Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Γεμίζει διόδια η Εγνατία Οδός - Σύντομα λειτουργούν τα διόδια της Μουσθένης (Καβάλα)..!

Νέους σταθμούς διοδίων με τους οποίους θα χρηματοδοτηθεί η συντήρηση-λειτουργία αλλά και η κάλυψη των δανειακών υποχρεώσεων της εταιρείας προς την τράπεζα Πειραιώς
φέρνει η εκχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες για 40 χρόνια.

Ο σχεδιασμός του ΤΑΙΠΕΔ ενόψει της ιδιωτικοποίησης της εταιρείας που θα βγει στον αέρα τις επόμενες εβδομάδες προβλέπει σύμφωνα με πληροφορίες την λειτουργία περίπου 20 σταθμών μαζί με τα διόδια που θα τοποθετηθούν στους έξι κάθετους άξονες. Είναι όμως πιθανό ο σχεδιασμός να διαφοροποιηθεί αφού είναι σαφές ότι τον τελευταίο λόγο θα έχει ο ανάδοχος, ο οποίος θα «φορτωθεί» και την εξόφληση του δανείου των 250 εκ. ευρώ που βαρύνει την εταιρεία.

Ήδη με τροπολογία που κατατέθηκε τις προηγούμενες μέρες στη βουλή από το υπουργείο Ανάπτυξης προβλέπεται άμεσα η εγκατάσταση διοδίων στους Ευζώνους ενώ ακολούθως αποφασίστηκε η μεταβίβαση του άξονα (Αξιός –Ευζώνοι) από το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας στο ΤΑΙΠΕΔ που είχε προκαλέσει μεγάλες έριδες τους προηγούμενους μήνες. Σήμερα, και μετά από μεγάλες καθυστερήσεις λειτουργούν πέντε σταθμοί (Τύρια, Μαλακάσι, Πολύμυλος, Ανάληψη, Ίασμος).

Σύντομα λειτουργούν τα διόδια της Μουσθένης

Υπολογίζεται ότι τα διόδια στη Μουσθένη θα λειτουργήσουν τις πρώτες 15 ημέρες του Ιουνίου. Η Εγνατία έχει ξεκινήσει από καιρό την κατασκευή ενός νέου σταθμού στην Μουσθένη (Καβάλα), ο οποίος προβλεπόταν να λειτουργήσει αρχές του χρόνου. Όμως ο σχεδιασμός έχει μεταβληθεί καθώς ο σταθμός είχε σχεδιαστεί να είναι έτοιμος τον Ιούνιο. Στα πλάνα ήταν να λειτουργήσουν μέσα στο έτος άλλοι τρεις σταθμοί, χωρίς όμως να προσδιορίζεται ο ακριβής χρόνος.

Σχέδιο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας για την ηλεκτροδότηση

Στο μεταξύ, η Εγνατία Οδός δαπάνησε πρόσφατα το ποσό των 16.875 ευρώ για την παροχή υπηρεσιών συμβούλων με σκοπό την εκπόνηση σχεδίου ανάπτυξης και εκμετάλλευσης εγκαταστάσεων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας για τις ανάγκες ηλεκτροδότησης. Υπολογίζεται ότι σε ετήσια βάση μόνο για ηλεκτροφωτισμό ο αυτοκινητόδρομος δαπανά περί τα 9 εκ. ευρώ! Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία φωταγωγεί 40 χιλιόμετρα γεφυρών και άλλα 40 χιλιόμετρα σηράγγων.

Πηγές: EpitropesDiodiaStopZougla και NewMoney



Εγνατία Οδός


Η Εγνατία Οδός είναι ένας αυτοκινητόδρομος που διασχίζει τη Βόρεια Ελλάδα, από Ανατολή σε Δύση, ξεκινώντας από το Λιμάνι της Ηγουμενίτσας, που ενώνει την Ελλάδα με την Ιταλία, και καταλήγει στα Ελληνοτουρκικά σύνορα.

Η Εγνατία αποτελεί καταλύτη για τις επενδύσεις της Βόρειας Ελλάδας στους τομείς μεταφοράς, βιομηχανίας και τουρισμού. Διευκολύνει σημαντικά το εμπόριο και τη μετακίνηση στην Ελλάδα, φέρνοντας την Ήπειρο και τη Δυτική Μακεδονία πιο κοντά στο μητροπολιτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης (2η μεγαλύτερη Ελληνική πόλη), την υπόλοιπη Μακεδονία και τη Θράκη.

Σε Ευρωπαϊκό επίπεδο ενώνει τα μεγάλα οικονομικά και βιομηχανικά κέντρα της Δύσης με αυτά της Ανατολής, προσθέτοντας έναν άρρηκτο εμπορικό σύνδεσμο μεταξύ τους. Αποτελεί επίσης συλλεκτήρια οδό για το σύστημα μεταφοράς στα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, καθώς οι Πανευρωπαϊκοί Διάδρομοι IV (Βερολίνο-Σόφια- Θεσσαλονίκη), IX (Ελσίνκι-Αλεξανδρούπολη) και Χ (Βιέννη-Βελιγράδι- Θεσσαλονίκη) καταλήγουν στην Εγνατία Οδό.

Η Εγνατία Οδός εξυπηρετεί:

  • Το 36% του πληθυσμού της χώρας
  • Το 33% του ΑΕΠ της χώρας
  • Το 54% των αγροτικών περιοχών της χώρας
  • Το 41% της απασχόλησης της χώρας στον τομέα της βιομηχανίας/μικρού εμπορίου
  • Το 51% της βιομηχανίας εξόρυξης της χώρας
Βασικά Στοιχεία
Μήκος:670 χιλιόμετρα
Έκταση:Από την Ηγουμενίτσα Θεσπρωτίας μέχρι τους Κήπους του Έβρου
Περιοχές που εξυπηρετεί:Ήπειρος, Μακεδονία και Θράκη
Μεγαλύτερες πόλεις που εξυπηρετούνται:Ηγουμενίτσα - Ιωάννινα - Μέτσοβο - Γρεβενά - Κοζάνη - Βέροια - Θεσσαλονίκη - Καβάλα - Ξάνθη - Κομοτηνή – Αλεξανδρούπολη
Ενώνεται με τα σύνορα των:Αλβανία - FYROM - Βουλγαρία – Τουρκία, μέσω 9 μεγάλων οριζόντιων αξόνων
Λιμάνια που ενώνει:Ηγουμενίτσας - Θεσσαλονίκης - Καβάλας - Αλεξανδρούπολης
Αεροδρόμια που ενώνει:Ιωαννίνων - Καστοριάς - Κοζάνης - Θεσσαλονίκης - Καβάλας – Αλεξανδρούπολης
Βιομηχανικές ζώνες που εξυπηρετούνται:Ιωαννίνων - Φλώρινας - Έδεσσας - Θεσσαλονίκης - Κιλκίς – Σερρών - Δράμας - Ξάνθης - Κομοτηνής – Αλεξανδρούπολης, είτε άμεσα είτε μέσω οριζόντιων αξόνων

Το Ελληνικό Δημόσιο έχει αναθέσει στις The Barclays Capital και Rothschild το έργο του οικονομικού συμβούλου για την αποκρατικοποίηση.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Εγνατίας Οδού: http://www.egnatia.eu

ΠΗΓΗ: 
http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...