.
Ειδικότερα, το κλιμάκιο αποτελούνταν από υπαλλήλους τριών διαφορετικών υπηρεσιών: της Επιθεώρησης Εργασίας, του υπουργείου Συγκοινωνιών και της Τροχαίας.
Ο δε έλεγχος ήταν εξονυχιστικός και ξεκινούσε από το αν «το καπέλο» του ταξί είναι στη σωστή θέση μέχρι αν ο οδηγός που δούλευε εκείνη τη στιγμή ήταν ασφαλισμένος από τον ιδιοκτήτη του οχήματος.
Οι κλήσεις μοιράστηκαν αφειδώς, αφού πολλά ήταν τα ταξί που είχαν ελλείψεις σε όσα προβλέπουν οι τρεις υπηρεσίες.
ΠΗΓΗ: http://taxianddriver.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...