Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Νίκος Πιπερίδης: Tοπόθετηση για την συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Tαξί Κεντρικής Μακεδονίας..!

Θα ήθελα να γράψω δυο τρία πράγματα για το Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης αλλά το κακό είναι ότι συνήθως δε τα καταφέρνω να μείνω στα δυο τρία. Θα προσπαθήσω τουλάχιστον
να τα αριθμήσω και να τα χωρίσω σε ενότητες.


1)ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑ


Όχι, δε θεωρώ δεδομένο ότι έπρεπε να μιλήσω, άλλωστε υπήρχαν πολλά αξιόλογα στελέχη στην αίθουσα. Το αναφέρω γιατί με ρώτησαν για ποιο λόγο δε το έκανα. Οι λόγοι είναι δύο. Αυτός που είπα, ότι δηλαδή το κείμενο που διάβασε ο Δεληάγγελος το συνυπογράφω και εγώ μαζί με το Νίκο και τέσσερις φίλους. Σημασία δεν έχει ποιος θα μιλήσει αλλά τι θα ακουστεί.

Ο δεύτερος λόγος είναι σημαντικότερος. Έχω συνηθίσει όταν μιλάω να πετάγονται και να με διακόπτουν συνέχεια προσπαθώντας πάντα να δημιουργήσουν εντυπώσεις και να κάνουν ότι μπορούν για να μην ακουστώ. Για να μην αναφέρω και τους μάγους που κάνουν τα δυο λεπτά που μίλησα πέντε… Ε, λοιπόν γιατί να μιλήσω; Σε αυτή την αίθουσα ούτε εγωκεντρικούς διακοπτολόγους είχε, ούτε μάγους. Το πιο πιθανό ήταν να μη με διακόψει κανένας, κάτι το οποίο θα είχε ως συνέπεια και τον ειρμό μου να χάσω και να είναι βαρετή η ομιλία μου…

2)ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Επειδή την άκουσα πάλι αυτή τη μαλακία και μέσα σε αυτή την αίθουσα, έχω να σας πω τα εξής: Στη δημοκρατία οι απόψεις όλων μπορούν να ακουστούν. Λογικό είναι, αν και όχι θεμιτό, ο καθένας να θέλει να ελέγχει τη λένε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για αυτόν. Το καταφέρνουν αυτό άλλωστε τα κόμματα στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια καθώς επίσης και ο Ερντογάν στην Τουρκία τώρα τελευταία. Επειδή όμως δε μιλάμε για κόμματα, ούτε για τον Ερντογάν, αλλά για παρατάξεις, θα πω: όσα δε φτάνει η αλεπού… 

Ότι δε φτάνουμε προσπαθούμε να το απαξιώσουμε. Αυτό γίνετε φυσικά γιατί η ελεύθερη διακίνηση απόψεων, προτάσεων, θέσεων, δημιουργεί προβλήματα. Αυτό βέβαια το γνωρίζουν οι πάντες, για αυτό υπάρχει και σωματείο που έχει μετατρέψει το μπλογκ του, από μπλογκ σωματείου σε μπλογκ παράταξης. Όχι , δε θα σας πω ποιο σωματείο είναι, όμως θα πω: Όποιος δεν έχει απαντήσεις στην κριτική, καλοπροαίρετη ή μη, όποιος φοβάται να μη μαθευτούν τα κατορθώματα του και όποιος δεν αντέχει την κριτική να πάει σπίτι του.

3)ΛΥΜΠΕ Ο ΘΕΟΣ, ΘΥΜΙΟΣ ΙΣΧΥΡΟΣ…

Αυτό πάλι! Έχετε καταλάβει μερικοί ότι δεν ήμασταν εκεί για να κάνουμε πλάτες στον οποιονδήποτε; Δηλαδή ρε γαμώτο η κουβέντα μας ήταν για το αν προσπάθησε ο Θύμιος και ο κάθε Θύμιος; Παλεύουμε… είμαστε όλη την ώρα στα υπουργεία… προσπαθούμε… ιδρώνουμε… στάζουμε αίμα… τι θα κάνατε χωρίς εμάς…

Μάλιστα… και δε μου λες ρε καρντάσι, πιστεύεις ότι το πρόβλημα μου είναι αν ιδρώνεις εσύ ή το πώς θα ζήσω την οικογένεια μου; Πιστεύεις ότι το πρόβλημα μου είναι αν ματώνεις εσύ ή ο κολλητός μου φίλος που έφυγε στην Αυστραλία στα 44;

Αν προσπαθούμε σήμερα που είναι κυβέρνηση το πρώην κόμμα μας (για έμενα και τον Θύμιο μιλάω, για σένα δε ξέρω), και το αποτέλεσμα είναι αρνητικό για εμάς παρά τις διασυνδέσεις, την προσπάθεια και τους τόνους ιδρώτα… Αν είμαστε όλη τη μέρα στα υπουργεία και κάνουμε μια τρύπα στο νερό, τότε γιατί πρέπει να σας χειροκροτήσω; 

Γιατί τρέχετε ή γιατί εχετε έρθει τελευταίοι; Δηλαδή αύριο που θα είναι κυβέρνηση οι Τσιπρ Γκεβάρα που ξέρουμε πόσο τους αγαπάει ο πρόεδρος αλλά και πόσο τον αγαπάνε, τι να περιμένω; Θα βγεις να πανηγυρίζεις για την επιτυχία του προέδρου να μειώσει τις υποχρεωτικές βουρδουλιές από 25 σε 20; Το να λες ότι προσπαθείς και δε μπορείς δε ξέρω αν σε τιμά. Σίγουρα όμως δε σε κάνει άξιο να συνεχίσεις.

4) ΜΑΧΑΙΡΙΔΗΣ

Επειδή έχω μια αίσθηση ότι κάποιοι θεώρησαν ότι ο λόγος του Μαχαιρίδη τους προσβάλει επειδή έβριζε στο βήμα, θέλω να πάρω θέση. Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος, σαφής και περιεκτικός: Θεωρείτε ότι ο λόγος του Μαχαιρίδη σας προσβάλει;

ΣΤ΄ ΑΡΧ...ΔΙΑ ΜΑΣ

Έμενα δε με προσβάλει ο Μαχαιρίδης αλλά όσοι προσπαθούν να υποτιμήσουν την νοημοσύνη μου

ΠΗΓΗ:https://www.facebook.com/profile.php?id=100003908661407

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...