Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Καταγγελία οδηγού ταξί στο protothema.gr: Απειλούν ότι θα με σκοτώσουν..!

Ο κ. Γιώργος Μαρουλόπουλος εξηγεί πώς ενεπλάκη σε υπόθεση ληστείας και πώς τώρα οι δράστες έχουν μετατρέψει την καθημερινότητά του σε εφιάλτη 

«Απειλούν εμένα και την οικογένεια μου. Άγνωστοι μάλλον σπείρα. Πρόκειται για υπόθεση με την οποία δεν έχουμε την παραμικρή σχέση. Είπαν στο γιο μου ότι θα του "φυτέψουν" δύο σφαίρες στα πόδια για να μείνει ανάπηρος και πριν λίγες μέρες ανατίναξαν το αυτοκίνητο της κόρης μου, κάνω έκκληση στην Αστυνομία να μας προστατέψει. Κινδυνεύει η ζωή μας», καταγγέλλει ο κ. Γιώργος Μαρουλόπουλος στο protothema.gr.

Έναν παρατεταμένο εφιάλτη βιώνει ο κ. Μαρουλόπουλος τις τελευταίες ημέρες μετά από σειρά απειλητικών τηλεφωνημάτων που δέχεται από άγνωστους, οι οποίοι όπως ο ίδιος ισχυρίζεται απειλούν εκείνον και την οικογένεια του. 

Όπως εξηγεί βρέθηκε ερήμην του μπλεγμένος σε μια περίεργη υπόθεση πριν λίγους μήνες και αφορούσε σε διάρρηξη αποθηκών που βρίσκονται στο υπόγειο της πολυκατοικίας που διαμένει στα Πετράλωνα. 

«Οι πόρτες των αποθηκών είχαν παραβιαστεί με λοστούς. Οι ληστές έμαθα αργότερα είχαν κλέψει δύο χρηματοκιβώτια από την αποθήκη ενός ενοίκου της πολυκατοικίας με σημαντικά έγγραφα και μεγάλο ποσό χρημάτων. Λίγο καιρό αργότερα και ενώ είχα μόλις παρκάρει το αυτοκίνητο μου κάτω από την είσοδο της πολυκατοικίας όπου διαμένω ένας άντρας που επέβαινε σε μηχανή σταμάτησε μπροστά και μου είπε να δώσω πίσω τα χρήματα για να μην πάθω κακό εγώ και η οικογένεια μου. Τρελάθηκα. Πηγαίνω κατευθείαν στον ένοικο της πολυκατοικίας που είχε πέσει θύμα της ληστείας και τον ρώτησα πώς εμπλέκομαι εγώ στο περιστατικό. Εκείνος δήλωσε άγνοια. 


Μια μέρα μετά ξεκίνησε ένας εφιάλτης που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Μας τηλεφωνούν άγνωστοι οι οποίοι ισχυρίζονται ότι εγώ και η οικογένεια μου έχουμε κλέψει τα χρήματα από την αποθήκη του ενοίκου και απειλούν τη ζωή μας. Μας παρακολουθούν, ξέρουν τις κινήσεις μας και είμαστε πια τόσο φοβισμένοι που θα πρέπει να κλειστούμε μέσα στο σπίτι μας για να είμαστε ασφαλείς. Φτάσανε να  απειλούν ότι θα “φυτέψουν” δύο σφαίρες στα πόδια του γιου μου. Πριν λίγες μέρες καταλάβαμε ότι η κατάσταση αρχίζει και γίνεται επικίνδυνη αφού εντελώς τυχαία πυρπολήθηκε το αυτοκίνητο της κόρης μου. Δεν ξέρω τι να κάνω. Φοβάμαι για τη ζωή της οικογένειας μου και ζητώ την προστασία της Αστυνομίας σας παρακαλώ κινδυνεύουμε βοηθήστε μας», καταλήγει ο κ. Μαρουλόπουλος μιλώντας στο protothema.gr.

Ο κ. Μαρουλόπουλος 


ΠΗΓΗ: http://www.protothema.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...