Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Άρθρο του Γρηγόρη Αποστολίδη, προέδρου του Εurotaxi Καβάλας και του Περιφερειακού Συμβουλίου Ταξί Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης : Ζητούνται απαντήσεις και δράση..!

Μόλις γράψει κάποιος κάτι (ενάντια) για την ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ή το ΣΑΤΑ γίνεται αμέσως στόχος κάποιων που έχουν όπως φαίνεται τον ρόλο του ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ. Οι κλισέ κουβέντες που ακούς
είναι «δεν είσαι ενημερωμένος» ή «τι να κάνει το ΣΑΤΑ και η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ για την κρίση που μαστίζει τους Έλληνες που δεν έχουν λεφτά;» Θαρρείς και τους ζητάνε τον λόγο για την οικονομική κρίση. - ΌΧΙ κύριοι δεν έχει κανείς την απαίτηση να δώσετε λεφτά στους πολίτες για να χρησιμοποιήσουν ταξί. - Ξέρουμε να διακρίνουμε όλοι μας την ανέχεια των πολιτών. -Δεν έχουμε άλλωστε παρά να κοιτάξουμε την δική μας τσέπη και να κρίνουμε.- Η οικονομική κρίση προήρθε από τις λάθος πολιτικές επιλογές των πολιτικών προσώπων και κομμάτων που είχαν την διαχείριση αυτής της χώρας τα τελευταία 40 χρόνια της μεταπολίτευσης. -Άλλος πολύ άλλος λιγότερο όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης. Πολιτικοί αλλά και πολίτες που στήριζαν αυτές τις πολιτικές τις λοβιτούρας, τις πρόσκαιρης ευκαιρίας και της αρπαχτής ή του προσωπικού βολέματος και των αμφοτέρων συγγενών τους.

Αυτό ο λαός (νομίζω) το κατάλαβε και τώρα το πληρώνει. Γι’ αυτό άλλωστε δεν αντιδρά όπως θα έπρεπε να αντιδράσει. Του έχουν μείνει κατάλοιπα ενοχής και πλεονεξίας από την εποχή του χρηματιστηρίου που έλεγε… λίγο ακόμα να τα κάνω τόσα… (το ποσό των χρημάτων συνήθως τα διπλά ή τριπλά από το αρχικό κεφάλαιο πού έβαζε) και μετά θα βγώ. Έπειτα είχαμε τα ζήτω και τα παλαμάκια στις πλατιές όταν κάποιοι επιτήδειοι κορόιδευαν φανερά τον ελληνικό λαό λέγοντας ότι λεφτά υπάρχουν υφαρπάζοντας έτσι την ψήφο του.

Αν και ότι κάνεις στη ζωή σου αποτελεί πολιτική πράξη αφού ο άνθρωπος είναι «πολιτικό ον» κατά τον Αριστοτέλη, δεν θα πολιτικολογήσω άλλο για ένα και μόνο λόγο για να μην δώσω τροφή στον οποιοδήποτε να μου απαντήσει πολιτικοκομματικά αλλά κλαδικά και συν-αδελφικά.

Συνειδητά δεν θα αναφερθώ στην μεγάλη απεργία του καλοκαιριού του 2011 και τις κορώνες κάποιων που φώναζαν ζήτω νικήσαμε . Δεν θα αναφερθώ για να κρατήσω στη μνήμη μου μόνο την σύμπνοια των χιλιάδων συναδέλφων και την σθεναρή αντίσταση εναντίων στις δυνάμεις του νεοφιλελευθερισμού που αρκούνται στη δυναμική του χάους. Δεν θα αναφερθώ στις λάθος από τότε τακτικές που στοίχισαν στον Λυμπερόπουλο ακόμα και την διαγραφή του απο το κόμμα που στήριζε τόσα χρόνια (ΝΔ). Θα βάλω το ημερολόγιο από τον 4/2012 και μετά που ο νόμος ψηφίστηκε από την βουλή.

Όλοι λοιπόν μετά την ψήφιση του νόμου έπεσαν με τα μούτρα στις συνενώσεις των εδρών που ο νόμος όριζε και σε μια διαμάχη Αθηνών επαρχίας για το εάν ο νόμος έβγαζε… και πόσες νέες άδειες ταξί. Εν τω μεταξύ η Αττική έγινε μια έδρα και όλα τα αυτοκίνητα κινούνται με μονή ενώ θα μπορούσε να οριστεί νέα περιμετρική και να θεσπιστούν νέα όρια σε απομακρυσμένες περιοχές για να έχει λόγο ύπαρξης και η διπλή. Η δουλειά λόγο κρίσης συρρικνώνεται και πάνω που τελειώνουμε με τις έδρες να ο 4093/12. Τέσσερις μέρες κουτουρού πανελλαδική απεργία (όπως αποδείχτηκε). Αιφνιδιασμός και αδράνεια από την ΠΟΕΙΑΤΑ. Φωνές από την επαρχία για γρήγορη σύγκλιση των οργάνων, κλαδικό και Γ.Σ. για να βρεθεί τρόπος να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Αντ ’αυτού αποφασίζεται η κωλυσιεργό δράση ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ Περιφερειακών Συμβουλίων με κλαδικό συμβούλιο στην Αθήνα στα μέσα Δεκεμβρίου. Ο 4093/12 εν τω μεταξύ γίνετε ακόμη προκλητικότατος απέναντι μας έχοντας υποστεί αλλαγές που άρουν όσους περιορισμούς. Φωνή καμιά από την ΠΟΕΙΑΤΑ που αρκείται να δηλώνει παντού ότι για όλα φταίει η κρίση και ο νόμος ήταν στο μεσοπρόθεσμο (μισή αλήθεια μιας και οι αλλαγές έγιναν από πράξη νομοθετικού περιεχομένου).

