Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Μετά τα ΤΑΞΙ σώζει και τα ΚΤΕΛ ο Βορίδης..!


Μια ιστορία που ξεκινά το 2001 δείχνει να παίρνει θετική έκβαση μετά από έντεκα χρόνια. Με νόμο που είχε φέρει στην βουλή η κυβέρνηση Σημίτη είχε υποσχεθεί στους ιδιοκτήτες ΚΤΕΛ χρηματοδοτήσεις μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) για τον εκσυγχρονισμό τροχαίου υλικού με λεωφορεία νέας τεχνολογίας, καθώς και για την δημιουργία σταθμών υπεραστικών λεωφορείων.
Ωστόσο, επειδή κανείς δεν γλιτώνει από το θέατρο του παραλόγου, που λέγεται ελληνικό κράτος, μια ωραία ημέρα ανακοινώθηκε στους δικαιούχους, οι οποίοι είχαν ήδη προβεί στις σχετικές επενδύσεις, ότι… «λεφτά δεν υπάρχουν». Δεν ειπώθηκε βέβαια ακριβώς έτσι, αλλά, ως συνήθως, έγινε επίκληση κοινοτικών οδηγιών και κανονισμών, που υποτίθεται ότι δεν προέβλεπαν οικονομικές ενισχύσεις για τέτοιους σκοπούς. Όπως και να ‘χει, χάρις στην ανευθυνότητα κάποιων «κουβαρντάδων», από τα 150 εκ. ευρώ που δαπανήθηκαν από τα ΚΤΕΛ για τον προαναφερθέντα σκοπό, το ελληνικό κράτος ήρθε μια ωραία ημέρα και τους είπε ότι εν τέλει τους δίνει μόνον 100 εκατομμύρια.
Έτσι, από την διετία 2007 – 2009 εκκρεμούσαν περί τις 550 χρηματοδοτήσεις ύψους 45 εκ. ευρώ, με αποτέλεσμα να φτάνουν στους δικαιούχους κατασχετήρια λεωφορείων και άλλων περιουσιακών στοιχείων, διότι είχαν προβεί ήδη στις αντικαταστάσεις των λεωφορείων τους, έχοντας συνάψει τραπεζικά δάνεια.
Για καλή τύχη των «Κτελούχων», στο υπουργείο Μεταφορών βρέθηκε ο Μάκης Βορίδης, ο οποίος θέλοντας να ρίξει τους τόνους, λόγω και των σοβαρών ζητημάτων που εκλήθη να αντιμετωπίσει, όπως τα ταξί και τα φορτηγά, κράτησε τις πόρτες του υπουργείου του ανοικτές και δέχθηκε αρκετές φορές επισκέψεις από τα ΚΤΕΛ. Έτσι, με πρωτοβουλία δική του, αναμένεται τις επόμενες ημέρες να ανακοινωθεί τροποποίηση του νόμου 2963/2001 και να ανοίξουν οι κάνουλες, ώστε να καλυφθούν οι εκκρεμότητες των ΚΤΕΛ με ποσό ύψους 45 εκ. ευρώ. Αν αυτό αληθεύει, με την συγκεκριμένη τροπολογία λύνεται ένα θέμα, το οποίο απασχολούσε πάνω από δύο χρόνια τους μετόχους και τις εταιρείες ΚΤΕΛ, θέτοντας σε κίνδυνο για αρκετούς εξ’ αυτών την δουλειά και την περιουσία τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...