ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ
ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΕΤΙΑΣ 2013-2015
Βασικός στόχος παραμένει η αλλαγή νοοτροπίας και ο συνάδελφος να αρχίσει να σκέφτεται συλλογικά .
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ – ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Το 2002 μετά από ιδεολογικές διαφωνίες και διαφορές όσον αφορά τον ρόλο , την δράση
, την τακτική και την αποστολή του συνδικαλιστικού κινήματος , το καπέλωμα από την πολιτική δράση των κομμάτων αλλά και την αναξιοπιστία λόγων και έργων δημιουργήσαμε την ανεξάρτητη παράταξη ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ και ράδιο ταξί.Το 2002 μετά από ιδεολογικές διαφωνίες και διαφορές όσον αφορά τον ρόλο , την δράση
Στρατευθήκαμε κει ενώσαμε τις δυνάμεις μας με μια σειρά από παλιούς και νέους συναδέλφους προκειμένου να βγάλουμε προς τον κλάδο, προς τους κοινωνικούς εταίρους ,προς την πολιτική εξουσία και κάθε αρχή την δική μας φωνή που υπηρετεί το συνάδελφο , το επάγγελμα και τον κλάδο και την κοινωνία που θέλει ένα καλό και αξιόπιστο ταξί.
Δεν λαϊκίζουμε, δεν σας λέμε ψέματα, δεν υποσχόμαστε πράγματα που δεν μπορούμε να κάνουμε. Δώσαμε εξετάσεις και συνεχίζουμε να δίνουμε κάθε μέρα απέναντί σας.
Αντιμετωπίζουμε με ρεαλισμό όλα τα ζητήματα που έχουν σχέση με το σήμερα, το αύριο, την προοπτική του επαγγέλματος.
Στηρίξαμε το νόμο για την οργάνωση των φυσικών προσώπων (νόμος 3019) και παροτρύναμε πολλούς συναδέλφους από όλη τη χώρα να οργανωθούν.
Σε αντίθεση με μας, άλλες δυνάμεις και παρατάξεις λαϊκίζουν, κοροϊδεύουν τον κάθε συνάδελφο προκειμένου να αλιεύσουν καμιά ψήφο και αδιαφορούν για το επάγγελμα. Οι ανάγκες του επιβατικού κοινού , οι απαιτήσεις της σημερινής εποχής για οργάνωση του κλάδου και η αυτονομία, ο επαγγελματισμός, η σωστή λειτουργία, ο ανταγωνισμός και οι πιέσεις από την αγορά είναι έννοιες που δεν τους απασχολούν . Μόνο ένα τους ενδιαφέρει . Ο λαϊκισμός και η παραπληροφόρηση.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Τον Μάιο του 2011 ζητήσαμε την ψήφο σας ΝΑ συμμετέχουμε στο προεδρείο.
Τον Μάιο του 2011 ζητήσαμε την ψήφο σας ΝΑ συμμετέχουμε στο προεδρείο.
Σας υποσχεθήκαμε ότι θα συμβάλλουμε με ΌΛΕΣ ΜΑΣ τις δυνάμεις πάντα ΓΙΑ το καλό του κλάδου χωρίς σκοπιμότητες ή άλλες βλέψεις.
Συμμετέχουμε στο απερχόμενο διαπαραταξιακό προεδρείο με την ΔΑΚΜΜΕ και εκτιμούμε ότι η συμμετοχή μας συνέβαλλε τα μέγιστα και σήμερα λέμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ ένα πράγμα. Σώσαμε τις άδειες, δεν υπάρχει οικονομία και υποφέρουμε , όμως ελπίζουμε σε μια ανάκαμψη μελλοντικά της χώρας μας και φυσικά και στην δική μας ανάκαμψη.
Με τον αγώνα μας και την συμμετοχή όλου του κλάδου έγινε ο Νόμος 4070 με την κυβέρνηση Παπαδήμα και Υπουργό τον Μάκη Βορίδη ο οποίος ξεπέρασε όλα τα εμπόδια που έβαλε ο ……….ανεκδιήγητος στην τρόικα.
