Οι Έλληνες ιδιοκτήτες ταξί της Μελβούρνης οργανώνουν την αντεπίθεσή τους στη «σκληρή επίθεση» της κυβέρνησης στις περιουσίες και το μεροκάματό τους.
Ομογενείς ιδιοκτήτες ταξί, που ζήτησαν να μείνουν ανώνυμοι, αποκάλυψαν στο «Νέο Κόσμο», ότι ιδρύθηκε Σύνδεσμος Ελλήνων Ιδιοκτητών Ταξί, οποίος θα δρομολογήσει και θα συντονίσει τις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών, πριν την υλοποίηση από την κυβέρνηση Napthine «των ισοπεδωτικών μεταρρυθμίσεων Fels». H ιδρυτική συνάντηση έγινε την περασμένη εβδομάδα σε γνωστό εστιατόριο του Oakleigh.
«Η κυβέρνηση Napthine μηδενίζει την αξία των αδειών μας και μειώνει δραματικά το εισόδημά μας. Δεν πρόκειται να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια, διότι οι άδειες, που η πολιτειακή κυβέρνηση μηδενίζει σήμερα, αποκτήθηκαν με πολύ κόπο και πολλές στερήσεις από τη συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών. Θα παλέψουμε με την ίδια αποφασιστικότητα για τις περιουσίες και το εισόδημα ιδιοκτητών και οδηγών ταξί, αφού η κυβέρνηση αδυνατεί να εκτιμήσει το γεγονός, ότι η παροχή περισσοτέρων αδειών θα υποβαθμίσει σημαντικά το βιοτικό επίπεδο των ιδιοκτητών και των οδηγών» μας είπαν, προχθές, κατά τη διάρκεια συζήτησής μας σε γνωστό στέκι της Μελβούρνης.
Οι συνομιλητές μας μάς εξηγούν, ότι η διανομή της πίτας σε περισσότερα μερίδια θα μειώσει, αναπόφευκτα, το μερίδιο από την πίτα των ιδιοκτητών και των οδηγών. «Από τις πέντε χιλιάδες και πλέον ταξί που κυκλοφορούν στη Μελβούρνη και στην επαρχία 35% περίπου είναι σε κίνηση ανά πάσα στιγμή και 65% είναι αραγμένα στις πιάτσες εν αναμονή πελατών» λένε και προσθέτουν. «Επιπροσθέτως, υπάρχει ένας αριθμός ιδιωτικών αυτοκινήτων, τα οποία μεταφέρουν κόσμο, που πριν τη χορήγηση των αδειών αυτών μετέφεραν τα ταξί. Ως εκ τούτου, κανένα ταξί δεν δουλεύει όλες τις ώρες του 24ώρου στη μητροπολιτική περιοχή, ενώ οι ώρες εργασίας των ταξί εκτός της μητροπολιτικής Μελβούρνης είναι λιγότερες, συγκριτικά».
Στατιστικά στοιχεία, που πήραμε από την ιστοσελίδα της πολιτειακής υπηρεσίας Τaxi Services Commission, της υπηρεσίας που εποπτεύει τη βιομηχανία ταξί, δείχνουν ότι στη Βικτωρία κυκλοφορούν 5.234 ταξί συμπεριλαμβανομένων 685 ταξί που μεταφέρουν ανάπηρους επιβάτες με αμαξίδια στη μητροπολιτική περιοχή και στην επαρχία.
Από τις 5.234 ταξί, τα 4.318 κυκλοφορούν στη μητροπολιτική Μελβούρνη, 237 στα αστικά προάστια, 161 στα εξωτερικά προάστια της Μελβούρνης και 518 στην επαρχία.
Επίσης, στην Πολιτεία κυκλοφορούν 2.611 ιδιωτικά οχήματα μεταφοράς επιβατών με διαφορετικές άδειες. Από το σύνολο των ιδιωτικών αυτοκινήτων 954 κυκλοφορούν στη μητροπολιτική περιοχή, 69 στην επαρχία, 943 έχουν άδεια ειδικής χρήσης και 645 άδεια περιορισμένης χρήσης.
Τέλος, στην Πολιτεία υπάρχουν 26.487 κάτοχοι άδειας εκ των οποίων 15.698 ή το 60%, περίπου, είναι εργαζόμενοι οδηγοί.
Η κυβέρνηση προτίθεται να εκδώσει άλλες 500 άδειες ταξί, με το ένα εικοστό περίπου της σημερινής αξίας άδειας ταξί, ενέργεια που, κατά τους ομογενείς ιδιοκτήτες ταξί, θα μειώσει σημαντικά το εισόδημά τους.
