Η ανάγκη να «τρέξει» η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών το ζήτημα της απελευθέρωσης των ταξί τονίστηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποίησε χτες το μεσημέρι ο υπουργός Μ. Βορίδης με τον τομεάρχη Μεταφορών της ΝΔ Μιχ. Παπαδόπουλο. Οπως επισήμανε ο υπουργός, υπήρξε «ταύτιση
απόψεων» μεταξύ των δύο, η οποία «θα διευκολύνει το έργο του υπουργείου το επόμενο χρονικό διάστημα».
Απ' ό,τι φαίνεται η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, αναφορικά με το «άνοιγμα» των οδικών επιβατικών μεταφορών, θα ακολουθήσει δρόμο που φαινομενικά θα διαφέρει από αυτόν του πρώην υπουργού Γ. Ραγκούση, εισάγοντας κάποιας μορφής «πληθυσμιακά κριτήρια» στην έκδοση νέων αδειών τετραθέσιων ταξί, την ίδια ώρα που «από το παράθυρο» θα εφαρμόζει την πολιτική ουσία της «απελευθέρωσης». Οπως «διαρρέεται» εδώ και μέρες, το ΛΑ.Ο.Σ. έχει επεξεργαστεί ένα τέτοιο σχέδιο που θα κατατεθεί υπό τη μορφή νόμου στη Βουλή, το αμέσως επόμενο διάστημα, και σε αυτό το σχέδιο έχει την υποστήριξη της ΝΔ αλλά και μεγάλης μερίδας βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, που για λόγους πολιτικής τακτικής δεν ήθελαν την «κόντρα» που είχε ανοίξει ο Γ. Ραγκούσης με έναν ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο.
Αλλωστε, τη... δουλειά τους - την παράδοση δηλαδή του «φιλέτου» της αγοράς ταξί σε λίγες μεγάλες εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο - την έχουν εξασφαλίσει και με το Προεδρικό Διάταγμα Ρέππα, ρύθμιση που έχει και την υποστήριξη της «πρασινογάλαζης» συνδικαλιστικής πλειοψηφίας του κλάδου.
Οι αυτοαπασχολούμενοι αυτοκινητιστές πρέπει να έχουν καθαρό, ότι ο όποιος ελιγμός επιχειρηθεί από τη συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΛΑ.Ο.Σ. στο ζήτημα της «απελευθέρωσης» της αγοράς αδειών ταξί, θα είναι αποτέλεσμα των δικών τους σκληρών απεργιακών κινητοποιήσεων και σαν στόχο θα έχει να τους απενεργοποιήσει για να τους «σφάξει με το βαμβάκι». Υπό αυτό το πρίσμα, οφείλουν να εντείνουν τους αγώνες τους συσπειρωμένοι στις Επιτροπές Αγώνα για την οριστική απόσυρση του νόμου της «απελευθέρωσης», όποιου υπουργού το όνομα κι αν αυτή φέρει.
Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται το υπουργείο Υποδομών να παρουσιάσει το νομοσχέδιο που θα οριστικοποιήσει τις αντιδραστικές αλλαγές και στο ζήτημα της «απελευθέρωσης» των οδικών επιβατικών μεταφορών. Οπως φαίνεται, ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΛΑ.Ο.Σ. έχουν βρει κοινή «φόρμουλα» - με τη σύμφωνη γνώμη της «πρασινογάλαζης» συνδικαλιστικής ηγεσίας της Ομοσπονδίας των ταξί. Ο νυν υπουργός Μ. Βορίδης έχει αφήσει σε πρόσφατες δηλώσεις του να «αιωρείται» ότι το ζήτημα των πληθυσμιακών κριτηρίων για την έκδοση νέων αδειών θα επανεξεταστεί μιας και «δεν το έχει διαβάσει στο μνημόνιο», σε μια προσπάθεια, που εκτός των άλλων, ερμηνεύεται και ως «επικοινωνιακή καλλιέργεια» ενός... νηφάλιου προφίλ.
Η αλήθεια είναι ότι τουλάχιστον στην πρωτεύουσα, αλλά και στη Θεσσαλονίκη και σε μεγάλο βαθμό και στην Πάτρα, η αγορά των τετραθέσιων ταξί είναι ήδη υπερκορεσμένη και με την πτώση του τζίρου, που παρατηρείται τα τελευταία δύο χρόνια, η κυκλοφορία μερικών ακόμη χιλιάδων οχημάτων - που προβλέπει το σχέδιο Ραγκούση - είναι ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη επιλογή. Αλλωστε, αυτό που ζητούν οι επιχειρηματίες οι οποίοι ενδιαφέρονται για τη συγκεκριμένη αγορά είναι τα «φιλέτα» της - λιμάνια, αεροδρόμια, τουριστικοί προορισμοί - αλλά και άλλου τύπου οχήματα, όπως 7θέσια και 9θέσια μίνι-βαν ή αδειοδότηση για ενοικίαση λιμουζίνας μετά οδηγού. Σε καμία περίπτωση πάντως δεν ενδιαφέρονται για οχήματα που να παραμένουν σταθμευμένα σε ουρές εκατοντάδων μέτρων στις πιάτσες, περιμένοντας τον πελάτη...
Σε λίγες μέρες, λοιπόν, η νομοθετική ρύθμιση θα κατατεθεί στη Βουλή και το ζητούμενο είναι οι αυτοαπασχολούμενοι ταξιτζήδες να μην «τσιμπήσουν» από τον πολιτικό ελιγμό που θα επιχειρήσει η «φαιογαλαζοπράσινη» συγκυβέρνηση, για να τους «σφάξει με το βαμβάκι».
