Το ταξί πλήρωσε και πληρώνει το μερίδιο που του αναλογεί από την οικονομική κρίση. Στάθηκε όρθιο στην προ διετίας επίθεση του Ραγκούση και συνέχισε τον αγώνα για την
επιβίωσή του. Μπροστάρης σε αυτή τη διαχρονική μάχη είναι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος και η παράταξη της ΔΑΚΜΜΕ.
επιβίωσή του. Μπροστάρης σε αυτή τη διαχρονική μάχη είναι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος και η παράταξη της ΔΑΚΜΜΕ.
Δύο μήνες απέμειναν μέχρι την διεξαγωγή των εκλογών στο ΣΑΤΑ. Πέρα όμως από τη συμμετοχή των παρατάξεων στις εκλογές, αυτό που έχει σημασία είναι η συμμετοχή των συναδέλφων σε αυτές. Ανεξάρτητα, με το τι πιστεύει κανείς ή ποιόν θεωρεί καταλληλότερο για να εκπροσωπήσει τον κλάδο μας, η συμμετοχή είναι η μεγαλύτερη προσφορά στο επάγγελμά μας. Το πιο εύκολο πράγμα είναι να γυρίσουμε την πλάτη στις εκλογές του Συνδικάτου και να αφήσουμε τον διπλανό μας να αποφασίσει για μας. Να θεωρήσουμε ότι η εκπροσώπηση του σωματείου μας έχει μικρή σημασία για το μέλλον μας. Μην πέσουμε σε αυτή την παγίδα. Ο κλάδος μας έχει ανάγκη από μια σοβαρή και αξιόπιστη διοίκηση. Από μια διοίκηση που μπορεί να διακρίνει και να αντιμετωπίζει τα προβλήματα του ταξί.
Οι συνθήκες που επικρατούν σήμερα στη χώρα μας είναι οι δυσκολότερες των τελευταίων χρόνων. Οικονομικός μαρασμός, αλλαγές σε όλα τα επίπεδα, κατάργηση του κοινωνικού κράτους. Το ταξί πλήρωσε και πληρώνει το μερίδιο που του αναλογεί από την οικονομική κρίση. Στάθηκε όρθιο στην προ διετίας επίθεση του Ραγκούση και συνέχισε τον αγώνα για την επιβίωσή του. Μπροστάρης σε αυτή τη διαχρονική μάχη είναι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος και η παράταξη της ΔΑΚΜΜΕ.
Το ποια είναι αυτή η παράταξη και τι έχει καταφέρει στο παρελθόν είναι ήδη γνωστά σε όλους τους συναδέλφους της Αττικής. Με το έργο της και την ουσιαστική προσφορά της , η ΔΑΚΜΜΕ κέρδισε την εμπιστοσύνη των ταξιτζήδων και είναι στο τιμόνι του κλάδου εδώ και πολλά χρόνια.
Με την ίδια συνταγή (εργατικότητα, σεβασμός στους συναδέλφους, αγάπη για το ταξί) συνεχίζουμε την πορεία μας και ζητάμε από τους συναδέλφους να μας εμπιστευτούν για ακόμη μια φορά. Η ΔΑΚΜΜΕ είναι πάντα εδώ. Αξιόπιστη και δυναμική. Η μόνη λύση για το ταξί.
17 Νέες πιάτσες στην Αθήνα
Μετά από εισήγηση του ΣΑΤΑ που υιοθέτησε ο ΟΑΣΑ και ενέκρινε ο Δήμος Αθηναίων (εκκρεμεί η ψήφιση από το Δημοτικό Συμβούλιο) 17 νέες πιάτσες θα δημιουργηθούν εντός των ορίων του Δήμου. Οι θέσεις που έχουν εγκριθεί είναι οι εξής:
Οι συνθήκες που επικρατούν σήμερα στη χώρα μας είναι οι δυσκολότερες των τελευταίων χρόνων. Οικονομικός μαρασμός, αλλαγές σε όλα τα επίπεδα, κατάργηση του κοινωνικού κράτους. Το ταξί πλήρωσε και πληρώνει το μερίδιο που του αναλογεί από την οικονομική κρίση. Στάθηκε όρθιο στην προ διετίας επίθεση του Ραγκούση και συνέχισε τον αγώνα για την επιβίωσή του. Μπροστάρης σε αυτή τη διαχρονική μάχη είναι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος και η παράταξη της ΔΑΚΜΜΕ.
