Στην Κομοτηνή ο Θ. Λυμπερόπουλος
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί βρέθηκε στην Κομοτηνή, συμμετέχοντας στην Περιφερειακή Συνδιάσκεψη των ιδιοκτητών ταξί Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης
Για να αποθηκεύσετε πατήστε στο "Download"
Για να αποθηκεύσετε πατήστε στο "Download"
http://spartitaxi.blogspot.gr/
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί βρέθηκε στην Κομοτηνή, συμμετέχοντας στην Περιφερειακή Συνδιάσκεψη των ιδιοκτητών ταξί Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης
Η Περιφερειακή Συνδιάσκεψη των ιδιοκτητών ταξί Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου στην Κομοτηνή, στο Ξενοδοχείο Cris and Eve, παρουσία του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί Θύμιου Λυμπερόπουλου.
Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν όλες οι τελευταίες εξελίξεις στο κλάδο και ανταλλάχτηκαν απόψεις για την αναδιοργάνωση του κλάδου ώστε στο Κλαδικό Συμβούλιο στις 14 Δεκεμβρίου να παρθούν οι οριστικές αποφάσεις.
Η συνεδρίαση αποτελεί μέρος των επισκέψεων που κάνει η συνδικαλιστική ηγεσία του κλάδου σε όλη την Ελλάδα, με στόχο την ενημέρωση των τοπικών συλλόγων, αλλά και την συλλογή απόψεων για το παρόν και το μέλλον του Ταξί.
Οι επισκέψεις ξεκίνησαν το Σάββατο από τα Ιωάννινα, συνεχίστηκαν την Τρίτη στην Κομοτηνή και θα συνεχιστούν στην Κεντρική Μακεδονία, στη Θεσσαλία, στην Κρήτη, την Πελοπόννησο και τη Στερεά Ελλάδα.
Η οικονομική δυσπραγία των Ελλήνων ο μεγαλύτερος αντίπαλος των Ταξί
Ο κ. Λυμπερόπουλος σημείωσε πως οι επισκέψεις αυτές γίνονται για να γνωρίσουν τα μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας πως έχει επηρεάσει η ύφεση τον κλάδο στις διαφορετικές περιοχές.
Πάντως έριξε περισσότερο την ευθύνη για τα προβλήματα του κλάδου στο γεγονός ότι λόγω της κρίσης, ο πολίτης δεν έχει αρκετά για να πάρει ταξί. Για αυτό και πρέπει να βρούνε τρόπους να μείνουν όρθιοι τόσο απέναντι στην κρίση όσο και στους νόμου που βγήκαν τελευταία οι οποίοι τους κλέβουν έργο, θεωρώντας ότι θα βρούν τρόπους να θωρακίσουν τον κλάδο.
«Το κυριότερο μας πρόβλημα είναι ότι ο μέσος πολίτης, ο μεσοαστός, ο εργαζόμενος, ο συνταξιούχος, δεν έχει περισσευμα για να χρησιμοποιεί το ταξί τόσο τακτικά όσο παλιότερα. Αυτό είναι το Α και το Ω όλα τα υπόλοιπα θα τα δούμε, αν δεν υπήρχε δηλαδή αυτή η πίεση στην κοινωνία η οικονομική, εμείς δε θα είχαμε προβλήματα»
Πάντως σημείωσε ότι η προσπάθεια της προηγούμενης κυβέρνησης, με τν νόμο Ραγκούση, να τους φέρει απέναντι στην κοινωνία, δεν είχε αποτέλεσμα «Θέλησαν να μας φέρουν απέναντι στην κοινωνία, δεν το πέτυχαν όμως, ήταν η εποχή Ραγκούση, που απέτυχε σε όλα ο Ραγκούσης, και για αυτό πήγε στο σπίτι του, και από ότι ακούω δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα, να βγάλει τους φόρους του αυτός και ο Πάγκαλος»
Ιδιαίτερα ζοφερό το μέλλον του κλάδου
Την Συνδιάσκεψη άνοιξε ο κ. Γρηγόρης Αποστολίδης, πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου ΤΑΞΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ο οποίος σημείωσε ότι αφορμή για το Κλαδικό αποτελεί μια ακόμα μαχαιριά για τον κλάδο, η ψήφιση του νόμου 4093/12 που δίνει το δικαίωμα σε τουριστικά γραφεία και γραφεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων να μπουν στο δικό τους μεταφορικό έργο, κάνοντας ΙΧ Ταξί όσα θέλουν, χωρίς περιορισμούς, από πενταθέσια μέχρι δεκαθέσια και λεωφορεία.
Αυτό σημαίνει, τόνισε, ότι θα μπορούν να διεκδικούν τα μαθητικά δρομολόγια, τους νεφροπαθείς από τον ΕΟΠΥΥ, αλλά ουσιαστικά τους αποκλείει και από τα αεροδρόμια της χώρας, μιας και ο ιδιοκτήτης της Ολυμπιακής και της Aegean είναι ιδιοκτήτης και της Hertz.
Τα μέτωπα που έχει ο κλάδος αλλά και η ελληνική κοινωνία είναι πολλά, τόνισε ο κ. Αποστολίδης, εκφράζοντας την άποψη ότι δεν ήταν παρών για να τα αντιμετωπίσουν όταν έπρεπε.
Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στο γεγονός ότι ο νόμος για την ποσόστωση χρίζει διευκρινήσεων, ο ΟΑΕΕ έχει γίνει εφιάλτης πολλών συναδέλφων τους, που δεν μπορούν να ενταχτούν στις κατά τα φαινόμενα ευνοϊκές ρυθμίσεις του ή αδυνατούν να μείνουν μέσα σε αυτές, ενώ αναμένεται να εκδοθούν 251 νέες άδεις στην περιφέρειά μας.
