Από την στιγμή που το Υπουργείο μεταφορών έδωσε στη δημοσιότητα το νομοσχέδιο για τις διαμεσολαβητικέ
ς εφαρμογές και τον κανονισμό Λειτουργίας για τα ταξί, δέχτηκα εκατοντάδες μηνύματα συμπαράστασης για τον αγώνα τον δικό μου και του κλάδου μου. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα:
- Ο Λυμπερόπουλος δεν χρεώνεται με καμία επιτυχία. Οι μάχες που δίνουμε καθημερινά είναι μάχες της ελληνικής κοινωνίας ενάντια στην φτωχοποίηση, στην κερδοσκοπία και στην παρασιτική οικονομία.
- Η επικοινωνία των ταξιτζήδων με τον κόσμο ήταν είναι και θα είναι κομμάτι της δουλειάς μας. Μεταφέρουμε στους ανθρώπους την ελπίδα μας ότι υπάρχει ζωή και μετά τα μνημόνια. Δεν ξεχνάμε όμως, ποιοι μας έφεραν μέχρι εδώ και δεν θα αφήσουμε κανέναν Έλληνα να το ξεχάσει …
- Αν κάποιοι πρέπει να δεχτούν συγχαρητήρια για τις επιλογές και το έργο τους, αυτοί δεν είναι άλλοι, από τους Χρήστο Σπίρτζη και Νίκο Μαυραγάννη, που έκλεισαν τα’ αυτιά τους στις σειρήνες της παγκοσμιοποίησης και των πολυεθνικών που την αντιπροσωπεύουν και δημιούργησαν ένα ρυθμιστικό πλαίσιο με κανόνες ισονομίας και δικαιοσύνης
- Ο πόλεμος που δέχτηκα τόσο εγώ, όσο και η ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών από πολιτικούς φίλους της Beat και της Uber (σύσσωμη η αντιπολίτευση με μπροστάρη τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία) και τα «ανεξάρτητα» μέσα ενημέρωσης ήταν ενδεικτικός των οικονομικών συμφερόντων που διακυβεύονταν.
Ογδόντα χιλιάδες περίπου οικογένειες ζουν από το ταξί. Παράγουν έργο. Πληρώνουν φόρους, συμμετέχουν στην προσπάθεια ανόρθωσης της ελληνικής οικονομίας και το κυριότερο δεν έχουν λογαριασμό σε φορολογικούς παραδείσους. Απ’ ότι γνωρίζω κανένα ταξί δεν ανήκει σε offshore εταιρία … Αν ήταν διαφορετικά τα πράγματα, αν είχαμε έδρα στον Παναμά ή στις Παρθένους Νήσους, η νεοφιλελεύθερη παράταξη της Νέας Δημοκρατίας ίσως να μας αγκάλιαζε, να μας προστάτευε και γιατί όχι, να μας εκπροσωπούσε και στον Τύπο.
Η υπερασπιστική υπερπροσπάθεια που έκαναν ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Κωστής Χατζηδάκης, ο Άδωνις Γεωργιάδης, αρχικά για την Uber και μετά για την Beat είναι αξιέπαινη για τις πολυεθνικές και … αξιομνημόνευτη για την υπόλοιπη κοινωνία , που έχει ανεπτυγμένο το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και της μνήμης. Και δεν ξεχνά ποιόν και τι εκπροσωπεί η Νέα Δημοκρατία από το 2009 και μετά.
Θέμα επιλογών
Η Νέα Δημοκρατία έχει κάνει τις επιλογές της κι ο κλάδος των ταξί τις δικές του. Μπορεί κάποτε να είχαμε την ίδια αφετηρία (αρχές και αξίες του ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού) αλλά στην διαδρομή μείναμε μόνοι μας. Εμείς επιμένουμε στη δικαιοσύνη στην οικονομία και στην δικαίωση της εργασίας. Η Νέα Δημοκρατία από το 2009 και μετά μπήκε στο άρμα της παγκοσμιοποίησης και του άκρατου νεοφιλελευθερισμού. Υιοθέτησε τις αρχές τους, που βασίζονται στην διαπλοκή, στην φτωχοποίηση των λαών και στην κατάργηση κάθε εργασιακού δικαιώματος.
Επικοινωνιακό τρικ
Οι όποιες όψιμες φωνές για αλλαγή πλεύσης που ακούστηκαν στην Πειραιώς, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα ακόμη επικοινωνιακό τρυκ, από στελέχη που κατάλαβαν ότι κινδυνεύει η πολιτική τους καριέρα … Τώρα θυμήθηκαν κάποιοι ότι η Νέα Δημοκρατία παρεκκλίνει από τις αρχές της; Τόσο καιρό που εγώ τα έλεγα και τα έγραφα, ήμουν ο γραφικός που πολεμούσε την παράταξη;
ΌΧΙ κύριοι. Εν γνώσει σας κωφεύατε τόσα χρόνια. Βλέπατε την κατρακύλα του κόμματος, αλλά ο υπουργικός θώκος δεν σας άφηνε περιθώρια για αντιδράσεις. Γι’ αυτό και δεν είπατε κουβέντα για την ΕΛΣΤΑΤ και τον Γεωργίου, τα δομημένα ομόλογα, το σχέδιο Πυθία, το Βατοπέδι, το Βουκουρέστι, το Μπουργκάς. Πιστέψατε στο παραμύθι της παρασιτικής οικονομίας που σας σέρβιρε επιδέξια η νεοφιλελεύθερη ηγεσία σας και τώρα εγκλωβιστήκατε σε μια πραγματικότητα που δεν σας βολεύει και δεν σας εξυπηρετεί.
Ως γραφικός λοιπόν σας το ξαναγράφω.
Ως γραφικός λοιπόν σας το ξαναγράφω.
Η μόνη σωτηρία γι’ αυτό το κόμμα είναι η επάνοδος του Κώστα Καραμανλή στην ηγεσία, η επιστροφή στις αρχές και στις αξίες του ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού και η στελέχωση της παράταξης με νέους και άφθαρτους πολιτικούς. Σε διαφορετική περίπτωση η Νέα Δημοκρατία θα μείνει στην ιστορία ως πολιτικό καταφύγιο επιχειρηματιών. Όσο για τα στελέχη της θα έχουν μόνιμη θέση στα έδρανα της Βουλής … αλλά σ’ εκείνα που προορίζονται για την αντιπολίτευση.
ΠΗΓΗ: http://www.satataxi.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...