Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Αγώνας επιβίωσης μέχρις εσχάτων - (Άρθρο του Θύμιου Λυμπερόπουλου, προέδρου της ΠΟΕΙΑΤΑ)..!

Πρέπει να καταλάβουμε όλοι, ότι με τις υπάρχουσες συγκυρίες δεν μπορούμε να απορρίπτουμε κανένα συνομιλητή από οποιονδήποτε χώρο κι αν προέρχεται. Σαφώς
και υπάρχουν διαφορές που πρέπει να αμβλυνθούν, αλλά σε αυτή τη φάση ο ασφαλέστερος δρόμος είναι ο διάλογος και τα πειστικά επιχειρήματα.
‘’Το ταξί είναι αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσης και θα ‘’κατασπαράξει’’ ότι είναι Ε.Ι.Χ.
Μέσα σε λίγους μήνες και με την οικονομική κρίση να έχει στεριώσει στη χώρα μας, δημιουργήθηκε ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο ( Ν.4070, Ν.4093) για το ταξί. Σε μια Ελλάδα που αλλάζει σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, θέλοντας και μη, είμαστε αναγκασμένοι να επιβιώσουμε μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Με τα δεδομένα που έχουμε, είμαστε υποχρεωμένοι να συνθέσουμε από την αρχή τις δικές μας κινήσεις, να κατανοήσουμε σωστά τους νέους κανόνες του παιχνιδιού και να αποδείξουμε ότι το ταξί, ούτε φοβάται τον ανταγωνισμό ούτε τον δαιμονοποιεί.
Στην διάρκεια των περιφερειακών συμβουλίων, αλλά και στο κλαδικό συμβούλιο, ακούστηκαν οι απόψεις συναδέλφων από όλα τα σημεία της χώρας. Πέρα από κάποια ζητήματα που έχουν τοπικό χαρακτήρα και αντιμετωπίζονται σε περιφερειακό επίπεδο, το σύνολο των προβλημάτων είναι κοινό. Η πτώση του τζίρου, οι εισφορές στον ΟΑΕΕ, το αυξημένο κόστος λειτουργίας του οχήματος, είναι προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι ταξιτζήδες της χώρας. Η αγωνία για την επιβίωση, τα ερωτηματικά για την επόμενη μέρα, είναι σημεία αναφοράς για όλους μας.
Οι επιλογές που έχουμε σαν κλάδος δεν είναι πολλές. Βασικά είναι μονόδρομος.  Σε μικρό χρονικό διάστημα θα πρέπει να μάθουμε να συνυπάρχουμε σε ένα εργασιακό περιβάλλον που πάντα –από τη φύση το- έχει ή δημιουργεί ευκαιρίες.
Το κλαδικό συμβούλιο ανέθεσε στο προεδρείο να διερευνήσει και να διαπραγματευτεί με όλους τους αρμόδιους φορείς την καλύτερη λύση σε ότι αφορά το νόμο 4093 για τους όρους και τις προϋποθέσεις εκμίσθωσης επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων με οδηγό από τουριστικά γραφεία, γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων και εταιρείες και συνεταιρισμούς Επιβατηγών Δημοσίας Χρήσης αυτοκινήτων.
Πρέπει να καταλάβουμε όλοι,  ότι με τις υπάρχουσες συγκυρίες δεν μπορούμε να απορρίπτουμε κανένα συνομιλητή από οποιονδήποτε χώρο κι αν προέρχεται. Σαφώς και υπάρχουν διαφορές που πρέπει να αμβλυνθούν, αλλά σε αυτή τη φάση ο ασφαλέστερος δρόμος είναι ο διάλογος και τα πειστικά επιχειρήματα.
Σε καμία περίπτωση  ωστόσο δεν πρόκειται να χάσουμε την μαχητικότητά μας. Θα την χρησιμοποιήσουμε αν πρέπει, όταν πρέπει και όπως πρέπει.   
Όλοι γνωρίζετε ότι θα πρέπει να αναθεωρήσουμε πολλά από τα πράγματα που μέχρι τώρα ήταν δεδομένα.
Ο κλάδος μας θα πρέπει να δημιουργήσει νέες βάσεις, να στηριχτεί σε αυτές και να προχωρήσει μπροστά. Οι εξελίξεις τρέχουν, δεν περιμένουν κανέναν.
Εμείς σαν Ομοσπονδία, είμαστε έτοιμοι να διαχειριστούμε μια ακόμη δύσκολη κατάσταση. Με τη βοήθεια και  την συμπαράσταση  όλων των συναδέλφων είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον κλάδο μας.
Συνάδελφοι, όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε. Θα δώσουμε μια ακόμη μάχη και θα κερδίσουμε.
Κλείνοντας θέλω να ευχηθώ σε σας και τις οικογένειές σας, καλές γιορτές, καλά Χριστούγεννα,
κι ένα καλό, δημιουργικό και ευτυχισμένο 2013.

http://www.satataxi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...