Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Άρθρο του Γρηγόρη Αποστολίδη, προέδρου του Εurotaxi Καβάλας και του Περιφερειακού Συμβουλίου Ταξί Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης : 7θεσια; Όχι ευχαριστώ..!

Ήθελα να εκφράσω την άποψη μου σε ένα θέμα που κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σοβαρό. Τα 5 έως 7 θέσεις ταξί με ταξίμετρο που ξαφνικά έγινε σημείο αντιπαράθεσης και διαλόγου μεταξύ πολλών
στελεχών. 

Το σχέδιο που προωθείτε είναι να επιτραπούν είτε μέσα στον ΝΕΟ κανονισμό ταξί που περιμένουμε είτε με πράξη νομοθετικού περιεχομένου τα ΕΔΧ ταξί να είναι από 5 έως 7 θέσεις.

Αυτό κάποια στελέχη στον κλάδο μας κυρίως στις λεγόμενες τουριστικές περιοχές το στηρίζουν και το επιζητούν. Άλλα στελέχη πάλι που οι περιοχές τους είναι άγονες ή υποβαθμισμένες δεν θέλουν να ακούσουν κουβέντα επ’ αυτού. Η προσωπική μου άποψη επί του θέματος είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ. Εξηγώ το γιατί.

Ήδη ο Ν. 4070/12 καθιέρωσε τα ΕΙΔΜΙΣΘ από 6 έως 9 θέσεων ΕΔΧ ταξί χωρίς ταξίμετρο σε όλους. Αυτοκινητιστές ή νομικά πρόσωπα. Ο Ν. 4093/12 απελευθέρωσε τη μεταφορά σε όλο το κόσμο και έδωσε το δικαίωμα σε αυτοκινητιστές ή όχι, ξενοδοχεία, συνεταιρισμούς και εταιρίες να βγάλουν ΕΙΧ από 5 έως 9 θέσεις.

Δεχτήκαμε (;) όλα αυτά De facto χωρίς την παραμικρή αντίρρηση ή αντίσταση. Το ταξί έγινε από βιοποριστικό επάγγελμα και αποκλειστικό μέσω επαγγελματικής αποκατάστασης, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ μέσω για όλους. Μας έπεισαν (;) ότι η οργάνωση και ο ανταγωνισμός με ΑΝΙΣΟΥΣόρους είναι η μοναδική λύση για την επιβίωση μας. Είδαμε και βλέπουμε ένα πρώην υγιές επάγγελμα να απαξιώνεται και να αφανίζεται μέσα στη μιζέρια και τη φτώχια. Οι τιμές των ταξί μας να μην ¨υπάρχουν¨ πια - να έχουν αφανιστεί!!

Το παραδοσιακό ταξί κοινός ομολογουμένως εξαφανίζετε. Τη θέση του παίρνουν οι ιντερνετικές ή όχι μεταφορικές εταιρίες εξυπηρέτησης κοινού, οι εταιρίες ενοικιάσεων μετά οδηγού, VIP μετακινήσεις, οργανωμένες ¨τουριστικές¨ μετακινήσεις κτλπ.

Όλα αυτά παίρνουν και από ένα κομμάτι μεταφορικού έργου που παραδοσιακά ανήκε σε μας. Στο ΤΑΞΙ. Το μέσο της λεγόμενης ειδικής μεταφοράς ή αν θέλετε τη συμπληρωματική μεταφορά προσώπων. Άν σε όλα αυτά μετρήσουμε την οικονομική κρίση, τις θέσεις ανεργίας που αυξάνονται καθημερινά και τον ανταγωνισμό από άλλα μέσα μεταφοράς καταλαβαίνουμε το λόγο που βρισκόμαστε στο σημείο αυτό της απαξίωσης και του οικονομικού ευτελισμού σήμερα.

Για να δούμε όμως για να το μαζεύουμε την χρησιμότητα των εν λόγο αυτοκίνητων (5 ή 6 θέσεων) στην αγορά και εάν θα λύσουν προβλήματα, αν θα συμπληρώσουν κενά ή θα δημιουργήσουν έξτρα προβλήματα στο κλάδο.

