Σε… πακέτο, το οποίο περιλαμβάνει 36 πιάτσες ταξί, νέες αλλά και επεκτάσεις υπαρχουσών, συμφώνησαν ο κεντρικός δήμος και το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί
Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», αν και το θέμα δεν έκλεισε, αφού πρέπει να δοθεί το πράσινο φως και υπηρεσιακά.
Η συμφωνία επιτεύχθηκε, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που δημιουργούν στην κυκλοφορία τα ταξί, τα οποία σχηματίζουν τεράστιες ουρές σε αυτοσχέδιες πιάτσες, ακόμη κι εντός των λεωφορειολωρίδων.
Στο σχέδιο προβλέπεται να δημιουργηθούν πιάτσες σε οδούς κάθετες στην Τσιμισκή, τη Β. Ολγας, την Εγνατία και την Κ. Καραμανλή, όπως είναι η Εθνικής Αμύνης, η Παύλου Μελά, η Αγίας Σοφίας, η Βενιζέλου, η Δελφών, η Καλλιδοπούλου, η Κούσκουρα, η Καρόλου Ντηλ, η 25ης Μαρτίου, η Μάρκου Μπότσαρη, η Πέτρου Συνδίκα, η Λασκαράτου κ.ά. Επιπλέον, συμφωνήθηκε να δημιουργηθούν πιάτσες στην περιοχή της Τούμπας, όπου μάλιστα προηγήθηκε σχετική απόφαση της δημοτικής κοινότητας.
Οι δύο πλευρές φαίνεται ότι έβαλαν… νερό στο κρασί τους, προκειμένου να βρουν λύση στο πρόβλημα και να καταλήξουν σε συμφωνία. Κι αυτό, καθώς οι ταξιτζήδες ζητούσαν μετ” επιτάσεως να δημιουργηθούν πιάτσες στην αριστερή πλευρά της Τσιμισκή και της Β. Ολγας, ενώ ο δήμος Θεσσαλονίκης, διά του δημάρχου, πρότεινε μεγάλες τροφοδοτικές πιάτσες πέριξ του κέντρου, στο λιμάνι και στο Μέγαρο Μουσικής, αλλά και την εφαρμογή του συστήματος «μονά ζυγά» στην κυκλοφορία των ταξί. Λίγο πριν από την… απόλυτη ρήξη, λοιπόν, δήμος και «Ερμής» κάθισαν στο ίδιο τραπέζι και βρήκαν λύσεις.
Στις υπηρεσίες «Το θέμα έχει πάει πλέον στις υπηρεσίες του δήμου και ενδέχεται να υπάρξουν ορισμένες διαφοροποιήσεις σε σχέση με την αρχική συμφωνία. Σε κάθε περίπτωση, καταβάλλουμε προσπάθεια ώστε η διεύθυνση Κυκλοφορίας να ολοκληρώσει γρήγορα τη σχετική εισήγηση. Στόχος μας είναι το θέμα να περάσει από το επόμενο δημοτικό συμβούλιο, ώστε οι νέες πιάτσες να πάρουν σύντομα το δρόμο της υλοποίησης», αναφέρει ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Κυκλοφορίας, Στάθμευσης και Οδικής Σήμανσης Θεσσαλονίκης, συγκοινωνιολόγος Γιώργος Δημαρέλος.
«Είναι γεγονός ότι τα ταξί, μέσα σε αυτήν την περίοδο της κρίσης και της αναδουλειάς, μην έχοντας άλλες επιλογές, δημιουργούν αυτοσχέδιες πιάτσες και προκαλούν πρόβλημα στην κυκλοφορία.
Πιστεύουμε ότι τα προβλήματα μπορούν να ελαχιστοποιηθούν, αν δημιουργηθούν νόμιμες πιάτσες», επισημαίνει ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κώστας Γιαννακάκης. Ο ΟΑΣΘ
Την επιτάχυνση των διαδικασιών ζητά με δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Κώστας Αγγελούδης, ώστε να σταματήσουν τα ταξί να σταθμεύουν στις λεωφορειολωρίδες της Β. Ολγας και της Τσιμισκή. «Ο δήμος πρέπει να κινηθεί πολύ γρήγορα, διότι η κατάσταση έχει ξεφύγει. Οι λεωφορειολωρίδες υπάρχουν μόνο στα χαρτιά.
Στην πραγματικότητα, πρόκειται για αυτοσχέδιους χώρους στάθμευσης των ταξί. Αυτό δεν είναι δυνατό να συνεχιστεί», υπογραμμίζει ο κ. Αγγελούδης.