Άλλες σχετικές αναρτήσεις :
Πηγή:
απόψεων» μεταξύ των δύο, η οποία «θα διευκολύνει το έργο του υπουργείου το επόμενο χρονικό διάστημα».
Απ' ό,τι φαίνεται η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, αναφορικά με το «άνοιγμα» των οδικών επιβατικών μεταφορών, θα ακολουθήσει δρόμο που φαινομενικά θα διαφέρει από αυτόν του πρώην υπουργού Γ. Ραγκούση, εισάγοντας κάποιας μορφής «πληθυσμιακά κριτήρια» στην έκδοση νέων αδειών τετραθέσιων ταξί, την ίδια ώρα που «από το παράθυρο» θα εφαρμόζει την πολιτική ουσία της «απελευθέρωσης». Οπως «διαρρέεται» εδώ και μέρες, το ΛΑ.Ο.Σ. έχει επεξεργαστεί ένα τέτοιο σχέδιο που θα κατατεθεί υπό τη μορφή νόμου στη Βουλή, το αμέσως επόμενο διάστημα, και σε αυτό το σχέδιο έχει την υποστήριξη της ΝΔ αλλά και μεγάλης μερίδας βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, που για λόγους πολιτικής τακτικής δεν ήθελαν την «κόντρα» που είχε ανοίξει ο Γ. Ραγκούσης με έναν ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο.
Αλλωστε, τη... δουλειά τους - την παράδοση δηλαδή του «φιλέτου» της αγοράς ταξί σε λίγες μεγάλες εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο - την έχουν εξασφαλίσει και με το Προεδρικό Διάταγμα Ρέππα, ρύθμιση που έχει και την υποστήριξη της «πρασινογάλαζης» συνδικαλιστικής πλειοψηφίας του κλάδου.
Οι αυτοαπασχολούμενοι αυτοκινητιστές πρέπει να έχουν καθαρό, ότι ο όποιος ελιγμός επιχειρηθεί από τη συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΛΑ.Ο.Σ. στο ζήτημα της «απελευθέρωσης» της αγοράς αδειών ταξί, θα είναι αποτέλεσμα των δικών τους σκληρών απεργιακών κινητοποιήσεων και σαν στόχο θα έχει να τους απενεργοποιήσει για να τους «σφάξει με το βαμβάκι». Υπό αυτό το πρίσμα, οφείλουν να εντείνουν τους αγώνες τους συσπειρωμένοι στις Επιτροπές Αγώνα για την οριστική απόσυρση του νόμου της «απελευθέρωσης», όποιου υπουργού το όνομα κι αν αυτή φέρει.
Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται το υπουργείο Υποδομών να παρουσιάσει το νομοσχέδιο που θα οριστικοποιήσει τις αντιδραστικές αλλαγές και στο ζήτημα της «απελευθέρωσης» των οδικών επιβατικών μεταφορών. Οπως φαίνεται, ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΛΑ.Ο.Σ. έχουν βρει κοινή «φόρμουλα» - με τη σύμφωνη γνώμη της «πρασινογάλαζης» συνδικαλιστικής ηγεσίας της Ομοσπονδίας των ταξί. Ο νυν υπουργός Μ. Βορίδης έχει αφήσει σε πρόσφατες δηλώσεις του να «αιωρείται» ότι το ζήτημα των πληθυσμιακών κριτηρίων για την έκδοση νέων αδειών θα επανεξεταστεί μιας και «δεν το έχει διαβάσει στο μνημόνιο», σε μια προσπάθεια, που εκτός των άλλων, ερμηνεύεται και ως «επικοινωνιακή καλλιέργεια» ενός... νηφάλιου προφίλ.
Η αλήθεια είναι ότι τουλάχιστον στην πρωτεύουσα, αλλά και στη Θεσσαλονίκη και σε μεγάλο βαθμό και στην Πάτρα, η αγορά των τετραθέσιων ταξί είναι ήδη υπερκορεσμένη και με την πτώση του τζίρου, που παρατηρείται τα τελευταία δύο χρόνια, η κυκλοφορία μερικών ακόμη χιλιάδων οχημάτων - που προβλέπει το σχέδιο Ραγκούση - είναι ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη επιλογή. Αλλωστε, αυτό που ζητούν οι επιχειρηματίες οι οποίοι ενδιαφέρονται για τη συγκεκριμένη αγορά είναι τα «φιλέτα» της - λιμάνια, αεροδρόμια, τουριστικοί προορισμοί - αλλά και άλλου τύπου οχήματα, όπως 7θέσια και 9θέσια μίνι-βαν ή αδειοδότηση για ενοικίαση λιμουζίνας μετά οδηγού. Σε καμία περίπτωση πάντως δεν ενδιαφέρονται για οχήματα που να παραμένουν σταθμευμένα σε ουρές εκατοντάδων μέτρων στις πιάτσες, περιμένοντας τον πελάτη...
Σε λίγες μέρες, λοιπόν, η νομοθετική ρύθμιση θα κατατεθεί στη Βουλή και το ζητούμενο είναι οι αυτοαπασχολούμενοι ταξιτζήδες να μην «τσιμπήσουν» από τον πολιτικό ελιγμό που θα επιχειρήσει η «φαιογαλαζοπράσινη» συγκυβέρνηση, για να τους «σφάξει με το βαμβάκι».
Άλλες σχετικές αναρτήσεις :
Δηλώσεις μετά από Συνάντηση Υπουργού Υπ.Με.Δι. κ. Μάκη Βορίδη με τον τομεάρχη μεταφορών της «ΝΔ» κ. Μ. Παπαδόπουλο (Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011)
Πηγή:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...