Το κράτος επιπλέον τους αντιμετωπίζει, όπως και όλους του ελεύθερους επαγγελματίες, σαν κλέφτες, βάζοντας στην κλίμακα του 21 και του 26%, η οποία αν νομιμοποιηθεί θα είναι το τέλος του επαγγέλματος. - eleftherovima
Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν όλες οι τελευταίες εξελίξεις στο κλάδο και ανταλλάχτηκαν απόψεις για την αναδιοργάνωση του κλάδου ώστε στο Κλαδικό Συμβούλιο στις 14 Δεκεμβρίου να παρθούν οι οριστικές αποφάσεις.
Η συνεδρίαση αποτελεί μέρος των επισκέψεων που κάνει η συνδικαλιστική ηγεσία του κλάδου σε όλη την Ελλάδα, με στόχο την ενημέρωση των τοπικών συλλόγων, αλλά και την συλλογή απόψεων για το παρόν και το μέλλον του Ταξί.
Οι επισκέψεις ξεκίνησαν το Σάββατο από τα Ιωάννινα, συνεχίστηκαν την Τρίτη στην Κομοτηνή και θα συνεχιστούν στην Κεντρική Μακεδονία, στη Θεσσαλία, στην Κρήτη, την Πελοπόννησο και τη Στερεά Ελλάδα.
Η οικονομική δυσπραγία των Ελλήνων ο μεγαλύτερος αντίπαλος των Ταξί
Ο κ. Λυμπερόπουλος σημείωσε πως οι επισκέψεις αυτές γίνονται για να γνωρίσουν τα μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας πως έχει επηρεάσει η ύφεση τον κλάδο στις διαφορετικές περιοχές.
Πάντως έριξε περισσότερο την ευθύνη για τα προβλήματα του κλάδου στο γεγονός ότι λόγω της κρίσης, ο πολίτης δεν έχει αρκετά για να πάρει ταξί. Για αυτό και πρέπει να βρούνε τρόπους να μείνουν όρθιοι τόσο απέναντι στην κρίση όσο και στους νόμου που βγήκαν τελευταία οι οποίοι τους κλέβουν έργο, θεωρώντας ότι θα βρούν τρόπους να θωρακίσουν τον κλάδο.
«Το κυριότερο μας πρόβλημα είναι ότι ο μέσος πολίτης, ο μεσοαστός, ο εργαζόμενος, ο συνταξιούχος, δεν έχει περισσευμα για να χρησιμοποιεί το ταξί τόσο τακτικά όσο παλιότερα. Αυτό είναι το Α και το Ω όλα τα υπόλοιπα θα τα δούμε, αν δεν υπήρχε δηλαδή αυτή η πίεση στην κοινωνία η οικονομική, εμείς δε θα είχαμε προβλήματα»
Πάντως σημείωσε ότι η προσπάθεια της προηγούμενης κυβέρνησης, με τν νόμο Ραγκούση, να τους φέρει απέναντι στην κοινωνία, δεν είχε αποτέλεσμα «Θέλησαν να μας φέρουν απέναντι στην κοινωνία, δεν το πέτυχαν όμως, ήταν η εποχή Ραγκούση, που απέτυχε σε όλα ο Ραγκούσης, και για αυτό πήγε στο σπίτι του, και από ότι ακούω δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα, να βγάλει τους φόρους του αυτός και ο Πάγκαλος»
Ιδιαίτερα ζοφερό το μέλλον του κλάδου
Την Συνδιάσκεψη άνοιξε ο κ. Γρηγόρης Αποστολίδης, πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου ΤΑΞΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ο οποίος σημείωσε ότι αφορμή για το Κλαδικό αποτελεί μια ακόμα μαχαιριά για τον κλάδο, η ψήφιση του νόμου 4093/12 που δίνει το δικαίωμα σε τουριστικά γραφεία και γραφεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων να μπουν στο δικό τους μεταφορικό έργο, κάνοντας ΙΧ Ταξί όσα θέλουν, χωρίς περιορισμούς, από πενταθέσια μέχρι δεκαθέσια και λεωφορεία.
Αυτό σημαίνει, τόνισε, ότι θα μπορούν να διεκδικούν τα μαθητικά δρομολόγια, τους νεφροπαθείς από τον ΕΟΠΥΥ, αλλά ουσιαστικά τους αποκλείει και από τα αεροδρόμια της χώρας, μιας και ο ιδιοκτήτης της Ολυμπιακής και της Aegean είναι ιδιοκτήτης και της Hertz.
Τα μέτωπα που έχει ο κλάδος αλλά και η ελληνική κοινωνία είναι πολλά, τόνισε ο κ. Αποστολίδης, εκφράζοντας την άποψη ότι δεν ήταν παρών για να τα αντιμετωπίσουν όταν έπρεπε.
Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στο γεγονός ότι ο νόμος για την ποσόστωση χρίζει διευκρινήσεων, ο ΟΑΕΕ έχει γίνει εφιάλτης πολλών συναδέλφων τους, που δεν μπορούν να ενταχτούν στις κατά τα φαινόμενα ευνοϊκές ρυθμίσεις του ή αδυνατούν να μείνουν μέσα σε αυτές, ενώ αναμένεται να εκδοθούν 251 νέες άδεις στην περιφέρειά μας.
Το κράτος επιπλέον τους αντιμετωπίζει, όπως και όλους του ελεύθερους επαγγελματίες, σαν κλέφτες, βάζοντας στην κλίμακα του 21 και του 26%, η οποία αν νομιμοποιηθεί θα είναι το τέλος του επαγγέλματος. - eleftherovima
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...