Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΧΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ..!

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΨΗΦΙΣΜΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΧΙ
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής

Μακεδονίας διοργάνωσε στην Θεσσαλονίκη την Κυριακή 30 Μαρτίου 2014 εκδήλωση, για την αντιμετώπιση προβλημάτων του κλάδου, με πρόσκληση και συμμετοχή πολλών άλλων πόλεων. Όλοι οι συνάδελφοι ανά την Ελλάδα γνωρίζουν τον ρόλο των Περιφερειακών Συμβουλίων. 

Ναι μεν δεν αποφασίζουν και έχουν γνωμοδοτικό χαρακτήρα, αλλά αποφάσεις και συμφωνίες στελεχών πρέπει να μεταφέρονται στο δευτεροβάθμιο πανελλαδικό όργανο που είναι η ΠΟΕΙΑΤΑ της οποίας κομμάτια είναι τα Περιφερειακά Συμβούλια. Στην συγκεκριμένη εκδήλωση αναφέρθηκαν όλα τα προβλήματα που έχει σήμερα το ΤΑΧΙ, ιεραρχήθηκαν βάσει της σοβαρότητάς τους το καθένα και ακούσθηκαν προτάσεις αντιμετώπισης τους. 

Σε γενικές γραμμές ήταν αρκετοί οι ομιλητές που ενώ συμφώνησαν σε όσα άκουσαν, εξέφρασαν την άποψη πως δεν πρόκειται η Ομοσπονδία ν’ ασχοληθεί με αυτά διότι δεν θέλει. Κανείς δεν είπε ότι μπορεί η ΠΟΕΙΑΤΑ εάν ήθελε να δώσει λύση σε όλα. Όλοι όμως αναρωτιούνται γιατί τόσος πολύς χρόνος σε ατελέσφορο διάλογο

Είναι αληθές ότι πολλοί συνάδερφοι καταφέρθηκαν ενάντια σε πρόσωπα που έχουν θέση στο προεδρείο της Ομοσπονδίας και όχι στο όργανο για το οποίο εκφράστηκε τουλάχιστον σεβασμός. Ιεραρχώντας τα προβλήματα αλλά και προτάσεις αντιμετώπισης τους, αποφασίστηκαν στην συνεδρίαση τα παρακάτω:

ΟΑΕΕ: Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι οι αυτοαπασχολούμενοι. Δυστυχώς η Ομοσπονδία αντιμετωπίζει πολύ χλιαρά το θέμα, εμπλέκεται σε ατέλειωτους διαλόγους έχοντας απέναντι μια κυβέρνηση που πολλές φορές επικαλείται άρνηση από την Τρόικα γι’ αυτό και δεν λύνει ζητήματα. Εμάς δεν μας ενδιαφέρει καμία Τρόικα και έχουμε απέναντι μας εκλεγμένη κυβέρνηση που έχει τις ευθύνες της. Η διαπραγμάτευση απαραίτητα πρέπει να στοχεύει σε:

- Πάγωμα των οφειλών όσο διαρκεί η κρίση, χωρίς να προσαυξάνεται το χρέος. Εάν βγούμε ποτέ από την κρίση τότε να ξανασυζητήσουμε βάσει οικονομικών δυνατοτήτων για το πώς θ’ αντιμετωπιστούν οι οφειλές. Πιθανώς τότε να συμψηφιστούν με την σύνταξη.

- Να ισχύει το δικαίωμα της πραγματικής περίθαλψης με νοσήλια και φάρμακα για ασφαλισμένους άμεσα και έμμεσα.

- Επιλογή ασφαλισμένου της κλάσης που μπορεί οικονομικά ν’ ανταποκριθεί με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα εισοδήματος.

- Να μην απαιτείται βεβαίωση ΟΑΕΕ για μη οφειλές ασφαλισμένου, όταν αυτός θέλει να μεταβιβάσει την άδεια.

- Καμία κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων για οφειλές.