Με τον αγώνα μας και την συμμετοχή όλου του κλάδου έγινε ο Νόμος 4070 με την κυβέρνηση Παπαδήμα και Υπουργό τον Μάκη Βορίδη ο οποίος ξεπέρασε όλα τα εμπόδια που έβαλε ο ……….ανεκδιήγητος στην τρόικα.
Είμαστε περήφανοι για τον αγώνα που δώσαμε και ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα και λέμε είναι το καλλίτερο μπροστά στα όσα συμβαίνουν στη κοινωνία.
Σώσαμε τις άδειες, διατηρήσαμε τις έδρες σε πανελλαδικό επίπεδο, δίνονται δυνατότητες οργάνωσης και επιτρέπονται οι μεταβιβάσεις.
Σώσαμε τις άδειες, διατηρήσαμε τις έδρες σε πανελλαδικό επίπεδο, δίνονται δυνατότητες οργάνωσης και επιτρέπονται οι μεταβιβάσεις.
Στη διάρκεια της διετίας
Έγινε Προώθηση και επίλυση βασικών θεσμικών προβλημάτων τα οποία είτε προϋπήρχαν είτε ενέκυψαν μετά την ψήφιση του ν 4070.
Έγινε Προώθηση και επίλυση βασικών θεσμικών προβλημάτων τα οποία είτε προϋπήρχαν είτε ενέκυψαν μετά την ψήφιση του ν 4070.
Έγιναν Υποδομές στην πόλη ( αρκετές πιάτσες )και σε βασικά σημεία επιβίβασης αποβίβασης επιβατών ( λιμάνια , σταθμούς κλπ).
Έγινε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς και προωθούνται λύσεις σε όλους τους χώρους μαζικής άφιξης επιβατών όπου θα τηρούνται και η σειρά προσέλευσης και θα είναι παρούσα η αστυνομία για την τήρηση της σειράς και για πιο επαγγελματική λειτουργία .
Έγινε μείωση 2 ασφαλιστικών κλάσεων στον ΟΑΕΕ για όποιον επιθυμεί ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ από την κυβέρνηση να έχουμε την δυνατότητα επιλογής ακόμα και στην πρώτη ασφαλιστική κλάση. Έγιναν ρυθμίσεις εισφορών και καταργήθηκε η βεβαίωση του ΟΑΕΕ για το ΚΤΕΟ.
Με τεκμηρίωση και αίτημα που καταθέσαμε έγινε η μείωση των εισφορών του ΙΚΑ από 1/1/2013 .
Με τεκμηρίωση και αίτημα που καταθέσαμε έγινε η μείωση των εισφορών του ΙΚΑ από 1/1/2013 .
Με ενέργειες και επιστολές στις ασφαλιστικές εταιρείες βγήκαν στη αγορά πακέτα με χαμηλότερα ασφάλιστρα και έσπασε το μονοπώλιο της Εθνικής Ασφαλιστικής και φυσικά το φράγμα των 1,000, 00 ευρώ το εξάμηνο.
Συμβάλλαμε στην Διοικητική σταθερότητα για τον κλάδο και το επάγγελμά μας χωρίς σκοπιμότητες και υπόγειες ενέργειες .
Κάναμε ότι μπορούσαμε . Σε άλλη περίοδο θα μιλούσαμε για κλαδικά επιτεύγματα. Σήμερα όμως που όλοι υποφέρουμε λέμε ένα πράγμα. Υπομονή μέχρι να γυρίσει η κατάσταση και να κινηθεί η οικονομία και η χώρα μας.
Δυστυχώς δεν υπάρχουν σωτήρες. Από λόγια παχιά, υποσχέσεις και ανεύθυνη κριτική έχουμε χορτάσει.
ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΕΤΙΑΣ 2013-2015
Βασικός στόχος παραμένει η αλλαγή νοοτροπίας και ο συνάδελφος να αρχίσει να σκέφτεται συλλογικά .
Η οργάνωση των ταξί σε επίπεδο συνεταιρισμών για την λειτουργία των ράδιο ταξί μπορεί να συμβάλλει στην βελτίωση των υπηρεσιών και στην ανάπτυξη του έργου.
