του Ανδρέα Κωστουρή | 03/07/2012
Σειρά προκλήσεων αντιμετωπίζει ο ΚΟΤ που αφορούν τον όλο και
περισσότερο περιορισμένο προϋπολογισμό του αλλά και το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον σε ολόκληρο την Ευρώπη. Σε αυτό το πλαίσιο δεδομένων ο Οργανισμός επιδιώκει την ενίσχυση των «παραδοσιακών αιμοδοτών» του εγχώριου τουρισμού αλλά και της πρόσβασης ή ενίσχυσης καινούργιων αγορών.
Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων (27 Ιουλίου-12 Αυγούστου και 29 Αυγούστου-9 Σεπτεμβρίου αντίστοιχα) πολλά από τα γνωστά, λονδρέζικα ταξί θα είναι «ντυμένα» στα χρώματα των διαφημίσεων του ΚΟΤ. Η αγγλική παραμένει η μεγαλύτερη αγορά-στόχος της Κύπρου, με τους περισσότερους τουρίστες ετησίως στη χώρα. Η εν λόγω καμπάνια έχει πραγματοποιηθεί ξανά στο παρελθόν με μεγάλη επιτυχία και στον ΚΟΤ θεωρούν ότι αυτή τη φορά θα είναι ακόμη πιο επιτυχημένη, λόγω καλύτερου εικαστικού σχεδιασμού, μάζας κόσμου που θα βρίσκονται στη βρετανική πρωτεύουσα για τους αγώνες αλλά και της μεγάλης κάλυψης στα ταξί.
Παράλληλα, ο Οργανισμός σχεδιάζει τη λειτουργία γραφείου στην πρωτεύουσα της Ουκρανίας, Κίεβο, το οποίο θα υπάγεται στις εργασίες του γραφείου της Μόσχας. Η ουκρανική μαζί με τη ρωσική αποτελούν πλέον σημαντικές αγορές για τον εγχώριο τουρισμό, με το ρεύμα καθόδου να είναι κάθε χρόνο και μεγαλύτερο.
Η καμπάνια προβολής της Κύπρου μέσω των λονδρέζικων ταξί έχει πραγματοποιηθεί ξανά στο παρελθόν με μεγάλη επιτυχία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...