Πρόταση για νέο τιμολόγιο, στα πρότυπα του αγγλικού συστήματος, έχουν υποβάλει τα σωματεία ταξί προς το υπουργείο Μεταφορών.
της Κάτιας Γερακαρίτου
Να βάλουν φρένο στην κάθετη πτώση του τζίρου τους και να τονώσουν την επιβατική τους κίνηση επιχειρούν οι ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι εξετάζουν το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε μείωση των κομίστρων.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον πρόεδρο των ιδιοκτητών ταξί νομού Θεσσαλονίκης «Ερμής» Κώστα Γιαννακάκη, εδώ και καιρό υπάρχει η σκέψη να μειωθούν τα τιμολόγια με βάση τη χιλιομετρική απόσταση, όπως επίσης και να μειωθεί, όσο είναι δυνατόν, η ελάχιστη χρέωση.
Οι ιδιοκτήτες ταξί έχουν ήδη υποβάλει πρόταση στο υπουργείο Μεταφορών και αναμένουν απάντηση προκειμένου πραγματοποιηθεί συνάντηση και να συζητηθεί η πρόταση. Ο κ. Γιαννακάκης πάντως εκτιμά ότι το πιθανότερο είναι η μείωση των κομίστρων να πραγματοποιηθεί έως το τέλος του χρόνου.
«Θέλουμε να εφαρμόσουμε ένα ενιαίο τιμολόγιο, ανάλογα με την απόσταση που διανύεται» υπογράμμισε ο κ. Γιαννακάκης. Δηλαδή, όπως εξήγησε, μετά από ένα συγκεκριμένο χιλιομετρικό όριο( 5 ή 10 χιλιομέτρων), όσο απομακρύνεται περισσότερο το ταξί τόσο θα μειώνεται η χρεώση. Το σύστημα αυτό λειτουργεί ήδη στην Αγγλία και στόχος είναι να εφαρμοστεί και στη χώρα μας. Αναφορικά με τα πιο κοντινά δρομολόγια, εντός της πόλης, σημείωσε ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να πραγματοποιηθεί μια μικρή μείωση στην ελάχιστη χρέωση.
«Τώρα που βιώνουμε την κρίση, είμαστε αναγκασμένοι να προχωρήσουμε σε τέτοιες λύσεις» τόνισε ο κ. Γιαννακάκης, καθώς όπως ανέφερε, οι ταξιτζήδες έχουν δει τον τζίρο τους να κάνει βουτιά κατά περίπου 50%. Σύμφωνα με τον ίδιο, ενώ πριν από 2-3 χρόνια ο τζίρος σε μια βάρδια 9010 ώρών έφθανε τα 120 -130 ευρώ περίπου, σήμερα κυμαίνεται κοντά στα 50 – 70 ευρώ. Θύματα της κρίσης στον κλάδο των ταξί είναι οι εργαζόμενοι, καθώς από 700 που απασχολούνταν στη Θεσσαλονίκη πριν από 3 χρόνια, σήμερα απασχολούνται μόλις 300. Αυτή την στιγμή, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν 1971 ταξί και καλούνται να εξυπηρετήσουν περίπου 1 εκατομμύριο πολίτες.
http://www.parapolitika.gr
της Κάτιας Γερακαρίτου
Να βάλουν φρένο στην κάθετη πτώση του τζίρου τους και να τονώσουν την επιβατική τους κίνηση επιχειρούν οι ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι εξετάζουν το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε μείωση των κομίστρων.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον πρόεδρο των ιδιοκτητών ταξί νομού Θεσσαλονίκης «Ερμής» Κώστα Γιαννακάκη, εδώ και καιρό υπάρχει η σκέψη να μειωθούν τα τιμολόγια με βάση τη χιλιομετρική απόσταση, όπως επίσης και να μειωθεί, όσο είναι δυνατόν, η ελάχιστη χρέωση.
Οι ιδιοκτήτες ταξί έχουν ήδη υποβάλει πρόταση στο υπουργείο Μεταφορών και αναμένουν απάντηση προκειμένου πραγματοποιηθεί συνάντηση και να συζητηθεί η πρόταση. Ο κ. Γιαννακάκης πάντως εκτιμά ότι το πιθανότερο είναι η μείωση των κομίστρων να πραγματοποιηθεί έως το τέλος του χρόνου.
«Θέλουμε να εφαρμόσουμε ένα ενιαίο τιμολόγιο, ανάλογα με την απόσταση που διανύεται» υπογράμμισε ο κ. Γιαννακάκης. Δηλαδή, όπως εξήγησε, μετά από ένα συγκεκριμένο χιλιομετρικό όριο( 5 ή 10 χιλιομέτρων), όσο απομακρύνεται περισσότερο το ταξί τόσο θα μειώνεται η χρεώση. Το σύστημα αυτό λειτουργεί ήδη στην Αγγλία και στόχος είναι να εφαρμοστεί και στη χώρα μας. Αναφορικά με τα πιο κοντινά δρομολόγια, εντός της πόλης, σημείωσε ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να πραγματοποιηθεί μια μικρή μείωση στην ελάχιστη χρέωση.
«Τώρα που βιώνουμε την κρίση, είμαστε αναγκασμένοι να προχωρήσουμε σε τέτοιες λύσεις» τόνισε ο κ. Γιαννακάκης, καθώς όπως ανέφερε, οι ταξιτζήδες έχουν δει τον τζίρο τους να κάνει βουτιά κατά περίπου 50%. Σύμφωνα με τον ίδιο, ενώ πριν από 2-3 χρόνια ο τζίρος σε μια βάρδια 9010 ώρών έφθανε τα 120 -130 ευρώ περίπου, σήμερα κυμαίνεται κοντά στα 50 – 70 ευρώ. Θύματα της κρίσης στον κλάδο των ταξί είναι οι εργαζόμενοι, καθώς από 700 που απασχολούνταν στη Θεσσαλονίκη πριν από 3 χρόνια, σήμερα απασχολούνται μόλις 300. Αυτή την στιγμή, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν 1971 ταξί και καλούνται να εξυπηρετήσουν περίπου 1 εκατομμύριο πολίτες.
http://www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...