- Οποιαδήποτε εκδήλωση γίνεται για προβλήματα ΟΑΕΕ από άλλους φορείς αυτοαπασχολούμενων να συμμετέχουμε από κοινού με ολονών τα αιτήματα. Δικαιολογίες ότι δεν συμπεριλαμβάνουν τα αιτήματά μας οι άλλοι είναι ένα μεγάλο ψέμα που το γνωρίζουμε όλοι. Ακόμη και μόνοι μας να κινητοποιηθούμε φαίνεται σήμερα ότι η Ομοσπονδία δεν το θέλει. Να απομονώσουμε τις πολιτικοσυνδικαλιστικές πλάτες σε κυβέρνηση και οποιονδήποτε άλλον βρίσκεται απέναντί μας.

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ: Η φορολόγηση εισοδήματος με 26% έως εισοδήματα 50.000€ (άραγε πόσοι αυτοαπασχολούμενοι αγγίζουν αυτό το ποσό), συν την προκαταβολή φόρου 55% για την επόμενη χρονιά, συν το χαράτσι επιτηδεύματος των 650€, καθιστά τον φορολογούμενο αδύνατο ν’ ανταπεξέλθει σε αυτήν του την υποχρέωση.

Ζητούμε:

- Να μειωθεί το ποσοστό σε λογικότερα επίπεδα.

- Να επανέλθει το αφορολόγητο για τα πρώτα 12.000€ ποσό πλαφόν για την διαβίωση.

- Κατάργηση τεκμηρίων (πρώτη κατοικία, Ι.Χ. αυτοκίνητο).

ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ – ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ: Για το θέμα αντιμετώπισης των Δικαστηρίων που προέκυψε για συναδέλφους που μετείχαν στις απεργιακές κινητοποιήσεις το καλοκαίρι του 2011 είναι αλήθεια ότι η Ομοσπονδία έκανε μια προσπάθεια. 


Αυτό όμως που ψηφίσθηκε δεν δίνει λύση στο πρόβλημα διότι οι κατηγορίες εμπίπτουν στον Ποινικό Κώδικα και όποιος τιμωρείται κινδυνεύει ν’ αντιμετωπίσει φυλάκιση έως 2 έτη. Η προσπάθεια ίσως να έγινε σε κακή χρονική συγκυρία όταν κοντά σε εμάς θα τύγχαναν ευνοϊκής ρύθμισης και αγρότες που τότε ήταν σε εξέγερση. 

Αυτό όμως δεν εμποδίζει την Ομοσπονδία να επαναφέρει το ζήτημα έως ότου δοθεί η λύση και μάλιστα σύντομα διότι τα Δικαστήρια άρχισαν. Και δυστυχώς έχουμε ήδη και καταδικαστικές αποφάσεις. Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας TAXI NEWS στο τεύχος Ιανουαρίου 2013 ανέφερε πως δεν υπάρχει καμία δίωξη. Όσοι το είπαν δυστυχώς διαψεύστηκαν. Συνεπώς επιβάλλεται εκ νέου προσπάθεια.

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ: Ίσως να είναι πρόβλημα περισσότερο για συναδέλφους με έδρα την Βόρειο Ελλάδα και Ήπειρο. Για το πόσο άδικη είναι η αντιμετώπιση προς τους οδηγούς ΤΑΧΙ – εκεί που τελείται πράξη δίχως δόλο – δεν είναι του παρόντος στο ψήφισμα αυτό να επαναληφθεί. 


Επειδή από τον Αύγουστο του 2009 η τροποποίηση της πράξης από πλημμέλημα σε κακούργημα έφερε τεράστια αναστάτωση, δεν αντιμετωπίστηκε με την δέουσα σοβαρότητα για να δοθεί λύση. Υποσχέσεις υπουργών για επίλυση του προβλήματος είχαμε αρκετές. Δεν φτάσαμε ποτέ στην βρύση. 

Οι επιπτώσεις ακόμη και σε αθωωτικές αποφάσεις δικαστηρίων είναι αβάσταχτες διότι για μεγάλο χρονικό διάστημα ο συνάδελφος στερείται το δικαίωμα για εργασία. Στην περίπτωση καταδίκης τελεσίδικα δεν χάνεται μόνον το αυτοκίνητο. 

