Στόχος ο περιορισμός της ρύπανσης
Τα πρώτα ηλεκτρικά ταξί του έθεσε σήμερα σε κυκλοφορία το Χονγκ Κονγκ, σε μια προσπάθεια να μειωθεί η σοβαρή ρύπανση
αυτής της μεγαλούπολης της νότιας Κίνας, στην οποία κατοικούν επτά εκατομμύρια άνθρωποι.
Τα 45 κόκκινα οχήματα της κινεζικής βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων BYD, η οποία χρηματοδοτείται εν μέρει από τον αμερικανό επενδυτή Ουόρεν Μπάφετ, κινούνται με μπαταρίες LiFePO4, που επαναφορτίζονται μέσα σε δύο ώρες, και έχουν αυτονομία 300 χιλιομέτρων, σύμφωνα με την BYD.
Η ιδέα θα δοκιμαστεί για έξι μήνες. Σύμφωνα με την Ένωση Ταξί, εκτός από τα οικολογικά οφέλη του, το ηλεκτρικό ταξί θα έχει και μειωμένο κόστος λειτουργίας, στα 0,2 ή 0,3 λεπτά του δολαρίου Χονγκ Κόνγκ ανά χιλιόμετρο, έναντι 0,8 για ένα ταξί που κινείται με βενζίνη.
Η Ένωση Ταξί κάλεσε τις αρχές να εγκαταστήσουν περισσότερα σημεία επαναφορτισμού. Η BYD ανακοίνωσε τη δημιουργία 47 τέτοιων εγκαταστάσεων σε εννέα σημεία.
Η τοπική κυβέρνηση ανακοίνωσε πέρυσι, για πρώτη φορά εδώ και 25 χρόνια, ότι θέλει να μειώσει τη ρύπανση, που σύμφωνα με μια μελέτη του πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ ευθύνεται κάθε χρόνο για περισσότερους από 3.000 θανάτους.
ΠΗΓΗ:http://www.newsnow.gr
Τα πρώτα ηλεκτρικά ταξί του έθεσε σήμερα σε κυκλοφορία το Χονγκ Κονγκ, σε μια προσπάθεια να μειωθεί η σοβαρή ρύπανση
αυτής της μεγαλούπολης της νότιας Κίνας, στην οποία κατοικούν επτά εκατομμύρια άνθρωποι.
Τα 45 κόκκινα οχήματα της κινεζικής βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων BYD, η οποία χρηματοδοτείται εν μέρει από τον αμερικανό επενδυτή Ουόρεν Μπάφετ, κινούνται με μπαταρίες LiFePO4, που επαναφορτίζονται μέσα σε δύο ώρες, και έχουν αυτονομία 300 χιλιομέτρων, σύμφωνα με την BYD.
Η ιδέα θα δοκιμαστεί για έξι μήνες. Σύμφωνα με την Ένωση Ταξί, εκτός από τα οικολογικά οφέλη του, το ηλεκτρικό ταξί θα έχει και μειωμένο κόστος λειτουργίας, στα 0,2 ή 0,3 λεπτά του δολαρίου Χονγκ Κόνγκ ανά χιλιόμετρο, έναντι 0,8 για ένα ταξί που κινείται με βενζίνη.
Η Ένωση Ταξί κάλεσε τις αρχές να εγκαταστήσουν περισσότερα σημεία επαναφορτισμού. Η BYD ανακοίνωσε τη δημιουργία 47 τέτοιων εγκαταστάσεων σε εννέα σημεία.
Η τοπική κυβέρνηση ανακοίνωσε πέρυσι, για πρώτη φορά εδώ και 25 χρόνια, ότι θέλει να μειώσει τη ρύπανση, που σύμφωνα με μια μελέτη του πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ ευθύνεται κάθε χρόνο για περισσότερους από 3.000 θανάτους.
ΠΗΓΗ:http://www.newsnow.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...