Είμαι από αυτούς που υποστηρίζω ότι οποιαδήποτε μορφή μεταφορικού μέσου εκτός του 5Θεσιου αυτοκινήτου που ενσωματώνεται στο ταξί να είναι αποκλειστικά προνόμιο των υφιστάμενων νομικών προσώπων των Ρ/Τ. Συνεταιρισμών ή εταιριών (με το αρθ.6 του Ν. 3109/03). Γι' αυτό υποστηρίζω και την επαναφορά του συγκεκριμένου άρθρου που κατοχυρώνει μεταξύ άλλων και την επαγγελματικότητα εκμετάλλευσης ταξί αποκλειστικά στους ιδιοκτήτες ΕΔΧ ταξί. Ο Ν. 4070/12 έδωσε τα ΕΙΔΜΙΣΘ έτσι ανεξέλεγκτα και ασύστολα στον κάθε ένα αυτοκινητιστή να τα εκμεταλλεύεται και να κάνει την δική του εταιρία. Έτσι κάποιος με ένα 9Θεσιο από αντικατάστασης ΕΔΧ αυτοκίνητο, ένα 5Θεσιο ΕΙΧ (limo) και ένα ακόμα 9Θεσιο ΕΙΧ με σύσταση μιας προσωπικής εταιρίας ΙΚΕ (Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία) ή όποιας άλλης μορφής εταιρίας θέλει, έχει καμία σχέση με εμένα τον ταξιτζή που πηγαίνω με τις ώρες στην πιάτσα για να επιβιβάσω με την σειρά μου τον επιβάτη που θα έρθει;
ΟΧΙ.
– Άρα δημιουργώ ήδη έτσι έναν άλλο κλάδο μέσα στον κλάδο μου με ανταγωνιστικούς όρους. – Άντε και τα 9θεσια ΕΔΧ ή ΕΙΧ δεν μπαίνουν (λόγο νόμου) στη σειρά στην πιάτσα. Τα 6θεσια ή 7θεσια με ταξίμετρο που θα μπαίνουν ποιόν θα ανταγωνίζονται;
- Ποιανού έργο θα παίρνουν;
- Μήπως εάν έρθουν 5 άτομα να πάνε στα σπίτια τους και είμαι πρώτος στη σειρά και αρνηθώ να εξυπηρετήσω λόγο νόμου δεν θα πάνε στο 4ο αυτοκίνητο που θα είναι 7θεσιο;
- Δεν θα έφευγαν δυο ταξί από την πιάτσα αντί για ένα; Όταν αυτό γίνει γνωστό ότι κυκλοφορούν τέτοια ταξί θα ξαναπάρετε νεαρούς πελάτες ή φοιτητές;
- Δεν θα μαζεύονται πέντε πέντε οι σε εξάδες για διανομή στο σπίτι;
- Ποιον ανταγωνίστικες έτσι;
- Τις εταιρίες ανταγωνιστές σου;
- Ναι αλλά και μένα τον συνάδελφο σου (;) που δεν μπορώ σαν και σένα να αλλάξω το αυτοκίνητο μου σε 7θεσιο λόγο οικονομικής κατάστασης.
– Τί κέρδισα σαν κλάδος; ΤΙΠΟΤΑ.
– Έχω το ίδιο μεταφορικό έργο (αριθμό πελατών) με λιγότερα μέσα. 7θεσια αυτοκίνητα που εξυπηρέτησαν και τα 5θεσια που αράχνιασαν. Παραδείγματα μπορώ να φέρω άπυρα. Συνάδελφοι επιχειρηματίες ή όχι μην κοιτάτε μόνο επιφανειακά και συμφεροντολογικά. Το πρόβλημα είναιΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ κινδυνεύει έτσι όλο το οικοδόμημα που λέγετε ΤΑΞΙ. Καλό το επιχειρήν αλλά καλύτερο το ΖΗΝ. Υπάρχουν τα 9 θεσια, εκμεταλλευτείτε τα σαν ενιαίος φορέας Ρ/Τ και μοιράστε τα κέρδη σε όλους. Κάνετε εκεί τις προσφορές σας και τον ανταγωνισμό σας. Οι 9 θέσεις καλύπτουν τις 6 ή τις 7. Έτσι κάποια ζημιά (όχι όλη) θα μετριαστεί. Ρωτήστε όσα Ρ/Τ έχουν οχήματα ΑΜΕΑ να σας πουν πόσο κερδοφόρα είναι. Εγώ έχω και ξέρω. Μην λοιπόν παίρνουν τα μυαλά μας αέρα, φανταστείτε όλη την Ελλάδα με 7θεσια αυτοκίνητα θα σας άρεσε;
- Τώρα και ο τόπος γέμισε με προσωπικές κάρτες από συναδέλφους που παίρνουν κάτω του κομίστρου. Με τα 7θεσια θα γίνει σφαγή.

Εν κατακλείδι σε γενικές γραμμές προσπάθησα να τεκμηριώσω όσο πιο σύντομα την προσωπική μου γνώμη. Δεν διεκδικώ το αλάθητο, αλλά σαν τώρα θυμάμαι τον πατέρα (1973-74) μου που είχε πενταθέσιο ταξί βενζίνα να δυσανασχετεί με τα 6θεσια που και τότε υπήρχαν (για όσους δεν το ξέρουν), που έσπαγαν τις τιμές σε βάρος όλων των άλλων.

Εάν θέλετε και ονειρεύεστε την Ελλάδα της ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΥ --- ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ---

ΕΓΩ ΠΑΛΕΥΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ…………

ΠΡΟΕΔΡΟΣ EUROTAXI ΚΑΒΑΛΑΣ
KAI
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΞΙ

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...