Ο εμπλεκόμενος συνάδελφος θα πρέπει ν’ αλλάξει επάγγελμα, διότι δεν μπορεί να ανανεώσει την ειδική του άδεια ΤΑΧΙ. Ζητάμε σε περιπτώσεις που ο οδηγός ΤΑΧΙ δεν εμπλέκεται με δόλο σε λαθρομεταφορά να μην έχει καμία επίπτωση ο ίδιος και το όχημα.

Ν.4093: Με τον νόμο 4093 άνοιξε διάπλατα όχι το επάγγελμά μας αλλά το μεταφορικό μας έργο. Δικλείδες ασφαλείας και περιορισμούς στη μεταφορά προσώπων με επταθέσια και εννιαθέσια Ι.Χ. αυτοκίνητα δίνουν σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα. 


Κάκιστος νόμος που όταν ψηφιζόταν αντιμετωπίστηκε πολύ χλιαρά. Και σήμερα με την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου – σκούπα αίρονται σχεδόν όλοι οι περιορισμοί που αφορούν την λειτουργία των Ι.Χ. αυτοκινήτων που εμπλέκονται σε μεταφορές προσώπων. 

Αν σήμερα προσπαθήσει η Ομοσπονδία να πείσει πως πέτυχε διότι άρθηκε η προσθήκη της παραγράφου 9, η πεποίθηση όλων των συναδέλφων που μετείχαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο είναι πως θα επανέλθει σύντομα μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές. 

Η απειλή περί απεργιακών κινητοποιήσεων σε περίπτωση που δεν είχε αρθεί η παράγραφος 9 του άρθρου 1 του πολυνομοσχεδίου πιθανώς να συμφωνούν πολλοί συνάδελφοι. Όμως όλοι οι συνάδελφοι συμφωνούν για ξεσηκωμό εάν επιτευχθεί κάτι σημαντικό με το ασφαλιστικό και το φορολογικό διότι είναι τα μείζονα προβλήματα για το ΤΑΧΙ και όχι μόνο.

ΝΕΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ:

Μέσα σ’ όλα τα παραπάνω προβλήματα που αντιμετωπίζει το ΤΑΧΙ σήμερα ίσως για νέες εφαρμογές διαχείρισης στόλου να μην υπάρχει ενδιαφέρον να γίνεται διάλογος. Φαίνεται όμως με τις εμπλοκές διάφορων εταιρειών π.χ. TAXIPLON, TAXIBIT κλπ. σε εσωτερικά των νομικών μας προσώπων στοχεύοντας στο οικονομικό όφελος και μάλιστα στις δικές μας πλάτες, πρέπει να μας προβληματίζει ιδιαίτερα. Θα πρέπει να θωρακίσουμε την οργάνωσή μας στοχεύοντας πρωτίστως σ’ αυτό που οι άλλοι πραγματοποιούν σήμερα και είναι η λειτουργία των Ραδιοταξί μας με μειωμένο κόστος.

Στην σύνταξη του ψηφίσματος συμφωνούν και υπογράφουν οι παρακάτω πόλεις που συμμετείχαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας και δεσμεύτηκαν ότι εάν δεν προχωρήσει η Ομοσπονδία σε δυναμικές μορφές διεκδίκησης δίνονται τέλος στον ατέρμονα διάλογο, θα προχωρήσουν σε συντονισμένες δράσεις στα πλαίσια της αυτονομίας που τους δίνει ο νόμος.

Θεσσαλονίκη
Κατερίνη
Έδεσσα
Βέροια
Χαλκιδική
Νάουσα
Αλεξανδρούπολη
Κομοτηνή
Ξάνθη
Καβάλα
Δράμα
Πτολεμαΐδα
Λάρισα
Βόλος
Καρδίτσα
Ναύπακτος

Συνημμένο Αρχείο:
ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΧΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


ΠΗΓΗ:http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...