Τελικά μπορεί η κυβέρνηση να άνοιξε το επάγγελμα των ταξιτζήδων και να ήρθε σε ρίξει με αυτή την επαγγελματική ομάδα, προκειμένου να είναι εντάξει με τους εντολοδόχους της Τρόικας,
δυστυχώς όμως δεν φρόντισε να δώσει και εναλλακτικές λύσεις για να συμπληρωθεί το μεροκάματο των ανθρώπων που επένδυσαν περιουσίες στα αυτοκίνητα και τις άδειες. Μπορεί το επάγγελμα, όπως λένε οι ταξιτζήδες της Ξάνθης να άνοιξε, δυστυχώς όμως έκλεισε και θα κλείσει πολλά σπίτια.
Θέμα επιβίωσης μπαίνει πλέον στην επαγγελματική τάξη των ταξιτζήδων αφού ο τζίρος τους στην πόλη της Ξάνθης έχει πέσει ως και 70%. Αυτό σίγουρα δεν επιδέχεται αμφισβήτησης γιατί ακόμη και τις ημέρες που παρουσιάζεται σχετική κίνηση των Ξανθιωτών στο κέντρο, βλέπει κανείς όλα τα ταξί στις πιάτσες να περιμένουν πελάτες, που στα χρόνια της ύφεσης όπως δείχνουν τα πράγματα το πρώτο έξοδο που έκοψαν ήταν το ταξί.
Όπως ανέφερε επαγγελματίας ιδιοκτήτης ταξί, χρειάζεται ακόμη τρία χρόνια για να βγεί στη σύνταξη και δυστυχώς η αναδουλειά έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορεί να πληρώσει τις εισφορές του. Όπως επίσης είπε το «άνοιγμα» του επαγγέλματος με τις τέσσερις νέες άδειες που δόθηκαν από την Περιφέρεια δεν έχει να προσθέσει ή να αφαιρέσει κάτι από τα εισοδήματα τους γιατί απλούστατα δεν έχει εισοδήματα πλέον το επάγγελμα.
Το πρόβλημα είναι στους επαγγελματίες που ακόμη «χρωστούνε» στις τράπεζες τα αυτοκίνητα τους και δεν είναι πλέον σίγουροι αν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σε αυτές τις υποχρεώσεις.
ΠΗΓΗ: http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
δυστυχώς όμως δεν φρόντισε να δώσει και εναλλακτικές λύσεις για να συμπληρωθεί το μεροκάματο των ανθρώπων που επένδυσαν περιουσίες στα αυτοκίνητα και τις άδειες. Μπορεί το επάγγελμα, όπως λένε οι ταξιτζήδες της Ξάνθης να άνοιξε, δυστυχώς όμως έκλεισε και θα κλείσει πολλά σπίτια.
Θέμα επιβίωσης μπαίνει πλέον στην επαγγελματική τάξη των ταξιτζήδων αφού ο τζίρος τους στην πόλη της Ξάνθης έχει πέσει ως και 70%. Αυτό σίγουρα δεν επιδέχεται αμφισβήτησης γιατί ακόμη και τις ημέρες που παρουσιάζεται σχετική κίνηση των Ξανθιωτών στο κέντρο, βλέπει κανείς όλα τα ταξί στις πιάτσες να περιμένουν πελάτες, που στα χρόνια της ύφεσης όπως δείχνουν τα πράγματα το πρώτο έξοδο που έκοψαν ήταν το ταξί.
Όπως ανέφερε επαγγελματίας ιδιοκτήτης ταξί, χρειάζεται ακόμη τρία χρόνια για να βγεί στη σύνταξη και δυστυχώς η αναδουλειά έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορεί να πληρώσει τις εισφορές του. Όπως επίσης είπε το «άνοιγμα» του επαγγέλματος με τις τέσσερις νέες άδειες που δόθηκαν από την Περιφέρεια δεν έχει να προσθέσει ή να αφαιρέσει κάτι από τα εισοδήματα τους γιατί απλούστατα δεν έχει εισοδήματα πλέον το επάγγελμα.
Το πρόβλημα είναι στους επαγγελματίες που ακόμη «χρωστούνε» στις τράπεζες τα αυτοκίνητα τους και δεν είναι πλέον σίγουροι αν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σε αυτές τις υποχρεώσεις.
ΠΗΓΗ: http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...