Η προπαγάνδα λάσπης κατά των Ελλήνων Αυτοκινητιστών Ταξί αλλά και του νομοσχεδίου του ΥΜΕ στο οποίο
κυριαρχεί η ισονομία και η δικαιοσύνη, συνεχίζεται αναίσχυντα και ξεδιάντροπα.
Ας μας απαντήσει ο κύριος Μητσοτάκης, οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ή ο κ. Δανδράκης τέλος πάντων
- Η προμήθεια του 12% που εισπράττει από τους ταξιτζήδες η Taxibeat ,αποτυπώνεται σε φορολογικά παραστατικά της χώρας; Με απλά λόγια πως φορολογείτε η εταιρία για το παραγόμενο έργο στη χώρα μας;
- Ενημερώνονται οι αυτοκινητιστές ταξί από την εταιρία, ότι στην προμήθεια συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α για όλο το ποσό της διαδρομής, τον οποίο οι ίδιοι καταβάλλουν στην εφορία; Εξηγούν ότι στο 12% της προμήθειας συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α που ο ταξιτζής οφείλει να τον αποδώσει στο κράτος αλλά η εταιρία παράτυπα του παρακρατά το 12%; Δηλαδή η Beat εισπράττει προμήθεια και από έσοδα-φόρους του Δημοσίου;
- Υπάρχουν οι συμβάσεις με τους 8.000 οδηγούς που είναι συνεργάτες της εταιρείας όπως ισχυρίζεται και σε ποια ΔΟΥ έχουν κατατεθεί για να μπορούν να ελεγχθούν από τις αρχές;
- Ο ενορχηστρωτής της απαξίωσης, όχι μόνο του κλάδου των ταξί αλλά κάθε μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης, Κυριάκος Μητσοτάκης, θεωρεί σωστό τον κανιβαλισμό της αγοράς και την φορολογική ασυλία εταιριών την ώρα που ματώνει οικονομικά κάθε ελληνική οικογένεια;
- Θα σταματήσει κάποια στιγμή η παραπληροφόρηση από τον Τύπο για την καινοτομία και το δήθεν ελληνικό θαύμα που πέτυχε η Beat; Θα αρχίσει ποτέ μια πραγματική έρευνα από τις δημόσιες υπηρεσίες για το πώς λειτουργεί και πως φορολογείται η εν λόγω εταιρεία;
Για όποιον ενδιαφέρεται, η Ομοσπονδία Ταξί διαθέτει παραστατικά και στοιχεία που αποδεικνύουν τη συμμετοχή τραπεζών του εξωτερικού στην συνεργασία εταιρείας – αυτοκινητιστών Ταξί. Εμείς απλά αναρωτιόμαστε:
Άραγε η καινοτομία έχει σύνορα;
Άραγε η καινοτομία πρέπει να ελεγχθεί;
Άραγε η καινοτομία πρέπει να φορολογείται;
Άραγε η καινοτομία φοβάται την ισονομία και τη δικαιοσύνη;
Σαν κλάδος υποστηρίζουμε τις νέες τεχνολογίες και τις πλατφόρμες που στηρίζουν με τη σειρά τους την ελληνική οικονομία και το κοινωνικό σύνολο. Δεν είναι θέμα ανταγωνισμού, είναι θέμα ισονομίας και φορολογικής δικαιοσύνης. Ζούμε στην Ελλάδα, παράγουμε έργο στην Ελλάδα, φορολογούμαστε στην Ελλάδα. Τόσο απλά.
Σεβόμαστε τους Έλληνες πολίτες και τα χρήματα που δαπανούν για τις μετακινήσεις τους. Το να τα στέλνουμε σε τραπεζικούς λογαριασμούς του εξωτερικού σημαίνει νέες μειώσεις σε συντάξεις και μισθούς. Σημαίνει κι άλλα μνημόνια κι άλλη οικονομική επιτήρηση.
ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com
κυριαρχεί η ισονομία και η δικαιοσύνη, συνεχίζεται αναίσχυντα και ξεδιάντροπα.
Ας μας απαντήσει ο κύριος Μητσοτάκης, οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ή ο κ. Δανδράκης τέλος πάντων
- Η προμήθεια του 12% που εισπράττει από τους ταξιτζήδες η Taxibeat ,αποτυπώνεται σε φορολογικά παραστατικά της χώρας; Με απλά λόγια πως φορολογείτε η εταιρία για το παραγόμενο έργο στη χώρα μας;
- Ενημερώνονται οι αυτοκινητιστές ταξί από την εταιρία, ότι στην προμήθεια συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α για όλο το ποσό της διαδρομής, τον οποίο οι ίδιοι καταβάλλουν στην εφορία; Εξηγούν ότι στο 12% της προμήθειας συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α που ο ταξιτζής οφείλει να τον αποδώσει στο κράτος αλλά η εταιρία παράτυπα του παρακρατά το 12%; Δηλαδή η Beat εισπράττει προμήθεια και από έσοδα-φόρους του Δημοσίου;
- Υπάρχουν οι συμβάσεις με τους 8.000 οδηγούς που είναι συνεργάτες της εταιρείας όπως ισχυρίζεται και σε ποια ΔΟΥ έχουν κατατεθεί για να μπορούν να ελεγχθούν από τις αρχές;
- Ο ενορχηστρωτής της απαξίωσης, όχι μόνο του κλάδου των ταξί αλλά κάθε μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης, Κυριάκος Μητσοτάκης, θεωρεί σωστό τον κανιβαλισμό της αγοράς και την φορολογική ασυλία εταιριών την ώρα που ματώνει οικονομικά κάθε ελληνική οικογένεια;
- Θα σταματήσει κάποια στιγμή η παραπληροφόρηση από τον Τύπο για την καινοτομία και το δήθεν ελληνικό θαύμα που πέτυχε η Beat; Θα αρχίσει ποτέ μια πραγματική έρευνα από τις δημόσιες υπηρεσίες για το πώς λειτουργεί και πως φορολογείται η εν λόγω εταιρεία;
Για όποιον ενδιαφέρεται, η Ομοσπονδία Ταξί διαθέτει παραστατικά και στοιχεία που αποδεικνύουν τη συμμετοχή τραπεζών του εξωτερικού στην συνεργασία εταιρείας – αυτοκινητιστών Ταξί. Εμείς απλά αναρωτιόμαστε:
Άραγε η καινοτομία έχει σύνορα;
Άραγε η καινοτομία πρέπει να ελεγχθεί;
Άραγε η καινοτομία πρέπει να φορολογείται;
Άραγε η καινοτομία φοβάται την ισονομία και τη δικαιοσύνη;
Σαν κλάδος υποστηρίζουμε τις νέες τεχνολογίες και τις πλατφόρμες που στηρίζουν με τη σειρά τους την ελληνική οικονομία και το κοινωνικό σύνολο. Δεν είναι θέμα ανταγωνισμού, είναι θέμα ισονομίας και φορολογικής δικαιοσύνης. Ζούμε στην Ελλάδα, παράγουμε έργο στην Ελλάδα, φορολογούμαστε στην Ελλάδα. Τόσο απλά.
Σεβόμαστε τους Έλληνες πολίτες και τα χρήματα που δαπανούν για τις μετακινήσεις τους. Το να τα στέλνουμε σε τραπεζικούς λογαριασμούς του εξωτερικού σημαίνει νέες μειώσεις σε συντάξεις και μισθούς. Σημαίνει κι άλλα μνημόνια κι άλλη οικονομική επιτήρηση.
ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...