Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Επιστολή του Νίκου Πιπερίδη, Γενικού Γραμματέα του Σωματείου Ταξί Λάρισας προς κ. Κασιδιάρη..!

Κύριε Κασιδιάρη,

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι δεν καταλαβαίνω γιατί μου γράψατε ότι είσαστε άνθρωπος της πιάτσας. Άφησα εγώ να εννοηθεί το αντίθετο;
Αφού κάνατε όμως αυτή την αναφορά, θα μου επιτρέψετε για αυτή τη μια και μοναδική φορά να σας μιλήσω διαφορετικά... Όπως μιλάνε οι άνθρωποι της πιάτσας. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε σέβομαι τη θέση σας, την ηλικία σας και τα 30 χρόνια που ασχολείστε με τον κλάδο. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε σέβομαι τον ιδρώτα σας και το χρόνο που αφιερώσατε για το καλό του κλάδου. Όμως κάποιο λάθος κάνετε κύριε Κασιδιάρη...

ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΚΗ! Σου γραφώ ότι θεωρώ τραγικό να διαβάζω συνεχώς άρθρα χωρίς ουσιαστικές απαντήσεις και ουσιαστική ενημέρωση και μου απαντάς με τι; Με 15 σειρές χωρίς καμία ουσιαστική απάντηση;

ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΚΗ! Σου γραφώ ότι χτυπάει περίεργα που τα άρθρα του προεδρείου και της παράταξης βγαίνουν στη δημοσιότητα όλα μαζί και αμέσως μετά την επιστολή μου γεμίζει το διαδίκτυο με αναδημοσιεύσεις τέτοιων άρθρων;

ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΚΗ! Μου γράφεις ότι το ερώτημα μου για το αν γνώριζε η ομοσπονδία, έχει απαντηθεί. Δε σε καταλαβαίνω. Στο περιφερειακό της Λάρισας άκουσα τον πρόεδρο να λέει "Δε το γνώριζα, τι να κάνω;". Δεν ήμασταν μόνοι μας , μπορούν να το επιβεβαιώσουν και άλλοι. Αυτό εννοείς; Μα εγώ δεν είπα ότι το ήξερε, ρώτησα γιατί δεν το ήξερε, από τη στιγμή που το ήξερε και το είπε ένας δημοσιογράφος δημόσια ένα μήνα πριν. Και πάλι δεν καταλαβαίνω... Μήπως εννοείς ότι το ήξερε; Τότε γιατί μας είπε το αντίθετο; Γιατί δε κάναμε τίποτα;

ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΚΗ! Γραφώ ότι έχει μια λογική όταν δεν έχεις να πεις κάτι για τους ατυχείς χειρισμούς να λες ότι δε φταις για τα πράγματα που δε χειρίστηκες. Και μου απαντάς ότι οι εποχές είναι δύσκολες και οι αλλαγές σε όλο το φάσμα της οικονομίας ραγδαίες;

ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΚΗ! Ο κόσμος καίγεται, η ομοσπονδία δεν είναι σε θέση να δώσει ούτε μια απάντηση για άλλη μια φορά και εσείς βάζετε τον ταμία του σωματείου σας αντί να πει δυο λόγια σταράτα, να γράφει άρθρο για να εξυμνήσει την ΔΑΚΜΜΕ; Που ζείτε εσείς ρε Μάκη;

ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΚΗ! Μη μου γράφεις ότι δεν απαντάς μέσω διαδικτύου, το ξέρω και σε ευχαριστώ που απάντησες. Νομίζεις ότι θεσμικά δεν προσπάθησα; Στο περιφερειακό της Λάρισας έκανα ερωτήσεις ευθέως προς τον πρόεδρο. Ξέρεις τι έγινε; Ο πρόεδρος σηκώθηκε και έφυγε γιατί τον διέκοψε δυο φορές ο πρόεδρος της Καρδίτσας. Χωρίς να απαντήσει σε κανέναν! Νευρίασε γιατί ο καρδιτσιώτης δεν τον σεβάστηκε! Έμενα ο πρόεδρος ΜΟΥ με σεβάστηκε που την ημέρα της γιορτής μου άφησα την οικογένεια μου και τον κόσμο σπίτι μου για να πάω να τον ακούσω; Τους άλλους που ήρθαν από Βόλο, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Χαλκίδα τους σεβάστηκε; Τελικά αυτός ο πρόεδρος της Καρδίτσας Μάκη, ή πολύ αφελής είναι ή πολύ αγανακτισμένος. Και επειδή έμενα δε μου μοιάζει για αφελής ας σκεφτεί ο πρόεδρος την επόμενη φορά πριν φύγει, ότι ο καρδιτσιώτης μπορεί να είναι αγανακτισμένος από τις ενέργειες σας Μάκη.

ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΚΗ! Δεν έκαναν όλοι θετικά σχόλια στην επιστολή μου γιατί με γουστάρουν! Τα έκαναν γιατί έκανα τις ερωτήσεις που τριγυρνούν μέσα στο μυαλό τους. Αυτές που δεν απαντάει η ομοσπονδία.

ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΚΗ! Κάποιο λάθος κάνεις! Εγώ δε θυμάμαι ποτέ να μίλησα με κάποιον από το ΣΑΤΑ. Θυμάμαι να μίλησα με τον κύριο Κώστα από τον Ερμή, με τον Πάρη από το EUROTAXI, με τον Γιώργο από τα Τρίκαλα, τον Στέλλιο από τη Βέροια, τον Γρηγόρη από την Καβάλα. Πώς υπογράφεις σαν αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ ρε Μάκη; Εγώ στην ομοσπονδία απευθύνθηκα. Κάθε μέρα ακούω φωνές διάσπασης και προσπαθώ να τις φρενάρω. Κάθε μέρα ακούω ότι έχετε απαξιώσει την επαρχία και πρέπει να φύγουμε από την ομοσπονδία. Και εσύ υπογράφεις σαν αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ; Έχετε κάνει την ομοσπονδία υποκατάστημα του ΣΑΤΑ ρε Μάκη…

ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΚΗ! Μη μου λες ότι έχεις και την εντύπωση ότι το άρθρο σου αυτό είναι το πρώτο που διάβασα. Δεν είναι, αλλά εγώ δεν έκρινα τις απόψεις σου, λάθος κατάλαβες. Τις αντιδράσεις της ομοσπονδίας κρίνω. Σε ξέρω και από χθες ρε Μάκη, είσαι δημόσιο πρόσωπο. Και επειδή ακριβώς σε ξέρω μπορώ και έχω καλή γνώμη για εσένα. Εσύ δε με ξέρεις. Δεν ξέρεις ότι όταν άρχισε η τελευταία μάχη και όλοι τα έχωναν στην ομοσπονδία εγώ ήμουν αυτός που τους έλεγα να σταματήσουν. Τους έλεγα ότι είχαμε μια μάχη μπροστά μας και αν θέλουμε να την κερδίσουμε πρέπει να πάμε όλοι μαζί ενωμένοι πίσω από τον εκλεγμένο πρόεδρο. Πρέπει να είμαστε μαζί του είτε μας αρέσει αυτός είτε όχι. Η μάχη έγινε και εμείς την είδαμε από τον καναπέ ρε Μάκη… Ούτε ο Ολυμπιακός στο CHAMPIONS LEAGUE να ήμασταν ρε Μάκη…… 

http://spartitaxi.blogspot.gr/2013/01/blog-post_5862.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...