Η δημιουργία καταναλωτικών συνεταιρισμών μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν κεντρικό στόχο για όλους τους συναδέλφους για την μείωση του κόστους λειτουργίας και την ελπίδα για επαγγελματική επιβίωση.
Εκσυγχρονισμός
του θεσμικού πλαισίου
α) για τα ράδιο ταξί.
β) κανονισμός λειτουργίας των ταξί.
• Περισσότερες Πιάτσες στην πόλη – γρήγορες υποδομές σε όλους τους οργανωμένους χώρους άφιξης επιβατών σταθμούς λεωφορείων τραίνων– λιμάνια στα πρότυπα του αεροδρομίου με την παρουσία των
οργάνων και των αρχών του κράτους
• Θεσμική αναβάθμιση του ρόλου του ΣΑΤΑ με αρμοδιότητες στα πρότυπα των επιμελητηρίων για την είσοδο στο επάγγελμα των νέων συναδέλφων την κατάρτιση κ.λ.π.
• Πλήρη μηχανοργάνωση των γραφείων του ΣΑΤΑ
• ΟΑΕΕ. Διεκδικούμε οι συνάδελφοι που κρατάνε το αυτοκίνητο όταν πηγαίνουν για σύνταξη να βγαίνουν με τις νέες διατάξεις και την νέα σύνταξη και όχι με τις διατάξεις του ΤΣΑ που βγαίνουν σήμερα.
του θεσμικού πλαισίου
α) για τα ράδιο ταξί.
β) κανονισμός λειτουργίας των ταξί.
• Περισσότερες Πιάτσες στην πόλη – γρήγορες υποδομές σε όλους τους οργανωμένους χώρους άφιξης επιβατών σταθμούς λεωφορείων τραίνων– λιμάνια στα πρότυπα του αεροδρομίου με την παρουσία των
οργάνων και των αρχών του κράτους
• Θεσμική αναβάθμιση του ρόλου του ΣΑΤΑ με αρμοδιότητες στα πρότυπα των επιμελητηρίων για την είσοδο στο επάγγελμα των νέων συναδέλφων την κατάρτιση κ.λ.π.
• Πλήρη μηχανοργάνωση των γραφείων του ΣΑΤΑ
• ΟΑΕΕ. Διεκδικούμε οι συνάδελφοι που κρατάνε το αυτοκίνητο όταν πηγαίνουν για σύνταξη να βγαίνουν με τις νέες διατάξεις και την νέα σύνταξη και όχι με τις διατάξεις του ΤΣΑ που βγαίνουν σήμερα.
Αγαπητοί συνάδελφοι
Η συμμετοχή όλων στις εκλογές , στις γενικές συνελεύσεις είναι η δύναμη του κλάδου,
Το παρελθόν είναι κοντά και πρέπει να διδαχθούμε από αυτό. Δεν χωράνε ούτε οι δικαιολογίες ούτε ο μηδενισμός ούτε η ανεύθυνη κριτική,
Δυνατό και ΕΝΩΤΙΚΟ ΣΑΤΑ είναι η επιθυμία όλων μας και αυτό πρέπει να το κάνουμε πράξη ο καθένας μας .
Μόνο με δυνατό και ισχυρό ΣΑΤΑ το ταξί είναι δυνατό και το επάγγελμα ισχυρό βιώσιμο και ανεξάρτητο.
Η συμμετοχή όλων στις εκλογές , στις γενικές συνελεύσεις είναι η δύναμη του κλάδου,
Το παρελθόν είναι κοντά και πρέπει να διδαχθούμε από αυτό. Δεν χωράνε ούτε οι δικαιολογίες ούτε ο μηδενισμός ούτε η ανεύθυνη κριτική,
Δυνατό και ΕΝΩΤΙΚΟ ΣΑΤΑ είναι η επιθυμία όλων μας και αυτό πρέπει να το κάνουμε πράξη ο καθένας μας .
Μόνο με δυνατό και ισχυρό ΣΑΤΑ το ταξί είναι δυνατό και το επάγγελμα ισχυρό βιώσιμο και ανεξάρτητο.
ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ
ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ
ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...