Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ: ΔΟΚΙΜΗ: Toyota Avensis 1.6 D-4D 112PS..!

Στη θέα και μόνον του νέου Avensis αντιλαμβάνεσαι πώς η 5η γενιά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την προηγούμενη
...


 Bλέποντας την κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών σεντάν να «παραπαίει» προς όφελος των παντός είδους crossover, στην Toyota σκέφτηκαν πως, εάν θέλουν να έχουν τύχη σε αυτοκίνητα όπως τα Ford Mondeo, VW Passat, ακόμη και Opel Insignia, ο πήχης... δυσκολίας κατά τη σχεδίαση του νέου Avensis έπρεπε να ανέβει πολύ. Και τελικώς το έπραξαν...


Πράγματι, όσοι έχουν οδηγήσει την προηγούμενη γενιά, τους ενημερώνουμε ότι αυτό το Avensis δεν έχει καμία απολύτως σχέση, χωρίς να έχει απεμπολήσει εκείνα τα «easy driving» χαρακτηριστικά που θα εκτιμήσει ο παραδοσιακός πελάτης της Toyota ή έστω αυτός που θα εισέλθει στην εταιρεία «για πρώτη φορά».
Κατ' αρχάς η ευκολία στη χρήση, η ποιότητα κύλισης και το ευχάριστο περιβάλλον της καμπίνας είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την γκάμα της ιαπωνική φίρμας και αυτό το Avensis είναι πολύ περισσότερο, ενώ οι καινοτομικές τεχνολογίες το τοποθετούν ένα «κλικ» πιο πάνω. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το αυτοκίνητο άνετα θα μπορούσε να διατεθεί εμπορικά και με το σηματάκι της... Lexus. 

Εξάλλου το ντιζάιν το έχει. Αν το δεις υπό γωνία ή κρύψεις το σηματάκι στη μάσκα, θεωρείς ότι πρόκειται για αυτοκίνητο της premium εταιρείας του ιαπωνικού ομίλου, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με την αισθητική στο εσωτερικό.
Μπορεί η πολυτέλεια ενός Lexus να λείπει, η απτή ποιότητα κατασκευής όμως και η συναρμογή βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Οπως ακριβώς με το αμάξωμα, έτσι και η αισθητική στο εσωτερικό είναι στη λογική «hi-tech», με την οθόνη πολυμέσων των 8 ιντσών να δεσπόζει στον πίνακα των οργάνων. Εκεί μπορεί να αναζητά κανείς χρήσιμες πληροφορίες για το αυτοκίνητο, όπως και να διαχειρίζεται το σύστημα διασυνδεσιμότητας Toyota Touch 2.
Πλείστα τα συστήματα ασφαλείας, όπως το Toyota Safety Sense που συνδυάζει σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (Pre-Collision System) λειτουργώντας σε ταχύτητες από 10-80 χ.α.ώ., προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Alert), αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας (Road Sign Assist) και αυτόματης ενεργοποίησης της μεγάλης σκάλας των φώτων (Automatic High Beam) κ.ά.

Από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του νέου Avensis είναι οι χώροι, και αυτό χάρη στο μεγάλο αμάξωμα των 4,75 μ. αλλά και του μεταξονίου των 2,7 μ. Αποτέλεσμα,η άνετη μεταφορά ακόμη και πέντε ενηλίκων, αλλά και πορτμπαγκάζ 509 λίτρων που χωράει τα πάντα. Επιπροσθέτως, τα καθίσματα είναι μεγάλα και άνετα, με πολύ καλή στήριξη, ενώ γενικά το περιβάλλον είναι φιλόξενο.

Βεβαίως, εντοπίσαμε και εργονομικές ατέλειες στο εσωτερικό, όπως η θέση των διακοπτών για το άνοιγμα της πόρτας του χώρου των αποσκευών ή του δοχείου καυσίμων, με αποκορύφωμα αυτή του ηλεκτρικού χειρόφρενου (ψάχνεις τον διακόπτη).

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:  ΕΔΩ

ΠΗΓΗ: http://www.caranddriver.gr/summary.asp?catid=33051

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...