Ερωτάμε, ποιος θα είναι ο κεντρικός στόχος του υπό σύσταση Συνδέσμου Ελλήνων Ιδιοκτητών Ταξί.
«Η ενοικίαση αδειών ταξί μέσω του Συνδέσμου μας, διότι πολλοί ιδιοκτήτες ταξί αντιμετωπίζουν, ήδη, προβλήματα με διάφορες εταιρίες, οι οποίες προσπαθούν να επιβάλλουν τις αλλαγές που προτείνει η Έκθεση Fels πριν την προκαθορισμένη ημερομηνία. Για να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους, κάποιες εταιρίες κάνουν εκβιασμούς σε ιδιοκτήτες και οδηγούς προκειμένου να επιβάλλουν τους όρους τους» απαντούν.
Ζητάμε να εξηγήσουν τι είδους εκβιασμοί γίνονται.
«Κάποιες εταιρίες ζητούν από τους οδηγούς να πληρώνουν τα καύσιμα, απαίτηση που αντίκειται στην ισχύουσα νομοθεσία, ενώ άλλες εκβιάζουν τους ιδιοκτήτες με την απειλή ανάκλησης των συμβολαίων τους. Μία εταιρεία διαβεβαιώνει, σήμερα, έναν ιδιοκτήτη ότι θέλει συνεργασία και μόλις διαπιστώνει, ότι ο ιδιοκτήτης δεν είναι διατεθειμένος να δεχθεί χαμηλότερο μίσθωμα για το ταξί του η ίδια η εταιρεία ακυρώνει το συμβόλαιό του. Ασκείται ψυχολογική πίεση για να δεχθούν οι ιδιοκτήτες τους νέους όρους ενοικίασης της άδειάς τους και όσοι δεν ενδίδουν εξοστρακίζονται.
Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Ιδιοκτητών Ταξί θα λειτουργήσει ως αντίβαρο στους εκβιασμούς αυτούς, διότι οι ιδιοκτήτες ταξί θα έχουν τη δυνατότητα να ενοικιάζουν τις άδειές τους μέσω του Συνδέσμου. Εξυπακούεται, ότι ο Σύνδεσμος θα μεριμνεί και για όλα τα άλλα θέματα που εφάπτονται του κλάδου μας» λένε.
Ερωτάμε, αν υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός Ελλήνων ιδιοκτητών ταξί, ώστε ο Σύνδεσμος να καταστεί δύναμη στη βιομηχανία ταξί.
«Βεβαίως» είναι η αβίαστη απάντηση. «Υπάρχουν 1.000 περίπου Έλληνες ιδιοκτήτες ταξί, περίπου το ένα πέμπτο του σημερινού, συνολικού αριθμού αδειών είναι ελληνικής ιδιοκτησίας. Αλλά το πρόβλημά μας δεν είναι ο αριθμός των ελληνικών αδειών ταξί. Το μείζον πρόβλημά μας είναι η αδυναμία μας να συνεννοηθούμε μεταξύ μας, αν καταφέρουμε να συνεννοηθούμε και να συνεργαστούμε χωρίς επιφυλάξεις και αναστολές θα εξελιχθούμε σε δύναμη στο χώρο μας.
Άλλωστε, σχεδιάζουμε να συνεργαστούμε και με ιδιοκτήτες άλλων εθνικοτήτων, συνεργασία η οποία θα ενισχύσει το Σύνδεσμό μας. Υπάρχουν πολύ καλές προοπτικές αν υπάρξει ομοφωνία μεταξύ μας» τονίζουν.
Ερωτάμε, τέλος, αν έχουν ζητήσει βοήθεια από την Taxi Services Commission για την αντιμετώπιση των προβλημάτων. Οι περισσότεροι απαντούν αρνητικά, ισχυριζόμενοι ότι «η υπηρεσία αυτή είναι κυβερνητικό όργανο χωρίς διάθεση να βοηθήσει τους δοκιμαζόμενους ιδιοκτήτες». Θεωρούν, δε, ότι «μέχρι τον Ιούλιο του 2014, που θα τεθούν σε ισχύ οι αποφάσεις της πολιτειακής κυβέρνησης, οι ιδιοκτήτες θα προστατευθούν μόνο με παρέμβαση του υπουργείο Συγκοινωνιών».
Ο τόνος της συζήτησης πιστοποιεί την αποφασιστικότητα των Ελλήνων Ιδιοκτητών Ταξί να αγωνιστούν με όλα τα διαθέσιμα μέσα για την προστασία των περιουσιών τους και του εισοδήματός τους. Αρκεί να καταφέρουν να συνεννοηθούν μεταξύ τους και να χαράξουν ενιαία στρατηγική.
