Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ Ο.Α.Ε.Ε...!

ΠΡΟΣ:

Τοπικό Υποκατάστημα Ο.Α.Ε.Ε. ………………

Κοινοποίηση:



1) Περιφερειακό Υποκατάστημα Ο.Α.Ε.Ε. Α.Μ.Θ.
2) Διοίκηση Ο.Α.Ε.Ε.
3) Κον Υπουργό Εργασίας

ΑΙΤΗΣΗ

Τ... …………………….. ……………………….. του ………………………….., αυτοκινητιστή (………………………………), κατοίκου …………………………., οδός …………………………………., ασφαλισμένου στον Ο.Α.Ε.Ε. με Ε.Α.Μ. ………………..

Προ ολίγων ημερών έλαβα το με αριθμό πρωτοκόλλου 1056711/12-07-2013 έγγραφό σας, με το οποίο με καλούσατε να εξοφλήσω τις δήθεν οφειλές μου προς εσάς, άλλως θα προβείτε σε αναγκαστικά μέτρα είσπραξης.

Επειδή το συγκεκριμένο έγγραφο εστάλη σε δεκάδες χιλιάδες ασφαλισμένους, χωρίς να περιλαμβάνει διαφορετικό και μοναδικό κάθε φορά αριθμό πρωτοκόλλου, όπως πρέπει να συμβαίνει με όλα τα δημόσια έγγραφα.

Επειδή το εν λόγω έγγραφο-επιστολή δεν συνοδευόταν από αποδεικτικό επίδοσης και η κοινοποίησή του σε μένα έγινε κατά τρόπο παράνομο.

Επειδή δεν μου έχετε ποτέ γνωστοποιήσει την ύπαρξη τυχόν οφειλών μου προς εσάς.

Επειδή προηγουμένως δεν με καλέσατε ποτέ σε αντιρρήσεις ή σε προφορική έστω ακρόασή μου για την υποτιθέμενη ύπαρξη οφειλών, κατά ρητή και αναμφισβήτητη παραβίαση διατάξεων του Συντάγματος και του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και Δικονομίας.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ - ΣΑΣ ΖΗΤΩ

Να μου χορηγήσετε νόμιμο δημόσιο έγγραφο-βεβαίωση αναφορικά με το ύψος των υποτιθέμενων οφειλών μου, με αναλυτική καταγραφή και αιτιολόγηση κάθε συγκεκριμένης οφειλής.

Να αφαιρέσετε από το συνολικό ύψος της υποτιθέμενης οφειλής μου το ποσό που αντιστοιχεί στις εισφορές του Κλάδου Υγείας, από την ημερομηνία που έπαψε να σφραγίζεται το βιβλιάριο υγείας μου και, συνεπώς, δεν έτυχα και δεν μπορούσα να τύχω των υπηρεσιών του Κλάδου Υγείας, με αποτέλεσμα οι εν λόγω εισφορές να αναζητούνται παρανόμως.

Να απαντήσετε εγκαίρως και νομίμως στην παρούσα αίτησή μου, όπως ο Νόμος ορίζει, προκειμένου να λάβω γνώση των όσων ζητώ και να μπορέσω νόμιμα να αμυνθώ.

……………, …..-….-2013
… Αιτ…………

Συνημμένο Αρχείο:

ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ Ο.Α.Ε.Ε.


ΠΗΓΗ:http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...