Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Άρθρο του Μαυρίκη Παναγιώτη Επιτροπές Αγώνα ΠΑΣΕΒΕ Δ.Σ. ΠΟΕΙΑΤΑ Δ.Σ. ΣΑΤΑ - Επικεφαλής της Ενωτικής Προοδευτικής Συνεργασίας:Στον κόσμο του σάπιου καπιταλιστικού συστήματος δεν έχουμε μέλλον..!

Άλλος δρόμος από το να εμποδίσουμε να εφαρμοστεί ο νόμος δεν υπάρχει.  Κανείς συνάδελφος ανεξάρτητα ποιον έχει υποστηρίξει παλαιότερα, δεν πρέπει να μείνει στη
μοιρολατρία, να βγει να στηρίξει την πρόταση των επιτροπών Αγώνα της ΠΑΣΕΒΕ για σύγκληση άμεσα Γενικής Συνέλευσης στο ΣΑΤΑ και την Ομοσπονδία για να διαμορφώσουμε συλλογικά τα αιτήματά μας.

Ότι δεν κατάφερε η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με τον Ραγκούση, τα κατάφερε η τρικομματική κυβέρνηση παραδίνοντας τον κλάδο στα Τουριστικά Γραφεία και τα Rent A Car. Ο κλάδος μας μετά από ένα πολυήμερο αγώνα έδειξε ότι η νίκη έρχεται με τον αγώνα και την ταξική πάλη.
Την αποφασιστικότητα, την αγωνιστικότητα των αυτοαπασχολούμενων στα ταξί, με μεθοδικότητα κατάφεραν από τον νόμο Βορίδη, να περάσουν όλους αυτούς τους νόμους που εξυπηρετεί τα μονοπώλια για να κυριαρχήσουν στις υπηρεσίες Ταξί διώχνοντας τους αυτοαπασχολούμενους στα Ταξί.

Ο νόμος Βορίδη έδωσε το δικαίωμα στις εταιρείες χωρίς καμία επαγγελματικότητα να έχουν στα χέρια τους εκατοντάδες άδειες στα χέρια τους, ανοίγοντας έτσι τον ανταγωνισμό σε βάρος των μικροεπαγγελματιών, μπορεί να νομοθετήθηκαν τα πληθυσμιακά κριτήρια στην έκδοση αδειών αν και τα 7θέσια και 9θέσια με νέες άδειες την κάνουν τη ζημιά τους.
Τα πληθυσμιακά κριτήρια με τον 4093 τα ξεπερνάνε οι εταιρείες, δηλαδή τα μονοπώλια στον τουρισμό μπορούν να ασκούν μεταφορές με τα ιδιωτικής χρήσης, προσφέροντας τώρα και οδηγό.  Από όλες τις πλευρές και αν εξετάσεις την σημερινή κατάσταση, την απελευθέρωση του επαγγέλματος την πετύχανε οι κυβερνήσεις ΝΔ., ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, η Ευρωπαϊκή Ένωση και τα Μονοπώλια.

Σε αυτή την επίθεση που δεχόμαστε έχουμε απέναντί μας την συνδικαλιστική πλειοψηφία, που αντί να πάρει μέτρα για να υπερασπιστεί τους εργαζόμενους στα ταξί, έχουν πάρει απόφαση να μοιράσουν την τράπουλα με τα τουριστικά γραφεία, rent a car, διώχνοντας τους χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους. Η συνδικαλιστική πλειοψηφία (Λυμπερόπουλος) Δήμου Κίσσας Σκέντζος από την εποχή του Ρέππα δουλεύει για αυτή την εξέλιξη, τότε υπερασπιζόταν τη μεγάλη ιδιοκτησία, το ίδιο υπερασπίζονται και τώρα.  Που ωφελεί αυτό, τον μικρό επαγγελματία;  Ή μήπως ωφελεί τα σχέδια τα δικά τους με χορηγούς τους μαντράδες και το ΣΕΤΕ;
Γνώριζαν οι παραπάνω τη συμφωνία από την προηγούμενη κυβέρνηση ότι υπάρχει σχέδιο να νομοθετηθούν τα πληθυσμιακά κριτήρια για να σταματήσουν τους αγώνες των ταξιτζήδων και στη συνέχεια να προχωρήσει χωρίς αντιδράσεις η απελευθέρωση.
Είναι τυχαίο ότι μετά την ψήφιση του 4093 στις περιφερειακές συσκέψεις και το κλαδικό συμβούλιο προβάλουν όλο το σχεδιασμό που έχουν με τη κυβέρνηση ότι ο μόνος δρόμος είναι να ανταγωνιστούμε τα μονοπώλια το ΣΕΤΕ και μόνο έτσι θα επιβιώσουμε.

