Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

ΝΙΚΟΛ ΠΑΠΑΪΩΝΝΟΥ Με 140 χλμ καρφώθηκε σε ταξί! Είχε άγιο...!

Στην κυριολεξία είδε τον Χάρο με τα μάτια της η γνωστή ραδιοφωνική παραγωγός Νικόλ Παπαϊωάννου, όταν το αυτοκίνητο φίλης της στο οποίο ήταν συνοδηγός βρέθηκε «καρφωμένο» σε ταξί.

Το radar.gr επικοινώνησε με την ίδια και οι περιγραφές των όσων βίωσε είναι συγκλονιστικές:
Όλα συνέβησαν το βράδυ της περασμένης Παρασκευής. Η ραδιοφωνική παραγωγός, γνωστή και για την εμπλοκή του ονόματος της ως πιθανής αντικαταστάτριας της Μαρίας Μπεκατώρου στην πρωινή της τηλεοπτική εκπομπή, επέστρεφε με τις φίλες της από νυχτερινή διασκέδαση και το μοιραίο τις περίμενε στη γωνία.
Πώς ακριβώς συνέβη το ατύχημα;
 «Έγινε Παρασκευή αργά το βράδυ στη Βουλιαγμένης ενώ ήμουν στο αμάξι με τις, δυο κολλητές μου εκ των οποίων η μια οδηγούσε κι εγώ ήμουν συνοδηγός.
Επιστρέφαμε από βραδινή έξοδο. Έτρεχε πολύ, περίπου με 140. Έτσι, λοιπόν, περίπου στο ύψος της Καλλιρρόης σε μια στροφή το αμάξι ξέφυγε απ' τον έλεγχο πάνω στη στροφή και βρεθήκαμε καρφωμένες πίσω από ένα ταξί.
Εγώ πετάχτηκα από το κάθισμα και χτύπησα το κεφάλι μου στο παρμπρίζ... Μεταφέρθηκα άμεσα με ασθενοφόρο στον Ερυθρό Σταυρό ενώ οι άλλες δυο υπέστησαν, εκτός από φρικτό σοκ, μόνο κάποιες γρατζουνιές από τα σπασμένα τζάμια.
Το μόνο που θα με ταλαιπωρήσει για ένα μήνα περίπου είναι το δεξί μου χέρι που είναι σπασμένο. Βρίσκομαι ακόμα στο νοσοκομείο και περιμένω πότε θα μου δώσουν εξιτήριο».
Για 140 που πηγαίνατε κορίτσια, φτηνά τη γλιτώσατε!


http://www.radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...