Προχώρησαν σε συστάσεις και έδιωξαν τα ταξί που παρακωλούσαν την συγκοινωνία.
Μεγάλο το πρόβλημα παραδέχεται στο ΡΘ ο Κ. Γιαννακάκης, πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί
Θεσσαλονίκης ο Ερμής.
Τονίζει ότι προχωρούν με ρυθμούς χελώνας από το δήμο Θεσσαλονίκης οι διαδικασίες για τη δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης ταξί.
Έχουμε καταθέσεις συγκεκριμένες προτάσεις εδώ και 3 μήνες αλλά απάντηση δεν πήραμε, συμπληρώνει.
Για το ζήτημα μάλιστα σήμερα υπήρξε συνάντηση εκπροσώπων των αυτοκινητιστών με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης.
Φλέγον το ζήτημα της Τσιμισκή.
Οι οδηγοί ταξί προτείνουν να δημιουργηθούν πιάτσες στα αριστερά της Τσιμισκή, για να μην λειτουργούν αυτοσχέδιες πιάτσες στη λεωφορειολωρίδα.
Η πρόταση
Ο «Ερμής» προτείνει για την οδό Τσιμισκή οι υπάρχουσες εσοχές στη λεωφορειολωρίδα να χρησιμοποιούνται μόνο για αποβίβαση επιβατών και να γίνουν οι εξής νέοι χώροι: α) από Δ. Γούναρη έως Νικηφόρου Φωκά, β) από Αριστοτέλους έως Καρόλου Ντηλ και γ) από Αγίας Σοφίας έως Κούσκουρα.
Προτείνουν μάλιστα η τελευταία πιάτσα να συνδεθεί με αυτήν της Μητροπόλεως με επέκταση για χώρο στάθμευσης επί της Αγίας Σοφίας, από Μητροπόλεως έως Τσιμισκή.
Τρεις πιάτσες ζητούν οι ταξιτζήδες και για την οδό Β. Ολγας: α) από το ύψος της 25ης Μαρτίου έως την οδό Λασκαράτου, β) από το ύψος της Γραβιάς έως την οδό Παπακυριαζή και γ) στη δεξιά πλευρά της Β. Ολγας, η υπάρχουσα εσοχή μετά την Καλλιδοπούλου να επεκταθεί και πίσω από αυτή για ακόμα τρία αυτοκίνητα. Επισημαίνουν μάλιστα ότι κατασκευαστικά ο χώρος είναι ήδη έτοιμος.
Για την οδό Εγνατία ο «Ερμής» προτείνει να δημιουργηθεί πιάτσα στο ύψος της Αριστοτέλους, με φορά των αυτοκινήτων προς το Σιντριβάνι, εντός του ημικυκλίου, με ενδιάμεση διακοπή στο κέντρο. Επίσης, με κατεύθυνση προς ανατολικά, μετά την Παλαιών Πατρών Γερμανού, κατασκευή μιας εσοχής με χωρητικότητα ένα αυτοκίνητο, που θα συνδέεται με τον υπάρχοντα χώρο στάθμευσης που ήδη υπάρχει στην Π.Π. Γερμανού.
Για την Κ. Καραμανλή, τέλος, ζητούν πιάτσες α) με φορά προς το κέντρο πριν από την Π. Συνδίκα για τέσσερα οχήματα, β) με φορά προς το κέντρο πριν από την 25ης Μαρτίου επίσης για τέσσερα οχήματα και γ) πάλι με φορά προς το κέντρο, πριν από τη Μ. Μπότσαρη, για τέσσερα οχήματα.
Το πρόβλημα
Μέσα σε αυτές τις συνθήκες ασφυξίας και αναδουλειάς τα ταξί δημιουργούν αυτοσχέδιες πιάτσες και προκαλούν πρόβλημα στην κυκλοφορία, παραδέχεται ο κ. Γιαννακάκης. Εχουμε καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στο δήμο Θεσσαλονίκης για θέσεις στάθμευσης αλλά ακόμη περιμένουμε στο ακουστικό μας», συμπληρώνει.
