Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Κυριακή, 5 Ιανουαρίου 2014

Του Κώστα Δήμου, Γενικού Γραμματέα της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α - Τι πραγματικά ισχύει με τα ταξίμετρα και τις φορολογικές μνήμες..!

Με αφορμή τη σύγχυση η οποία δημιουργείται τις τελευταίες μέρες από ανεύθυνες δημοσιεύσεις , ενημερώνουμε τους συναδέλφους μας για το τι  πραγματικά ισχύει
σχετικά με τα ταξίμετρα και τις φορολογικές μνήμες.
Στην περίπτωση που γίνει πλήρωση της θυρίδας χρησιμοποιείται η επόμενη κ.ο.κ. μέχρι πλήρωσης  όλης της μνήμης.  Η  μεταβολή αυτή καταχωρείται στο βιβλιάριο συντήρησης και επισκευών και δηλώνεται στην αρμόδια ΔΟΥ  
Σε ότι αφορά τα Ταξίμετρα . Ανεξάρτητα αν έχει λήξει η ισχύς τους εξακολουθούν να λειτουργούν μέχρι απόσυρσης του αυτοκινήτου και αντικατάστασης με νέο όχημα. Για τις  Θυρίδες των  ταμειακών μηχανών. Κάθε ταμειακή έχει τουλάχιστον 3 θυρίδες δηλαδή 3 εκμεταλλευτές. Αυτό αναφέρεται στην  ΠΟΛ. 1154/ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ / 2010
Παράγραφος 2
Στην περίπτωση που γίνει πλήρωση της θυρίδας χρησιμοποιείται η επόμενη κ.ο.κ. μέχρι πλήρωσης  όλης της μνήμης .  Η  μεταβολή αυτή καταχωρείται στο βιβλιάριο συντήρησης και επισκευών και δηλώνεται στην αρμόδια ΔΟΥ  .
Δεν υπάρχει καμία χρονική δέσμευση για την μεταβολή αυτή άραγε και καμία ανησυχία για αλλαγή θύρας πριν το τέλος του έτους που διανύουμε.
Σε ότι αφορά τις  Φορολογικέ Μνήμες  ισχύει η ΠΟΛ 1200 /18.10.12
Η οποία τροποποιεί  την προηγούμενη   ΠΟΛ  1015/ 10.1.2012 και βάζει καταλυτική ημερομηνία έγκρισης από τις αρχές και διάθεσης φορολογικής μνήμης.
Η διάταξη είναι γενική και αφορά γενικώς τις φορολογικές μνήμες και όχι μόνο τις μνήμες ταξιμέτρων. Ήδη θέσαμε εγγράφως το ζήτημα στο ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, έχουμε την προφορική δέσμευση ότι θα δοθεί παράταση και ως προς την διάθεση αυτών που έχουν έγκριση από τις αρχές  (κοινώς  ως στοκ)  από τους προμηθευτές εφόσον προκύψει τέτοια ανάγκη.
Συνεπώς , δεν υπάρχει καμία ανησυχία διότι αντικατάσταση μνήμης γίνεται  όταν πληρωθούν όλες οι θυρίδες και φυσικά είναι υποχρέωση των προμηθευτών και του κράτους να έχουν διαθέσιμα προϊόντα.
Από  τα υπόλοιπα ζητήματα που αφορούν το ταξί και τα οποία αναλύθηκαν και συζητήθηκαν στο πρόσφατο κλαδικό μας συμβούλιο, αυτό που ξεχωρίζει είναι το θέμα με τις οφειλές στον ΟΑΕΕ. Η Ομοσπονδία έχει συγκεκριμένο πλάνο-πρόταση για το μεγάλο αυτό πρόβλημα και αυτό θα καταθέσει(ξανά) στη συνάντηση με τον υπουργό Εργασίας. Οι διακανονισμοί και οι ρυθμίσεις που κατά καιρούς παρουσίασε ο ΟΑΕΕ όχι μόνο αποδείχτηκαν ανεπαρκείς αλλά θεωρούνται και εμπαιγμός για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές που βλέπουν τις οφειλές τους να μεγαλώνουν και το μεροκάματο να μειώνεται. Χρειαζόμαστε μια ουσιαστική λύση, που και τους οφειλέτες θα καλύπτει και την βιωσιμότητα του ασφαλιστικού μας φορέα θα διασφαλίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...