Στο κλαδικό συμβούλιο, στις 14/12/2012 που έγινε στην Αθήνα :
Α)Έγινε καταγραφή των βασικών ζητημάτων που απασχολούν τον
κλάδο (ανεργία, εισφορές ΟΑΕΕ, εισφορές ΙΚΑ- ασφάλειες
αυτοκινήτων- πιέσεις από ανταγωνιστικούς φορείς και μείωση εισπράξεων, φορολογικό και αδυναμία πληρωμών κλπ ).
ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΥΤΗ έγιναν ενέργειες από το προεδρείο και σε ορισμένα
ζητήματα υπάρχουν θετικές εξελίξεις.
Β) Αποφασίστηκε ο κλάδος να χαράξει μια νέα αναπτυξιακή κατεύθυνση
προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες και απαιτήσεις της σημερινής εποχής και όχι μόνον.
Προς την κατεύθυνση αυτή συζητήθηκαν στο κλαδικό συμβούλιο
-Τροποποιήσεις και εγκύκλιοι μετά την ψήφιση του ν. 4070
-Προτάσεις για τα ενοικιαζόμενα
-Επαναφορά του άρθρου 6 ν. 3109
- Τα ράδιο ταξί (νομικά πρόσωπα ) να μπορούν να ανταγωνισθούν τις εταιρείες ενοικιαζομένων μετά οδηγού και να έχουν τις ίδιες δυνατότητες.
-Αναστολή εφαρμογής του νόμου για την έκδοση οχημάτων ΕΙΔΜΙΣΘ σε όλη την Ελλάδα πλην της Αττικής γιατί έχουν προχωρήσει ήδη οι διαδικασίες εφαρμογής του νόμου .
- Δυνατότητα επέκτασης των θέσεων του ταξί από 5 μέχρι 7 θέσεις (παλαιά είχαμε 6 θέσεις) . Έχουμε πει και το ξαναλέμε ότι για τα εφταθέσια με ταξίμετρο δεν έχει παρθεί καμία απόφαση. Η θέση μας στην περίπτωση που πρέπει να βγουν είναι να καλύπτονται από τις υπάρχουσες άδειες.
Για το πότε, το που, με ποιους όρους και προϋποθέσεις θα γίνει αυτό (ήδη κάποιες περιοχές της νησιωτικής Ελλάδας έχουν καταθέσει τέτοιο αίτημα) είναι κάτι που πρέπει να έχει την έγκριση των θεσμοθετημένων οργάνων του κλάδου. Προς το παρόν έγινε μόνο μια πρόταση έναρξης διαλόγου. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.
- Τα ταξί να μπορούν αφού προβλέπεται κατασκευαστικά να μεταφέρουν και επιβάτη με το αμαξίδιό του . Νόμος 2465 άρθρο 16.
Το κλαδικό συνέδριο εξουσιοδότησε το προεδρείο να προχωρήσει τα ζητήματα προς τα ανάλογα υπουργεία και αυτό γίνεται και φυσικά η κάθε επιστολή δημοσιεύεται στο site της ΠΟΕΙΑΤΑ .
Στην κατεύθυνση αυτή ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ όλους τους συναδέλφους και όλα τα σωματεία ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας γιατί οι όποιες προτάσεις θα συζητηθούν στα κλαδικά μας όργανα και φυσικά δεν θα γίνουν πράξη αύριο το πρωί.
Όλοι θέλουμε την αναστολή εφαρμογής του νόμου για την έκδοση
οχημάτων ΕΙΔΜΙΣΘ ( διότι είναι νέες άδειες σε νέους δικαιούχους ).
Στόχος είναι να πετύχουμε σε πρώτη φάση την αναστολή αυτή και όλα θα συζητηθούν εντός των τειχών του κλάδου μας.
Συνάδελφοι, είμαστε υποχρεωμένοι να σχεδιάσουμε το αύριο, όχι όμως με λογικές του χθες. Δεν πρέπει να αφήσουμε μεταφορικό κενό εξυπηρέτησης για άλλους όπως κάναμε στο παρελθόν.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...