Γιατί δεν δέχονται πρώτα να γίνουν οι γενικές συνελεύσεις στα σωματεία και την ομοσπονδία για ενημέρωση των δύο διαφορετικών προτάσεων και να αποφασίσουν οι συνάδελφοι για το μέλλον τους, φοβήθηκαν ότι ο κλάδος θα βγει δυναμικά στον αγώνα και έτσι θα χαλάσει η συμφωνία με τα τουριστικά γραφεία και τη κυβέρνηση.  Είναι τυχαίο ότι προκειμένου να αθωώσουν την κυβέρνηση τα ρίχνανε στο ΣΕΤΕ για να οργανώσουν στο πώς θα εφαρμοστεί ο Νόμος;
Χέρι-χέρι που πάνε από την μία είναι Κυβέρνηση - Τρόικα - ΣΕΤΕ και από την άλλη η συνδικαλιστική πλειοψηφία που δουλεύει για να κοιμίσει τον κλάδο.
Γιατί γίνονται όλα αυτά συνάδελφοι;  Είναι αφέλεια, άγνοια κινδύνου, πιθανόν επιδοτήσεις μέσω ΕΣΠΑ, για να πάρουμε την δόση ή τις δόσεις για να σωθεί η πατρίδα και να αρχίσει η ανάπτυξη;  ΟΧΙ!!!

Η Ευρωπαϊκή Ένωση - Κυβέρνηση - ΣΕΤΕ την κρίση επιδιώκουν να την πληρώσουμε εμείς και όχι τα μονοπώλια, ανοίγοντας δρόμο για την κερδοφορία τους, γιατί το κεφάλαιο επιδιώκει να κερδίσει έδαφος στην αγορά καταστρέφοντας τους μικροεπαγγελματίες στρώνοντας παράλληλα το έδαφος με τη μείωση μισθών, δικαιωμάτων να διαμορφώσουν φτηνή εργατική δύναμη, για να αυξήσουν τα κέρδη τους και την περίοδο της κρίσης.

Και όταν έρθει η ανάπτυξη θα έχουμε πεινασμένους εργαζόμενους και ανέργους και ρυθμούς ανάπτυξης προς όφελος των μονοπωλίων.

Σε αυτό τον κόσμο του σάπιου καπιταλιστικού συστήματος δεν έχουμε μέλλον, δεν μας χωράει, γι' αυτό πρέπει να ανοίξουμε το δρόμο για το δικό μας σύστημα που θα υπηρετεί τις ανάγκες μας και ο πλούτος που παράγουμε να πηγαίνει για εμάς με την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής έξω από την Ε.Ε και με  διαγραφή του χρέους.
Πρέπει να επισημάνω ορισμένα ζητήματα που προβάλουν κυβέρνηση συνδικαλιστική πλειοψηφία, ότι ο μόνος δρόμος είναι να αναπτυχθεί ο ανταγωνισμός, δηλαδή στο έδαφος των μονοπωλίων.

Ο ανταγωνισμός είναι άνισος γιατί αυτή τη στιγμή οι αντίπαλοι είναι οργανωμένοι, έχουν χιλιάδες αυτοκίνητα για να ρίξουν στην αγορά, με υποδομές  παρκινγκ και ταυτόχρονα μπορεί πιο εύκολα να κλείσει όλη τη δουλειά σε αεροδρόμιο, λιμάνια, κρουαζιερόπλοια, τουρισμό, στη θέση των χιλιάδων ταξί που δουλεύουν σε αυτούς τους χώρους θα πάρουν τη θέση τους τα Rent a Car και τα αυτοκίνητα των τουριστικών γραφείων, άρα χιλιάδες αυτοκίνητα θα πέσουν στον πόλεμο, που σε συνδυασμό με την κρίση, με την αύξηση της ανεργίας, με την μείωση μισθών και συντάξεων, και την αύξηση του κόστους λειτουργίας θα οδηγηθούμε στην εκδίωξη από το επάγγελμα, μετά θα έχουμε να επιλέξουμε ή ανεργία ή οδηγοί με το κομμάτι και δεν θα πρέπει να μην υπολογίζουμε ότι και στον πόλεμο θα μας αφαιρεθεί δουλειά, γιατί το ταξί θα πρέπει να λειτουργεί σε μια ζούγκλα παρανομίας από τους ιδιωτικής χρήσης και αυτό θα ανοίξει δρόμο για τη κυριαρχία των μονοπωλίων.