ΠΗΓΗ: http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
Ομογενείς ιδιοκτήτες ταξί, που ζήτησαν να μείνουν ανώνυμοι, αποκάλυψαν στο «Νέο Κόσμο», ότι ιδρύθηκε Σύνδεσμος Ελλήνων Ιδιοκτητών Ταξί, οποίος θα δρομολογήσει και θα συντονίσει τις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών, πριν την υλοποίηση από την κυβέρνηση Napthine «των ισοπεδωτικών μεταρρυθμίσεων Fels». H ιδρυτική συνάντηση έγινε την περασμένη εβδομάδα σε γνωστό εστιατόριο του Oakleigh.
«Η κυβέρνηση Napthine μηδενίζει την αξία των αδειών μας και μειώνει δραματικά το εισόδημά μας. Δεν πρόκειται να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια, διότι οι άδειες, που η πολιτειακή κυβέρνηση μηδενίζει σήμερα, αποκτήθηκαν με πολύ κόπο και πολλές στερήσεις από τη συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών. Θα παλέψουμε με την ίδια αποφασιστικότητα για τις περιουσίες και το εισόδημα ιδιοκτητών και οδηγών ταξί, αφού η κυβέρνηση αδυνατεί να εκτιμήσει το γεγονός, ότι η παροχή περισσοτέρων αδειών θα υποβαθμίσει σημαντικά το βιοτικό επίπεδο των ιδιοκτητών και των οδηγών» μας είπαν, προχθές, κατά τη διάρκεια συζήτησής μας σε γνωστό στέκι της Μελβούρνης.
Οι συνομιλητές μας μάς εξηγούν, ότι η διανομή της πίτας σε περισσότερα μερίδια θα μειώσει, αναπόφευκτα, το μερίδιο από την πίτα των ιδιοκτητών και των οδηγών. «Από τις πέντε χιλιάδες και πλέον ταξί που κυκλοφορούν στη Μελβούρνη και στην επαρχία 35% περίπου είναι σε κίνηση ανά πάσα στιγμή και 65% είναι αραγμένα στις πιάτσες εν αναμονή πελατών» λένε και προσθέτουν. «Επιπροσθέτως, υπάρχει ένας αριθμός ιδιωτικών αυτοκινήτων, τα οποία μεταφέρουν κόσμο, που πριν τη χορήγηση των αδειών αυτών μετέφεραν τα ταξί. Ως εκ τούτου, κανένα ταξί δεν δουλεύει όλες τις ώρες του 24ώρου στη μητροπολιτική περιοχή, ενώ οι ώρες εργασίας των ταξί εκτός της μητροπολιτικής Μελβούρνης είναι λιγότερες, συγκριτικά».
Στατιστικά στοιχεία, που πήραμε από την ιστοσελίδα της πολιτειακής υπηρεσίας Τaxi Services Commission, της υπηρεσίας που εποπτεύει τη βιομηχανία ταξί, δείχνουν ότι στη Βικτωρία κυκλοφορούν 5.234 ταξί συμπεριλαμβανομένων 685 ταξί που μεταφέρουν ανάπηρους επιβάτες με αμαξίδια στη μητροπολιτική περιοχή και στην επαρχία.
Από τις 5.234 ταξί, τα 4.318 κυκλοφορούν στη μητροπολιτική Μελβούρνη, 237 στα αστικά προάστια, 161 στα εξωτερικά προάστια της Μελβούρνης και 518 στην επαρχία.
Επίσης, στην Πολιτεία κυκλοφορούν 2.611 ιδιωτικά οχήματα μεταφοράς επιβατών με διαφορετικές άδειες. Από το σύνολο των ιδιωτικών αυτοκινήτων 954 κυκλοφορούν στη μητροπολιτική περιοχή, 69 στην επαρχία, 943 έχουν άδεια ειδικής χρήσης και 645 άδεια περιορισμένης χρήσης.
Τέλος, στην Πολιτεία υπάρχουν 26.487 κάτοχοι άδειας εκ των οποίων 15.698 ή το 60%, περίπου, είναι εργαζόμενοι οδηγοί.
Η κυβέρνηση προτίθεται να εκδώσει άλλες 500 άδειες ταξί, με το ένα εικοστό περίπου της σημερινής αξίας άδειας ταξί, ενέργεια που, κατά τους ομογενείς ιδιοκτήτες ταξί, θα μειώσει σημαντικά το εισόδημά τους.
Ερωτάμε, ποιος θα είναι ο κεντρικός στόχος του υπό σύσταση Συνδέσμου Ελλήνων Ιδιοκτητών Ταξί.
