Σε απόγνωση βρίσκονται οι 1.200 ιδιοκτήτες ταξί της Πάτρας, οι οποίοι βλέπουν καθημερινά τον τζίρο τους να μειώνεται ραγδαία, με αποτέλεσμα πλέον, στην
πλειονότητά τους, να μην μπορούν να καλύψουν ούτε τα πάγια έξοδά τους.
Τα χρέη προς την εφορία και το ασφαλιστικό τους ταμείο τούς «πνίγουν» και στο άμεσο μέλλον δεν φαίνεται να υπάρχει διέξοδος από τον οικονομικό μαρασμό. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα έσοδά τους την τελευταία διετία έχουν μειωθεί κατά περίπου 70% και υπάρχουν μέρες που δεν εισπράττουν πάνω από 30 με 40 ευρώ, τη στιγμή που τα έξοδα της ημέρας ξεπερνούν τα 50 ευρώ.
Η δραματική κατάσταση που επικρατεί φαίνεται μόνο και μόνο από τον συνωστισμό που υπάρχει πλέον στις πιάτσες της πόλης. Τα ταξί σχηματίζουν ουρές, αφού οι ιδιοκτήτες τους προτιμούν να περιμένουν σε αυτές υπομονετικά για μια κούρσα, από το να γυρίζουν άσκοπα στους δρόμους.
«Οι συνάδελφοι οφείλουν πολλά χρήματα στον ΟΑΕΕ και την εφορία και το πράγμα χειροτερεύει διαρκώς, αφού κρατούν τις όποιες εισπράξεις κάνουν για να ζήσουν τις οικογένειές τους» επισημαίνει ο πρόεδρος του Συλλόγου της Πάτρας, Παναγιώτης Σκέντζος. Με αυτό ως δεδομένο, οι οφειλές τους πολλαπλασιάζονται, καθώς τους επιβάλλονται πρόστιμα, ενώ δεν μπορούν καν να ενταχθούν στις ευνοϊκές ρυθμίσεις ή να εκμεταλλευτούν το δικαίωμα που έχουν να κατέβουν δύο κλίμακες στο ασφαλιστικό τους Ταμείο. Και τούτο γιατί για τις μεν ρυθμίσεις πρέπει να δίνουν ανά τακτά διαστήματα δόσεις, ενώ, για να πάνε σε κλιμάκια με μικρότερες εισφορές, θα πρέπει προηγουμένως να έχουν αποπληρώσει τις παλιές τους οφειλές.
«Δυστυχώς, όμως, τώρα που είναι ελάχιστοι οι συμπολίτες που χρησιμοποιούν ταξί, είναι αδύνατο να εξασφαλίσουν τα απαιτούμενα χρήματα» εξηγεί ο κ. Σκέντζος. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, η Πολιτεία προσπαθούσε πέρυσι να απελευθερώσει τον κλάδο, κάτι που θα έβαζε στο επάγγελμα ακόμα περισσότερους οδηγούς. Σε μια τέτοια περίπτωση, στην Πάτρα των 700 ταξί την εξαιρετικά περιορισμένη πλέον «πίτα» θα μοιράζονταν κι άλλοι, όταν για παράδειγμα στη Γένοβα (μια πόλη ανάλογου πληθυσμού με την Αχαϊκή πρωτεύουσα) κυκλοφορούν μόλις 300 αυτοκίνητα. Στόχος της ίδια πολιτικής επιλογής, σύμφωνα με τον κ. Σκέντζο, ήταν:
«Να εξυπηρετήσουν τους ημετέρους της τουριστικής βιομηχανίας που θέλουν να μπουν στον κλάδο για να λυμαίνονται τις περιηγήσεις. Εκεί, δηλαδή, που εμείς παίρνουμε περίπου 120 ευρώ, για να πάμε τους τουρίστες στην Ολυμπία, εκείνοι ήθελαν να χρεώνουν 1.000».
Πηγή: thebest.gr
Επιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος
http://www.zougla.gr
πλειονότητά τους, να μην μπορούν να καλύψουν ούτε τα πάγια έξοδά τους.
Τα χρέη προς την εφορία και το ασφαλιστικό τους ταμείο τούς «πνίγουν» και στο άμεσο μέλλον δεν φαίνεται να υπάρχει διέξοδος από τον οικονομικό μαρασμό. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα έσοδά τους την τελευταία διετία έχουν μειωθεί κατά περίπου 70% και υπάρχουν μέρες που δεν εισπράττουν πάνω από 30 με 40 ευρώ, τη στιγμή που τα έξοδα της ημέρας ξεπερνούν τα 50 ευρώ.
Η δραματική κατάσταση που επικρατεί φαίνεται μόνο και μόνο από τον συνωστισμό που υπάρχει πλέον στις πιάτσες της πόλης. Τα ταξί σχηματίζουν ουρές, αφού οι ιδιοκτήτες τους προτιμούν να περιμένουν σε αυτές υπομονετικά για μια κούρσα, από το να γυρίζουν άσκοπα στους δρόμους.
«Οι συνάδελφοι οφείλουν πολλά χρήματα στον ΟΑΕΕ και την εφορία και το πράγμα χειροτερεύει διαρκώς, αφού κρατούν τις όποιες εισπράξεις κάνουν για να ζήσουν τις οικογένειές τους» επισημαίνει ο πρόεδρος του Συλλόγου της Πάτρας, Παναγιώτης Σκέντζος. Με αυτό ως δεδομένο, οι οφειλές τους πολλαπλασιάζονται, καθώς τους επιβάλλονται πρόστιμα, ενώ δεν μπορούν καν να ενταχθούν στις ευνοϊκές ρυθμίσεις ή να εκμεταλλευτούν το δικαίωμα που έχουν να κατέβουν δύο κλίμακες στο ασφαλιστικό τους Ταμείο. Και τούτο γιατί για τις μεν ρυθμίσεις πρέπει να δίνουν ανά τακτά διαστήματα δόσεις, ενώ, για να πάνε σε κλιμάκια με μικρότερες εισφορές, θα πρέπει προηγουμένως να έχουν αποπληρώσει τις παλιές τους οφειλές.
«Δυστυχώς, όμως, τώρα που είναι ελάχιστοι οι συμπολίτες που χρησιμοποιούν ταξί, είναι αδύνατο να εξασφαλίσουν τα απαιτούμενα χρήματα» εξηγεί ο κ. Σκέντζος. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, η Πολιτεία προσπαθούσε πέρυσι να απελευθερώσει τον κλάδο, κάτι που θα έβαζε στο επάγγελμα ακόμα περισσότερους οδηγούς. Σε μια τέτοια περίπτωση, στην Πάτρα των 700 ταξί την εξαιρετικά περιορισμένη πλέον «πίτα» θα μοιράζονταν κι άλλοι, όταν για παράδειγμα στη Γένοβα (μια πόλη ανάλογου πληθυσμού με την Αχαϊκή πρωτεύουσα) κυκλοφορούν μόλις 300 αυτοκίνητα. Στόχος της ίδια πολιτικής επιλογής, σύμφωνα με τον κ. Σκέντζο, ήταν:
«Να εξυπηρετήσουν τους ημετέρους της τουριστικής βιομηχανίας που θέλουν να μπουν στον κλάδο για να λυμαίνονται τις περιηγήσεις. Εκεί, δηλαδή, που εμείς παίρνουμε περίπου 120 ευρώ, για να πάμε τους τουρίστες στην Ολυμπία, εκείνοι ήθελαν να χρεώνουν 1.000».
Πηγή: thebest.gr
Επιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος
http://www.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...