Και πάλι δεν τα βρήκαν μεταξύ τους οι Ιδιοκτήτες Ταξί της Λέσβου
κατέθεσε και το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Μυτιλήνης στην Περιφέρεια
Βορείου Αιγαίου. Έπειτα από συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου σχετικά με το ζήτημα, όπου η συζήτηση είχε αναβληθεί, ζητήθηκε και από τα δύο Σωματεία, εκείνο των Περιφερειακών Ταξί της Λέσβου, αλλά και των Ιδιοκτητών Ταξί Μυτιλήνης, να καταθέσουν εγγράφως τις προτάσεις τους σχετικά με το ζήτημα της κατανομής των εδρών. Τα δύο Σωματεία δεν μπόρεσαν και πάλι να τα βρουν και να καταλήξουν σε μια κοινή πρόταση.
Βορείου Αιγαίου. Έπειτα από συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου σχετικά με το ζήτημα, όπου η συζήτηση είχε αναβληθεί, ζητήθηκε και από τα δύο Σωματεία, εκείνο των Περιφερειακών Ταξί της Λέσβου, αλλά και των Ιδιοκτητών Ταξί Μυτιλήνης, να καταθέσουν εγγράφως τις προτάσεις τους σχετικά με το ζήτημα της κατανομής των εδρών. Τα δύο Σωματεία δεν μπόρεσαν και πάλι να τα βρουν και να καταλήξουν σε μια κοινή πρόταση.
Από την πλευρά τους, οι οδηγοί των Περιφερειακών Ταξί Μυτιλήνης στην πρότασή τους μένουν σταθεροί στις θέσεις τους, υποστηρίζοντας πως στη Λέσβο θα πρέπει να δημιουργηθεί μια έδρα για όλο το νησί, με μονή ταρίφα. Από την άλλη, η πρόταση των Ιδιοκτητών Ταξί Μυτιλήνης αναφέρεται σε διεύρυνση της έδρας της Μυτιλήνης και συνένωσή της με τις έδρες των περιφερειακών ταξί της Μόριας και των Λουτρών. Η διεύρυνση αυτή, επί της ουσίας καλύπτει το 80% του παλιού καποδιστριακού Δήμου και θα περιλαμβάνει την Αγία Μαρίνα, το Καγιάνι, το Πληγώνι, τα Αλυφαντά, το Πυργί και το κέντρο.
Όπως τόνισε στο «Ε» ο πρόεδρος των Ιδιοκτητών Ταξί Μυτιλήνης, Παναγιώτης Σπανός, η απόφαση αυτή πάρθηκε έπειτα από πολλές διαβουλεύσεις ανάμεσα στα μέλη του Σωματείου, αλλά και με το Υπουργείο Μεταφορών, που συνέβαλε σημαντικά στην προσπάθεια εξεύρεσης μιας λύσης αρκετά συμφέρουσα για όλους. Όπως ο κ. Σπανός αναφέρει, η πρόταση που κατατέθηκε βασίζεται σε τρεις σημαντικούς άξονες, όπου ο πρώτος ήταν η διαβίωση των επιχειρήσεων, ενώ ο δεύτερος και ο τρίτος ήταν να μη βγει καμμία νέα άδεια και το ταξί να γίνει φθηνότερο, επομένως περισσότερο προσιτό στον πελάτη. Εδώ οι Ιδιοκτήτες Ταξί Μυτιλήνης, στην πρότασή τους, τονίζουν ότι το ταξί μπορεί να γίνει πιο φθηνό, βάσει όμως του πελατολογίου που έχει ο καθένας. «Το δικό μας πελατολόγιο είναι κατά 90% σε αυτό τον κυκλικό άξονα που προτείναμε και κάναμε τη διεύρυνση. Πιστεύουμε ότι το επάγγελμά μας δεν αντέχει και άλλο άνοιγμα», τονίζει ο κ. Σπανός και συνεχίζει: «Θέλω να τονίσω ότι εκ των τριών αξόνων πάνω στους οποίους στήθηκε η πρότασή μας, οι δύο είναι κοινοί με τις απόψεις του Σωματείου των Περιφερειακών Ταξί.»
Συμφέρουσα λύση
Όπως επίσης σημειώνουν οι Ιδιοκτήτες Ταξί Μυτιλήνης στην πρότασή τους, μεγάλο ατού είναι το γεγονός ότι τα κόμιστρα για τον πολίτη θα είναι αρκετά μικρότερα, μια και θα ανοίξουν οι περιμετρικές ζώνες.
Όπως επίσης σημειώνουν οι Ιδιοκτήτες Ταξί Μυτιλήνης στην πρότασή τους, μεγάλο ατού είναι το γεγονός ότι τα κόμιστρα για τον πολίτη θα είναι αρκετά μικρότερα, μια και θα ανοίξουν οι περιμετρικές ζώνες.
Επί της ουσίας, μετά τη διεύρυνση, η μείωση του κομίστρου θα είναι της τάξεως του 20 με 30% (για παράδειγμα, αν κάποιος θέλει να πάει από το κέντρο της Μυτιλήνης μέχρι το αεροδρόμιο, θα πληρώσει περίπου 10 ευρώ, ενώ τώρα πληρώνει γύρω στα 12,50 ευρώ). Όσον αφορά στις αποστάσεις των επτά - δέκα χιλιομέτρων, η έκπτωση που θα υπάρξει θα είναι περίπου από 2,00 έως 4,00 ευρώ. «Αυτή η πρόταση είναι ένα τεράστιο άνοιγμα για εμάς, που έχουμε πλέον φτάσει στο τελευταίο σημείο των ορίων που μπορεί να δεχθεί η βιωσιμότητα του επαγγέλματός μας και το μόνο που ζητάμε από Περιφερειακό Συμβούλιο είναι όσο γίνεται πιο άμεσα να τεθεί υπό συζήτηση το θέμα και να παρθεί μια απόφαση, καθώς βρισκόμαστε πλέον στη μέση της τουριστικής περιόδου και η αγωνία των μελών μας αυξάνεται. Από τη στιγμή που το Περιφερειακό Συμβούλιο ξέρει ότι η Σάμος και η Χίος έχουν καταλήξει στις αποφάσεις, δεν υπάρχει λόγος να μην μπει άμεσα το θέμα στην επόμενη συνεδρίαση», καταλήγει ο κ. Σπανός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...