«Η ενοικίαση αδειών ταξί μέσω του Συνδέσμου μας, διότι πολλοί ιδιοκτήτες ταξί αντιμετωπίζουν, ήδη, προβλήματα με διάφορες εταιρίες, οι οποίες προσπαθούν να επιβάλλουν τις αλλαγές που προτείνει η Έκθεση Fels πριν την προκαθορισμένη ημερομηνία. Για να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους, κάποιες εταιρίες κάνουν εκβιασμούς σε ιδιοκτήτες και οδηγούς προκειμένου να επιβάλλουν τους όρους τους» απαντούν.
Ζητάμε να εξηγήσουν τι είδους εκβιασμοί γίνονται.
«Κάποιες εταιρίες ζητούν από τους οδηγούς να πληρώνουν τα καύσιμα, απαίτηση που αντίκειται στην ισχύουσα νομοθεσία, ενώ άλλες εκβιάζουν τους ιδιοκτήτες με την απειλή ανάκλησης των συμβολαίων τους. Μία εταιρεία διαβεβαιώνει, σήμερα, έναν ιδιοκτήτη ότι θέλει συνεργασία και μόλις διαπιστώνει, ότι ο ιδιοκτήτης δεν είναι διατεθειμένος να δεχθεί χαμηλότερο μίσθωμα για το ταξί του η ίδια η εταιρεία ακυρώνει το συμβόλαιό του. Ασκείται ψυχολογική πίεση για να δεχθούν οι ιδιοκτήτες τους νέους όρους ενοικίασης της άδειάς τους και όσοι δεν ενδίδουν εξοστρακίζονται.
Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Ιδιοκτητών Ταξί θα λειτουργήσει ως αντίβαρο στους εκβιασμούς αυτούς, διότι οι ιδιοκτήτες ταξί θα έχουν τη δυνατότητα να ενοικιάζουν τις άδειές τους μέσω του Συνδέσμου. Εξυπακούεται, ότι ο Σύνδεσμος θα μεριμνεί και για όλα τα άλλα θέματα που εφάπτονται του κλάδου μας» λένε.
Ερωτάμε, αν υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός Ελλήνων ιδιοκτητών ταξί, ώστε ο Σύνδεσμος να καταστεί δύναμη στη βιομηχανία ταξί.
«Βεβαίως» είναι η αβίαστη απάντηση. «Υπάρχουν 1.000 περίπου Έλληνες ιδιοκτήτες ταξί, περίπου το ένα πέμπτο του σημερινού, συνολικού αριθμού αδειών είναι ελληνικής ιδιοκτησίας. Αλλά το πρόβλημά μας δεν είναι ο αριθμός των ελληνικών αδειών ταξί. Το μείζον πρόβλημά μας είναι η αδυναμία μας να συνεννοηθούμε μεταξύ μας, αν καταφέρουμε να συνεννοηθούμε και να συνεργαστούμε χωρίς επιφυλάξεις και αναστολές θα εξελιχθούμε σε δύναμη στο χώρο μας.
Άλλωστε, σχεδιάζουμε να συνεργαστούμε και με ιδιοκτήτες άλλων εθνικοτήτων, συνεργασία η οποία θα ενισχύσει το Σύνδεσμό μας. Υπάρχουν πολύ καλές προοπτικές αν υπάρξει ομοφωνία μεταξύ μας» τονίζουν.
Ερωτάμε, τέλος, αν έχουν ζητήσει βοήθεια από την Taxi Services Commission για την αντιμετώπιση των προβλημάτων. Οι περισσότεροι απαντούν αρνητικά, ισχυριζόμενοι ότι «η υπηρεσία αυτή είναι κυβερνητικό όργανο χωρίς διάθεση να βοηθήσει τους δοκιμαζόμενους ιδιοκτήτες». Θεωρούν, δε, ότι «μέχρι τον Ιούλιο του 2014, που θα τεθούν σε ισχύ οι αποφάσεις της πολιτειακής κυβέρνησης, οι ιδιοκτήτες θα προστατευθούν μόνο με παρέμβαση του υπουργείο Συγκοινωνιών».
Ο τόνος της συζήτησης πιστοποιεί την αποφασιστικότητα των Ελλήνων Ιδιοκτητών Ταξί να αγωνιστούν με όλα τα διαθέσιμα μέσα για την προστασία των περιουσιών τους και του εισοδήματός τους. Αρκεί να καταφέρουν να συνεννοηθούν μεταξύ τους και να χαράξουν ενιαία στρατηγική.
ΠΗΓΗ: http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...