Πού δημιουργούνται νέες πιάτσες ταξί. Αργεί η δημιουργία πιάτσας στην Καρόλου Ντηλ, που είναι και η πιο δύσκολη
του Τάσου Τασιούλα
Μετά τα Χριστούγεννα αναμένεται να
δημιουργηθούν οι νέες πιάτσες ταξί στη Θεσσαλονίκη, καθώς οι καθυστερήσεις στην υλοποίησή τους διαδέχονται η μία την άλλη.
Μετά τη «συμφωνία κυρίων» ανάμεσα σε Δήμο Θεσσαλονίκης και Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί και τη ψήφιση της σχετικής απόφασης από το δημοτικό συμβούλιο (έχει περάσει από τότε πάνω από ένας μήνας), η δημιουργία των νέων χώρων παραμονής των ταξί έχει μείνει στα χαρτιά.
Το θέμα είναι διαδικαστικό, όπως δήλωσε στη Voria.gr, ο πρόεδρος του Σωματείου Κώστας Γιαννακάκης. Ωστόσο, τα ταξί συνεχίζουν να δημιουργούν ουρές, καταλαμβάνοντας σε όλη τη διάρκεια της ημέρας τις λεωφορειολωρίδες και δημιουργώντας κυκλοφοριακά προβλήματα.
Αυτή τη φορά, πάντως, δε φταίνε οι ιδιοκτήτες και οι οδηγοί ταξί, αλλά οι διαδικασίες, που είναι χρονοβόρες. Όπως περιέγραψε ο κ. Γιαννακάκης, «ήρθαμε σε συμφωνία με το Δήμο και είμαστε και οι δυο έτοιμοι να προχωρήσουμε στην εφαρμογή του μέτρου. Πρέπει όμως να γίνουν οι νέες πιάτσες στο σύνολό τους, ώστε να σταματήσει αυτό το φαινόμενο της κατάληψης των λεωφορειολωρίδων. Σήμερα, δυστυχώς εμείς είμαστε εγκλωβισμένοι και δεν έχουμε πού αλλού να πάμε».
Μετά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για τις νέες πιάτσες, η Τροχαία άρχισε τις αυτοψίες στους χώρους όπου θα γίνουν αυτές. Μετά τις αυτοψίες θα γίνουν οι όποιες παρατηρήσεις και θα υποβληθεί σχετικός φάκελος στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Ακολούθως, ο περιφερειάρχης θα εκδώσει την απόφασή του, με την οποία θα δοθεί το πράσινο φως, ώστε να προχωρήσει ο Δήμος, με τις απαραίτητες εγκρίσεις στη δημιουργία των χώρων.
Οι διαδικασίες αυτές, σύμφωνα με τον κ. Γιαννακάκη, χρειάζονται επιπλέον 40 – 50 μέρες. «Εμείς πιέζουμε για να γίνουν οι νέες πιάτσες το συντομότερο», είπε ο πρόεδρος του Σωματείου.
Από την πλευρά της η Περιφέρεια είναι σε αναμονή του φακέλου της Τροχαίας, ενώ όπως δήλωσε στη Voria.gr ο αρμόδιος εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου Θεσσαλονίκης, Γιώργος Δημαρέλος, «περιμένουμε τις εγκρίσεις για να προχωρήσουμε άμεσα στην υλοποίηση. Στο μεταξύ έχουμε κι εμείς μια εκκρεμότητα, την πιάτσα της Καρόλου Ντηλ πάνω από την Τσιμισκή, όπως συμφωνήσαμε με τους ιδιοκτήτες των ταξί. Εκεί έχουμε καθυστερήσεις, διότι απαιτείται να γίνει σημαντικό έργο. Δεν είναι όπως οι υπόλοιπες πιάτσες, που θεωρούνται απλές. Είναι σύνθετο το ζήτημα, αφού θα πρέπει να αλλάξουμε την κατεύθυνση του δρόμου μεταξύ Τσιμισκή και Ερμού, να κατασκευάσουμε νέους σηματοδότες κτλ. Τουλάχιστον όμως πρέπει να προχωρήσουν οι υπόλοιπες πιάτσες, που επίσης είναι πολύ σημαντικές για τη λειτουργία της πόλης και την εξυπηρέτηση των πολιτών και των οδηγών ταξί».
