Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Ζητάει χάρη σπό τον Παπούλια για να μην του πάρουν το ταξί..!

Ο νέος νόμος για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί αφήνει ανέργους τους αυτοκινητιστές που διέπραξαν αδικήματα πριν από 30
χρόνια!

Ο λόγος βρίσκεται στο άρθρο 96 όπου σύμφωνα με αυτόν το νόμο για να έχει άδεια ταξί κάποιος δεν θα πρέπει να έχει διαπράξει μια σειρά αδικημάτων, όπου μέσα σε αυτά είναι και η παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών.

Έτσι λοιπόν, ένας 56χρονος αυτοκινητιστής από τον Πειραιά αναγκάζεται να ζητήσει χάρη από τον Πρόεδρο της δημοκρατίας, κύριο Κάρολο Παπούλια επειδή είχε καταδικαστεί πριν από 26 χρόνια για χρήση ναρκωτικών και σήμερα θα πρέπει να του αφαιρεθεί η άδεια σύμφωνα με το νόμο.

Η αίτηση που έκανε υποβάλλεται στο συμβούλιο Χάριτος και από εκεί θα πρέπει να διαβιβαστεί κατά σειρά. Πρώτα στην Εισαγγελία, μετά στο υπουργείο Δικαιοσύνης και στο τέλος στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Ο 56χρονος δήλωσε με πίκρα σε εφημερίδα: «Τι θα κάνω στα 56 μου; Κλέφτης θα γίνω; Έσφαλα πλήρωσα και για 26 ολόκληρα χρόνια δεν ενόχλησα κανέναν. Χρήστης ήμουν όχι έμπορος. Έχω ένα παιδάκι 6 χρόνων, εγώ έχω ευθύνη απέναντι σε αυτό και τη γυναίκα μου. Σαν εμένα υπάρχουν κι άλλοι. Τι θα κάνω εγώ; Τι θα κάνουν οι υπόλοιποι;»

http://www.madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...