Ισχνές φωνές από στελέχη διάσπαρτα ότι προσπαθούμε να βάλουμε φραγμούς, ότι κάντε υπομονή θα δείτε κτλπ. Εν τω μεταξύ η ΚΥΑ για τα σχολικά σέρνεται. Επαφές κόντρα επαφές που μέχρι σήμερα δεν έφεραν τελικό αποτέλεσμα. Εκκρεμεί σαν δαμόκλειος σπάθη ο νέος κανονισμός ταξί. Ο 4070/12 άρχισε να λειτουργεί, οι επιτροπές του άρθρου 85 η μια μετά την άλλη άρχισαν να συσταίνονται και να βγάζουν αποφάσεις. Αλλού δεν συστάθηκαν καν και Περιφερειάρχες πήραν μόνοι τους απόφαση ( Αττικής) . Ο Ν 4072/12 δεν αναφέρεται καν που είναι άμεσα συνδεόμενος με τις εταιρίες που μπορεί να ιδρύσουν ιδιοκτήτες ή όχι ταξί με σκοπό την εκμετάλλευση ταξί.

Η Taxiplon και Taxibeat θεριεύουν ανενόχλητες χωρίς να ασχολείται κάνεις ή σχεδόν κανείς παίρνοντας έργο από τα νόμιμα Ρ/Τ της χώρας. Η Γ.Σ. του κλάδου ακόμα αναμένεται. Τα θέματα όπως Τιμολόγιο – Καταστατικό – Νέες μορφές οργανώσεις εταιρίες – Προβλήματα Ρ/Τ και εναρμόνιση στα νέα δεδομένα – Προώθηση των αποφάσεων του κλαδικού (πότε επιτέλους) – ΕΣΠΑ και ένα σωρό άλλα θέματα μένουν έτσι χωρίς λύση.

Κάθε μέρα που περνά η ύφεση ρίχνει το ταξί ακόμα ποιο βαθειά. Χιλιάδες συνάδελφοι δουλεύουν πάνω από 12 ώρες για να μπορέσουν να βγάλουν μόνο το καθημερινό φαγητό και τα πετρέλαια του αυτοκινήτου. Τα χρέη συσσωρεύονται μαζί με την κάκιστη ψυχολογία που δυστυχώς έφερε και την αυτοχειρία. Η λέξη αντίσταση έχει όπως φαίνεται απαλειφτεί από την ελληνική κοινωνία μή μπορώντας εγώ προσωπικά να το εξηγήσω.

Καθόμαστε καρτερικά λοιπόν να δούμε το τέλος μας;

ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΩΣΤΑ; 
ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ; 
ΑΡΑΓΕ ΤΙ; 
ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ; 
ΑΝ ΝΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΥ; 
ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤ ΙΔΙΑΝ ΟΦΕΛΟΣ;
ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ; 
ΜΗΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΣΜΙΚΟ ΜΟΥ ΡΟΛΟ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ;...

Δυστυχώς συνάδελφοι οι κεφαλές του συνδικαλιστικού μας χώρου κωφεύουν. Έχουμε υποχρέωση όλοι εμείς να πράξουμε το καθήκον μας. Ένας ένας και όλοι μαζί να πιέσουμε ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ.

Αυτά είναι διαπιστώσεις κοινός ομολογουμένως που δεν δέχονται αμφισβητήσεις ή δέχονται; 
Όλα είναι πιθανά.

Συνάδελφοι είμαστε ίσως στο τελευταίο σκαλί πριν την εξαθλίωση.
Όσο καθόμαστε άφωνοι επιταχύνουμε την καταστροφή.
Ας σκεφτούμε έστω για μια φορά ΚΛΑΔΙΚΑ και όχι ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ. 
Από όποιο πόστο υπηρετεί ο κάθε ένας μας έχει την υποχρέωση της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
 
ΠΡΟΕΔΡΟΣ EUROTAXI ΚΑΒΑΛΑΣ
&
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΞΙ 
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...