Αδέκαστος, πανίσχυρος και με την υποστήριξη πολλών Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης συνεχίζει τις δοκιμές
πρόσκρουσης αυτοκινήτων.
Ουσιαστικά πρόκειται για την πιστοποίηση ασφάλειας που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή αγορά..
Ο οργανισμός ιδρύθηκε το 1997 και είναι η Ευρωπαϊκή εκδοχή του αντίστοιχου Αμερικανικού οργανισμού που υπάρχει από το 1979.
Σημειώστε πως σήμερα ο Ευρωπαϊκός οργανισμός είναι κατά πολύ πιο αυστηρός σε προδιαγραφές δοκιμών και βαθμολογίας απ΄ότι ο Αμερικανικός.
Πλέον ο Euroncap είναι αποδεκτός από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, έστω και αν κατά καιρούς υπάρχει σύγκρουση με κάποιες από αυτές, κάτι που όπως καταλαβαίνεται συμβαίνει όταν κάποιο αποτέλεσμα δεν τους είναι αρεστό.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο οργανισμός δίνει τη δυνατότητα να επαναληφθεί το crash test και αυτός είναι ο βασικός λόγος που προτείνει στις εταιρείες να δίνουν τα αυτοκίνητά τους για δοκιμή πριν αυτά κυκλοφορήσουν στην αγορά.
Ο προγραμματισμός παραγωγής όμως πολλών εταιρειών δεν τους το επιτρέπει αυτό, οπότε πολλές είναι αυτές που αφού πραγματοποιήσουν τις δικές τους δοκιμές πρόσκρουσης, κυκλοφορούν τα νέα τους αυτοκίνητα και μετά τα στέλνουν στον EuroNCAP για δοκιμή.
Οι βαθμολογίες που δημοσιεύει ο οργανισμός είναι αποτέλεσμα των ανάλογων δοκιμών. Αυτές αφορούν την προστασία των ενήλικων επιβατών (Adult), των παιδιών -παιδικό κάθισμα κλπ.- (Child), των πεζών (Pedestrian), ενώ τελευταία έχει εντάξει και μια βαθμολογία αξιολόγησης για την προστασία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο (Safety assist). Τα αποτελέσματα των δοκιμών είναι προβάδισμα σε όλους μέσω της ιστοσελίδας του οργανισμού στο http://www.euroncap.com.
Σημ. Στον πίνακα συμπεριλαμβάνονται σχεδόν όλες οι δοκιμές του 2012 και κάποιες του 2011.
*Τα αποτελέσματα για το Seat Mii είναι όμοια και για τα VW UP και Skoda Citigo
Επόμενη δοκιμή 28/11/2012
http://radiotaxiplanet.blogspot.gr
πρόσκρουσης αυτοκινήτων.
Ουσιαστικά πρόκειται για την πιστοποίηση ασφάλειας που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή αγορά..
Ο οργανισμός ιδρύθηκε το 1997 και είναι η Ευρωπαϊκή εκδοχή του αντίστοιχου Αμερικανικού οργανισμού που υπάρχει από το 1979.
Σημειώστε πως σήμερα ο Ευρωπαϊκός οργανισμός είναι κατά πολύ πιο αυστηρός σε προδιαγραφές δοκιμών και βαθμολογίας απ΄ότι ο Αμερικανικός.
Πλέον ο Euroncap είναι αποδεκτός από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, έστω και αν κατά καιρούς υπάρχει σύγκρουση με κάποιες από αυτές, κάτι που όπως καταλαβαίνεται συμβαίνει όταν κάποιο αποτέλεσμα δεν τους είναι αρεστό.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο οργανισμός δίνει τη δυνατότητα να επαναληφθεί το crash test και αυτός είναι ο βασικός λόγος που προτείνει στις εταιρείες να δίνουν τα αυτοκίνητά τους για δοκιμή πριν αυτά κυκλοφορήσουν στην αγορά.
Ο προγραμματισμός παραγωγής όμως πολλών εταιρειών δεν τους το επιτρέπει αυτό, οπότε πολλές είναι αυτές που αφού πραγματοποιήσουν τις δικές τους δοκιμές πρόσκρουσης, κυκλοφορούν τα νέα τους αυτοκίνητα και μετά τα στέλνουν στον EuroNCAP για δοκιμή.
Οι βαθμολογίες που δημοσιεύει ο οργανισμός είναι αποτέλεσμα των ανάλογων δοκιμών. Αυτές αφορούν την προστασία των ενήλικων επιβατών (Adult), των παιδιών -παιδικό κάθισμα κλπ.- (Child), των πεζών (Pedestrian), ενώ τελευταία έχει εντάξει και μια βαθμολογία αξιολόγησης για την προστασία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο (Safety assist). Τα αποτελέσματα των δοκιμών είναι προβάδισμα σε όλους μέσω της ιστοσελίδας του οργανισμού στο http://www.euroncap.com.
ΔΟΚΙΜΕΣ | Adult | Child | Pedestrian | Safety assist |
Volvo V40 | 98% | 75% | 88% | 100% |
Mercedes B-Class | 97% | 81% | 56% | 86% |
Chevrolet Aveo | 95% | 87% | 54% | 93% |
Audi A3 | 95% | 87% | 74% | 86% |
BMW 3 Series | 95% | 84% | 78% | 86% |
Honda Civic | 94% | 83% | 69% | 86% |
Volvo V60 | 94% | 82% | 64% | 100% |
Audi Q3 | 94% | 85% | 52% | 86% |
Opel Zafira Tourer | 94% | 83% | 53% | 86% |
Ford Focus | 92% | 82% | 72% | 71% |
Ford B-MAX | 92% | 84% | 67% | 71% |
BMW 1 series | 91% | 83% | 63% | 86% |
Hyundai i30 | 90% | 90% | 67% | 86% |
Toyota Yaris | 89% | 81% | 60% | 86% |
Kia Cee’d | 89% | 88% | 61% | 86% |
Seat Mii * | 89% | 80% | 46% | 86% |
Renault Clio | 88% | 89% | 66% | 99% |
Peugeot 208 | 88% | 78% | 61% | 83% |
BMW X1 | 87% | 86% | 64% | 71% |
Kia Picanto | 86% | 83% | 47% | 43% |
Jeep Compass | 61% | 76% | 23% | 43 |
Σημ. Στον πίνακα συμπεριλαμβάνονται σχεδόν όλες οι δοκιμές του 2012 και κάποιες του 2011.
*Τα αποτελέσματα για το Seat Mii είναι όμοια και για τα VW UP και Skoda Citigo
Επόμενη δοκιμή 28/11/2012
http://radiotaxiplanet.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...