Στο μεσοδιάστημα τόσο από το Δήμο, όσο κι από την Τροχαία υπάρχει αναγκαστικά ανοχή απέναντι στις ουρές των ταξί, καθώς αναγνωρίζεται το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί τους. Οι έλεγχοι έχουν παγώσει μέχρι να ολοκληρωθούν οι νέες πιάτσες.
«Μόλις όμως γίνουν οι πιάτσες, τότε δε θα υπάρχει αυτή η ανοχή. Έχουμε κάνει μια συμφωνία και υπάρχει ο όρος ότι εάν εντός δυο μηνών από τη δημιουργία των χώρων δεν απελευθερωθούν οι λεωφορειολωρίδες, τότε θα ανακαλέσουμε όλες τις νέες πιάτσες και θα επανεξετάσουμε το όλο ζήτημα από μηδενική βάση», τόνισε ο κ. Δημαρέλος.
Οι νέες πιάτσες ταξί που δημιουργούνται είναι:
-Εθνικής Αμύνης, μετά τη Λέσχη Αξιωματικών: τέσσερα οχήματα.
-Παύλου Μελά, μεταξύ Γρηγορίου Παλαμά και Τσιμισκή: δέκα οχήματα.
-Μακένζι Κινγκ, μετά την πλατεία Αγίας Σοφίας: τέσσερα οχήματα.
-Αγίας Σοφίας, μεταξύ Τσιμισκή και Μητροπόλεως: έξι οχήματα.
-Βενιζέλου, μεταξύ Τσιμισκή και Βασιλέως Ηρακλείου: τέσσερα οχήματα.
-Δελφών, πριν τη Βασιλίσσης Όλγας: τρία οχήματα.
-Βασιλίσσης Όλγας, μεταξύ Γραβιάς και Κορομηλά: δέκα οχήματα.
-Καραϊσκάκη, πριν τη Βασιλίσσης Όλγας: πέντε οχήματα.
-Μητροπόλεως, μεταξύ Κομνηνών και πλατείας Αριστοτέλους: τέσσερα οχήματα.
-Λασκαράτου, πριν τη Βασιλίσσης Όλγας: πέντε οχήματα.
-Γρηγορίου Λαμπράκη και Αγίας Μαρίνης: τρία οχήματα.
-Επιδαύρου και Αμφιπόλεως: τέσσερα οχήματα.
-Μάρκου Μπότσαρη, μεταξύ Ιωνίας και Καππαδοκίας: πέντε οχήματα.
-Παπάφη, μεταξύ Κλεάνθους και Αργέντη: τέσσερα οχήματα.
-Παύλου Μελά, μεταξύ Γρηγορίου Παλαμά και Τσιμισκή: δέκα οχήματα.
-Μακένζι Κινγκ, μετά την πλατεία Αγίας Σοφίας: τέσσερα οχήματα.
-Αγίας Σοφίας, μεταξύ Τσιμισκή και Μητροπόλεως: έξι οχήματα.
-Βενιζέλου, μεταξύ Τσιμισκή και Βασιλέως Ηρακλείου: τέσσερα οχήματα.
-Δελφών, πριν τη Βασιλίσσης Όλγας: τρία οχήματα.
-Βασιλίσσης Όλγας, μεταξύ Γραβιάς και Κορομηλά: δέκα οχήματα.
-Καραϊσκάκη, πριν τη Βασιλίσσης Όλγας: πέντε οχήματα.
-Μητροπόλεως, μεταξύ Κομνηνών και πλατείας Αριστοτέλους: τέσσερα οχήματα.
-Λασκαράτου, πριν τη Βασιλίσσης Όλγας: πέντε οχήματα.
-Γρηγορίου Λαμπράκη και Αγίας Μαρίνης: τρία οχήματα.
-Επιδαύρου και Αμφιπόλεως: τέσσερα οχήματα.
-Μάρκου Μπότσαρη, μεταξύ Ιωνίας και Καππαδοκίας: πέντε οχήματα.
-Παπάφη, μεταξύ Κλεάνθους και Αργέντη: τέσσερα οχήματα.
ΠΗΓΗ:http://www.inews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...