Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

ΑΥΤΟ ΔΕ ΛΕΓΕΤΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ;

Όταν πληρώνω φόρους και χαράτσια απ τον πετσοκομμένο μισθό μου...
Όταν δεν έχω υγειονομική περίθαλψη...
Όταν τα παιδιά μου δεν παίρνουν βιβλία στα σχολεία, αλλά μαθαίνουν στα ακριβοπληρωμένα φροντιστήρια,

αναγκαστικά.... Όταν με ληστεύουν στο δρόμο μέρα μεσημέρι...
Όταν οι φίλοι μου φεύγουν μετανάστες...
Όταν οι γείτονές μου ψάχνουν για φαγητό στα σκουπίδια και στα συσσίτια...
Όταν οι πολιτικοί της πατρίδας μου είναι οι πιο καλοπληρωμένοι της Ευρώπης και παρ όλα αυτά κλέβουν δημόσιο χρήμα...
Όταν με απειλούν, και με ρίχνουν καρκινογόνα χημικά στις διαμαρτυρίες μου και με βαρανε...
‘Οτα με σπρώχνουν στην αυτοκτονία...
ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ;



http://harryklynn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...