Πριν από περίπου 80 χρόνια τα ταξί στην Ελλάδα ήταν μετρημένα... Άλλωστε δεν υπήρχαν και πολλά αυτοκίνητα στους δρόμους. Είδος πολυτελείας τότε, που μόνο οι
πλούσιοι της εποχής μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στην αγορά τους. Κάτι αντίστοιχο ίσχυε και για όσους ήθελαν να μετακινηθούν με ταξί.
Στον Πειραιά, για παράδειγμα, υπήρχε ταξί Chrysler Imperial Series 80 με 7 θέσεις! Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένοι με κινητήρα 6.324 κ.εκ. και είχε τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα τα 139 χλμ./ώρα. Αξίζει να αναφέρουμε πως σαν το συγκεκριμένο Chrysler που κυκλοφορούσε ως ταξί τη δεκαετία του '30 στον Πειραιά, κατασκευάστηκαν μόλις 431 μονάδες. Μία μονάδα σώζεται μέχρι και σήμερα και υπάρχει στο ελληνικό μουσείο αυτοκινήτου.
Το Chrysler Imperial Series 80...
Το συγκεκριμένο ήταν με 7 θέσεις...
Ταξί και με... ταμπελάκι!!!
Και με πινακίδα κυκλοφορίας!!!
ΠΗΓΗ:http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
πλούσιοι της εποχής μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στην αγορά τους. Κάτι αντίστοιχο ίσχυε και για όσους ήθελαν να μετακινηθούν με ταξί.
Στον Πειραιά, για παράδειγμα, υπήρχε ταξί Chrysler Imperial Series 80 με 7 θέσεις! Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένοι με κινητήρα 6.324 κ.εκ. και είχε τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα τα 139 χλμ./ώρα. Αξίζει να αναφέρουμε πως σαν το συγκεκριμένο Chrysler που κυκλοφορούσε ως ταξί τη δεκαετία του '30 στον Πειραιά, κατασκευάστηκαν μόλις 431 μονάδες. Μία μονάδα σώζεται μέχρι και σήμερα και υπάρχει στο ελληνικό μουσείο αυτοκινήτου.
Το Chrysler Imperial Series 80...
Το συγκεκριμένο ήταν με 7 θέσεις...
Ταξί και με... ταμπελάκι!!!
Και με πινακίδα κυκλοφορίας!!!
ΠΗΓΗ:http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...