Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Δήλωση του Τέρενς Κουίκ για τη χθεσινή εναντίον του ρίψη χημικών


από το Γραφείο Τύπου
Το γεγονός, ως γεγονός, της ρίψης χημικών με βαρελάκι, ένα μέτρο από το πρόσωπό σου, αναίτια, είναι πέρα για πέρα καταδικαστέο. Θα έλεγα και εγκληματικό.


Χθες βίωσα αυτό που κατέγραφα δημοσιογραφικά τόσα χρόνια και που υφίσταντο άπειρες περιπτώσεις συμπολιτών μου.


Παρ' όλα αυτά, δεν σκοπεύω να βάλω μπροστά νομικές διαδικασίες ή να ζητήσω από τη πλευρά μου Διοικητική Έρευνα. Δεν έχει νόημα...

Αντ' αυτών, σήμερα θα ζητήσω από τον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. να συναντήσω και τον αστυνομικό των ΜΑΤ που πέταξε το βαρελάκι, αλλά και τον επικεφαλής τους, για να συζητήσω κάποια πράγματα μαζί τους. 

Ο ένας, έδειχνε χωρίς λόγο ότι ήταν σε κατάσταση πανικού, όταν απέναντί του είχε 3-4 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ με επικεφαλής εμένα, που έσπευσα να δω εάν συλληφθείς διαδηλωτής κινδύνευε ή όχι από ξυλοκόπημα των αστυνομικών. (Ένα έργο που το έχω καταγράψει πολλές φορές δημοσιογραφικά). Έκανα το καθήκον μου ως Έλληνας Βουλευτής για τη προστασία της σωματικής ακεραιότητας ενός πολίτη.

Ο δεύτερος, ο επικεφαλής της διμοιρίες, μου δικαιολογήθηκε ότι είχαν εκνευριστεί οι άνδρες του από το γνωστό, δεκαετίες τώρα, σύνθημα «μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι».

Αντιλαμβάνομαι ότι σαφώς το θέμα δεν είναι προσωπικό, αλλά γενικότερης θεώρησης του ποιοι αστυνομικοί στρατεύονται στα ΜΑΤ, με ποια εκπαίδευση και με ποιες εργασιακές συνθήκες. Και, βεβαίως, από το κοινοβουλευτικό μου μετερίζι, θα διερευνήσω σε βάθος τη χρησιμοποίησή τους από της εκάστοτε εξουσία με προβοκατόρικα σχέδια. Σίγουρα δεν ανακαλύπτω την πυρίτιδα, αλλά αυτό που οφείλω να κάνω, θα το κάνω. Κάποιος πρέπει επιτέλους από το Κοινοβούλιο να κάνει την αρχή...

Παράλληλα, είμαι υποχρεωμένος να εκφράσω την πολιτική μου απορία, για ποιο λόγο δόθηκε εντολή στις διμοιρίες των ΜΑΤ, την ώρα που βρισκόταν σε εξέλιξη η συγκέντρωση των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ στις στήλες του Ολυμπίου Διός, να κυνηγήσουν προς τα εκεί άλλη ομάδα διαδηλωτών, με αποτέλεσμα να περάσουν ανάμεσά μας και να μας διαλύσουν. Προσωρινά, διότι δεν πέτυχαν το σκοπό τους να μας διαλύσουν τελείως. Ανασυγκροτηθήκαμε για να συνεχίσουμε την απόλυτα ειρηνική μας συγκέντρωση.

Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω ότι στην απρόκλητη επίθεση με χημικά εναντίον Βουλευτή του Ελληνικού Κοινοβουλίου, δεν υπήρξε καμία αντίδραση, δεν επιδείχθηκε κανένα ενδιαφέρον ούτε από τον αρμόδιο Υπουργό Δημόσιας Τάξης Νίκο Δένδια, ούτε καν από τον αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας ή τον Αττικάρχη.

Οι κύριοι αυτοί, δεν επέδειξαν περιφρόνηση στο πρόσωπό μου. Επέδειξαν περιφρόνηση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...