ΠΗΓΗ:http://www.rthess.gr
Μεγάλο το πρόβλημα παραδέχεται στο ΡΘ ο Κ. Γιαννακάκης, πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί
Θεσσαλονίκης ο Ερμής.
Τονίζει ότι προχωρούν με ρυθμούς χελώνας από το δήμο Θεσσαλονίκης οι διαδικασίες για τη δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης ταξί.
Έχουμε καταθέσεις συγκεκριμένες προτάσεις εδώ και 3 μήνες αλλά απάντηση δεν πήραμε, συμπληρώνει.
Για το ζήτημα μάλιστα σήμερα υπήρξε συνάντηση εκπροσώπων των αυτοκινητιστών με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης.
Φλέγον το ζήτημα της Τσιμισκή.
Οι οδηγοί ταξί προτείνουν να δημιουργηθούν πιάτσες στα αριστερά της Τσιμισκή, για να μην λειτουργούν αυτοσχέδιες πιάτσες στη λεωφορειολωρίδα.
Η πρόταση
Ο «Ερμής» προτείνει για την οδό Τσιμισκή οι υπάρχουσες εσοχές στη λεωφορειολωρίδα να χρησιμοποιούνται μόνο για αποβίβαση επιβατών και να γίνουν οι εξής νέοι χώροι: α) από Δ. Γούναρη έως Νικηφόρου Φωκά, β) από Αριστοτέλους έως Καρόλου Ντηλ και γ) από Αγίας Σοφίας έως Κούσκουρα.
Προτείνουν μάλιστα η τελευταία πιάτσα να συνδεθεί με αυτήν της Μητροπόλεως με επέκταση για χώρο στάθμευσης επί της Αγίας Σοφίας, από Μητροπόλεως έως Τσιμισκή.
Τρεις πιάτσες ζητούν οι ταξιτζήδες και για την οδό Β. Ολγας: α) από το ύψος της 25ης Μαρτίου έως την οδό Λασκαράτου, β) από το ύψος της Γραβιάς έως την οδό Παπακυριαζή και γ) στη δεξιά πλευρά της Β. Ολγας, η υπάρχουσα εσοχή μετά την Καλλιδοπούλου να επεκταθεί και πίσω από αυτή για ακόμα τρία αυτοκίνητα. Επισημαίνουν μάλιστα ότι κατασκευαστικά ο χώρος είναι ήδη έτοιμος.
Για την οδό Εγνατία ο «Ερμής» προτείνει να δημιουργηθεί πιάτσα στο ύψος της Αριστοτέλους, με φορά των αυτοκινήτων προς το Σιντριβάνι, εντός του ημικυκλίου, με ενδιάμεση διακοπή στο κέντρο. Επίσης, με κατεύθυνση προς ανατολικά, μετά την Παλαιών Πατρών Γερμανού, κατασκευή μιας εσοχής με χωρητικότητα ένα αυτοκίνητο, που θα συνδέεται με τον υπάρχοντα χώρο στάθμευσης που ήδη υπάρχει στην Π.Π. Γερμανού.
Για την Κ. Καραμανλή, τέλος, ζητούν πιάτσες α) με φορά προς το κέντρο πριν από την Π. Συνδίκα για τέσσερα οχήματα, β) με φορά προς το κέντρο πριν από την 25ης Μαρτίου επίσης για τέσσερα οχήματα και γ) πάλι με φορά προς το κέντρο, πριν από τη Μ. Μπότσαρη, για τέσσερα οχήματα.
Το πρόβλημα
Μέσα σε αυτές τις συνθήκες ασφυξίας και αναδουλειάς τα ταξί δημιουργούν αυτοσχέδιες πιάτσες και προκαλούν πρόβλημα στην κυκλοφορία, παραδέχεται ο κ. Γιαννακάκης. Εχουμε καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στο δήμο Θεσσαλονίκης για θέσεις στάθμευσης αλλά ακόμη περιμένουμε στο ακουστικό μας», συμπληρώνει.
ΠΗΓΗ:http://www.rthess.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...