Μπορούμε να ανταγωνιστούμε λέει η πλειοψηφία με την μορφή της οργάνωσης στα νομικά πρόσωπα, εμείς λέμε ότι αυτή η οργάνωση χωράει ένα 10% του κλάδου που πιθανόν έχει όλες τις προϋποθέσεις που χρειάζονται για να οργανωθεί.

Πρέπει να έχει ανά πάσα στιγμή φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, πόσοι έχουν αυτή τη δυνατότητα:

Πρέπει να συμβάλει στην Α.Ε. με 25.000 κεφάλαιο και την ΕΠΕ 15.000 ευρώ κατατεθειμένα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, ο Λογιστής 450 ευρώ το μήνα, τα αυτοκίνητα σου θέλουν 2.000 ευρώ ασφάλεια ενώ τα Rent a Car ασήμαντα ποσά.  Ποιος σήμερα απασχολούμενος στα ταξί μπορεί να συμβάλλει οικονομικά σε υποδομές, συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινκ;  Κανείς!!!  Πλην κάποιων εξαιρέσεων και των μαντράδων που ήδη έχουν κάποιοι προχωρήσει με εταιρείες.

Αυτός ο δρόμος είναι καθαρά ξεπούλημα που προβάλει η συνδικαλιστική πλειοψηφία, που δέχεται για να επιβιώσουν αυτοί και τα συμφέροντα που εκπροσωπούν δεν πρόκειται να μπουν μπροστά και να αγωνιστούν για να υπερασπιστούν τους χιλιάδες ταξιτζήδες.

Άλλος δρόμος από το να εμποδίσουμε να εφαρμοστεί ο νόμος δεν υπάρχει.  Κανείς συνάδελφος ανεξάρτητα ποιον έχει υποστηρίξει παλαιότερα, δεν πρέπει να μείνει στη μοιρολατρία, να βγει να στηρίξει την πρόταση των επιτροπών Αγώνα της ΠΑΣΕΒΕ για σύγκληση άμεσα Γενικής Συνέλευσης στο ΣΑΤΑ και την Ομοσπονδία για να διαμορφώσουμε συλλογικά τα αιτήματά μας.  Από την μείωση κόστους λειτουργίας, να παγώσουν τα χρέη στον ΟΑΕΕ και τις Τράπεζες.  Την δημιουργία πιατσών για να σταματήσει το κυνηγητό της τροχαίας, να μειωθούν τα τέλη λειτουργίας στα Ράδιο Ταξί.

Επίσης θα πρέπει να βρούμε την καλύτερη λειτουργία των πιατσών χωρίς νταβατζήδες αλλά με απόλυτη σειρά στη λειτουργία τους. Οι επιτροπές αγώνα ζητούν την στήριξή σου για να δυναμώσει ο αγώνας μας για την επιβίωση και την αλλαγή στην  κοινωνία.

Μαυρίκης Παναγιώτης
Επιτροπές Αγώνα ΠΑΣΕΒΕ
Δ.Σ. ΠΟΕΙΑΤΑ
Δ.Σ. ΣΑΤΑ - Επικεφαλής
της Ενωτικής Προοδευτικής Συνεργασίας


Η Ενωτική Προοδευτική Συνεργασία απαιτεί τώρα με απόφαση του Δ.Σ. του ΣΑΤΑ τη μείωση της Συνδρομής στο ΣΑΤΑ δεν μπορεί σε περίοδο κρίσης που δεν βγαίνουμε να παραμένει τόσο ψηλά η συνδρομή 30€ τον χρόνο, η πρόταση είναι να πάει με το μήνα ή 12€ τον χρόνο.  Αν δεν προχωρήσει η πλειοψηφία στη μείωση της συνδρομής είμαστε υποχρεωμένοι να καλέσουμε τους συναδέλφους να αντιδράσουν.

http://www.satataxi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...