ΠΗΓΗ: http://www.thessalonikipress.gr/
Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», αν και το θέμα δεν έκλεισε, αφού πρέπει να δοθεί το πράσινο φως και υπηρεσιακά.
Η συμφωνία επιτεύχθηκε, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που δημιουργούν στην κυκλοφορία τα ταξί, τα οποία σχηματίζουν τεράστιες ουρές σε αυτοσχέδιες πιάτσες, ακόμη κι εντός των λεωφορειολωρίδων.
Στο σχέδιο προβλέπεται να δημιουργηθούν πιάτσες σε οδούς κάθετες στην Τσιμισκή, τη Β. Ολγας, την Εγνατία και την Κ. Καραμανλή, όπως είναι η Εθνικής Αμύνης, η Παύλου Μελά, η Αγίας Σοφίας, η Βενιζέλου, η Δελφών, η Καλλιδοπούλου, η Κούσκουρα, η Καρόλου Ντηλ, η 25ης Μαρτίου, η Μάρκου Μπότσαρη, η Πέτρου Συνδίκα, η Λασκαράτου κ.ά. Επιπλέον, συμφωνήθηκε να δημιουργηθούν πιάτσες στην περιοχή της Τούμπας, όπου μάλιστα προηγήθηκε σχετική απόφαση της δημοτικής κοινότητας.
Οι δύο πλευρές φαίνεται ότι έβαλαν… νερό στο κρασί τους, προκειμένου να βρουν λύση στο πρόβλημα και να καταλήξουν σε συμφωνία. Κι αυτό, καθώς οι ταξιτζήδες ζητούσαν μετ” επιτάσεως να δημιουργηθούν πιάτσες στην αριστερή πλευρά της Τσιμισκή και της Β. Ολγας, ενώ ο δήμος Θεσσαλονίκης, διά του δημάρχου, πρότεινε μεγάλες τροφοδοτικές πιάτσες πέριξ του κέντρου, στο λιμάνι και στο Μέγαρο Μουσικής, αλλά και την εφαρμογή του συστήματος «μονά ζυγά» στην κυκλοφορία των ταξί. Λίγο πριν από την… απόλυτη ρήξη, λοιπόν, δήμος και «Ερμής» κάθισαν στο ίδιο τραπέζι και βρήκαν λύσεις.
Στις υπηρεσίες «Το θέμα έχει πάει πλέον στις υπηρεσίες του δήμου και ενδέχεται να υπάρξουν ορισμένες διαφοροποιήσεις σε σχέση με την αρχική συμφωνία. Σε κάθε περίπτωση, καταβάλλουμε προσπάθεια ώστε η διεύθυνση Κυκλοφορίας να ολοκληρώσει γρήγορα τη σχετική εισήγηση. Στόχος μας είναι το θέμα να περάσει από το επόμενο δημοτικό συμβούλιο, ώστε οι νέες πιάτσες να πάρουν σύντομα το δρόμο της υλοποίησης», αναφέρει ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Κυκλοφορίας, Στάθμευσης και Οδικής Σήμανσης Θεσσαλονίκης, συγκοινωνιολόγος Γιώργος Δημαρέλος.
«Είναι γεγονός ότι τα ταξί, μέσα σε αυτήν την περίοδο της κρίσης και της αναδουλειάς, μην έχοντας άλλες επιλογές, δημιουργούν αυτοσχέδιες πιάτσες και προκαλούν πρόβλημα στην κυκλοφορία.
Πιστεύουμε ότι τα προβλήματα μπορούν να ελαχιστοποιηθούν, αν δημιουργηθούν νόμιμες πιάτσες», επισημαίνει ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κώστας Γιαννακάκης. Ο ΟΑΣΘ
Την επιτάχυνση των διαδικασιών ζητά με δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Κώστας Αγγελούδης, ώστε να σταματήσουν τα ταξί να σταθμεύουν στις λεωφορειολωρίδες της Β. Ολγας και της Τσιμισκή. «Ο δήμος πρέπει να κινηθεί πολύ γρήγορα, διότι η κατάσταση έχει ξεφύγει. Οι λεωφορειολωρίδες υπάρχουν μόνο στα χαρτιά.
Στην πραγματικότητα, πρόκειται για αυτοσχέδιους χώρους στάθμευσης των ταξί. Αυτό δεν είναι δυνατό να συνεχιστεί», υπογραμμίζει ο κ. Αγγελούδης.
ΠΗΓΗ: http://www.thessalonikipress.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...