Το ποια είναι αυτή η παράταξη και τι έχει καταφέρει στο παρελθόν είναι ήδη γνωστά σε όλους τους συναδέλφους της Αττικής. Με το έργο της και την ουσιαστική προσφορά της , η ΔΑΚΜΜΕ κέρδισε την εμπιστοσύνη των ταξιτζήδων και είναι στο τιμόνι του κλάδου εδώ και πολλά χρόνια.
Με την ίδια συνταγή (εργατικότητα, σεβασμός στους συναδέλφους, αγάπη για το ταξί) συνεχίζουμε την πορεία μας και ζητάμε από τους συναδέλφους να μας εμπιστευτούν για ακόμη μια φορά. Η ΔΑΚΜΜΕ είναι πάντα εδώ. Αξιόπιστη και δυναμική. Η μόνη λύση για το ταξί.
17 Νέες πιάτσες στην Αθήνα
Μετά από εισήγηση του ΣΑΤΑ που υιοθέτησε ο ΟΑΣΑ και ενέκρινε ο Δήμος Αθηναίων (εκκρεμεί η ψήφιση από το Δημοτικό Συμβούλιο) 17 νέες πιάτσες θα δημιουργηθούν εντός των ορίων του Δήμου. Οι θέσεις που έχουν εγκριθεί είναι οι εξής:
1. Πανόρμου, μεταξύ Λαρίσης και Ριανκούρ, 6 θέσεις
2. Πανόρμου, μεταξύ Αμπελακίων και παρόδου Πανόρμου, 5 θέσεις
3. Παπαρηγοπούλου, μεταξύ Παράσχου και Αλεξάνδρας, 5 θέσεις
4. Πλατεία Φιλικής Εταιρίας, 4 θέσεις
5. Σούτσου, μεταξύ Αθανασιάδη και Αλεξάνδρας, 5 θέσεις
6. Δημητσάνας μεταξύ Βαθέων και Μακρυνίτσας, 6 θέσεις
7. Πατησίων, μετρό Α.Πατήσια, 6 θέσεις
8. Αγ. Λαύρας, μετρό Α.Πατήσια, 4 θέσεις
9. Ευφράνορος-Πλ.Πλαστήρα, 5 θέσεις
10. Στρ.Καλλάρη, μεταξύ Ν.Βότση και Αχαρνών, 4 θέσεις
11. Νικηφορίδη - Πλ.Μαρτάκη, 3 θέσεις
12. Λ. Υμμητού - Πλατεία πλησίον Παλλάς, 4θέσεις
13. Πλ. Γκύζη, μεταξύ Βεργοβίτσας και Κοντογιανναίων, 5 θέσεις
14. Ερμού-Πλ.Μοναστηρακίου, 5 θέσεις
15. Ερμού-Πλ. Ασωμάτων, 5 θέσεις
16. Σταθμός μετρό Ν.Κόσμου, 5 θέσεις
17. Πρώτο Νεκροταφείο (εντός του χώρου στάθμευσης) 4 θέσεις.
2. Πανόρμου, μεταξύ Αμπελακίων και παρόδου Πανόρμου, 5 θέσεις
3. Παπαρηγοπούλου, μεταξύ Παράσχου και Αλεξάνδρας, 5 θέσεις
4. Πλατεία Φιλικής Εταιρίας, 4 θέσεις
5. Σούτσου, μεταξύ Αθανασιάδη και Αλεξάνδρας, 5 θέσεις
6. Δημητσάνας μεταξύ Βαθέων και Μακρυνίτσας, 6 θέσεις
7. Πατησίων, μετρό Α.Πατήσια, 6 θέσεις
8. Αγ. Λαύρας, μετρό Α.Πατήσια, 4 θέσεις
9. Ευφράνορος-Πλ.Πλαστήρα, 5 θέσεις
10. Στρ.Καλλάρη, μεταξύ Ν.Βότση και Αχαρνών, 4 θέσεις
11. Νικηφορίδη - Πλ.Μαρτάκη, 3 θέσεις
12. Λ. Υμμητού - Πλατεία πλησίον Παλλάς, 4θέσεις
13. Πλ. Γκύζη, μεταξύ Βεργοβίτσας και Κοντογιανναίων, 5 θέσεις
14. Ερμού-Πλ.Μοναστηρακίου, 5 θέσεις
15. Ερμού-Πλ. Ασωμάτων, 5 θέσεις
16. Σταθμός μετρό Ν.Κόσμου, 5 θέσεις
17. Πρώτο Νεκροταφείο (εντός του χώρου στάθμευσης) 4 θέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...