Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

ΑΡΘΡΟ Του Κώστα Δήμου, Αντιπροέδρου του ΣΑΤΑ: ΤΟ TAΞI ΣΗΜΕΡΑ. ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΝΕ..!

Οι ευθύνες όλων μας ,όσοι εμπλέκονται με τον κλάδο είναι τεράστιες. Οι κλειστές πόρτες και το μεγάλο κόστος για την είσοδο
στα ράδιο ταξί άφησε τεράστιο χώρο στην ιδιωτική εταιρεία διαμεσολάβησης και έτσι σηκώθηκε ο κολοσσός. H προσπάθεια που έκανε το ΣΑΤΑ για την λειτουργία εφαρμογής προς όφελος του κλάδου μας δυστυχώς δεν υποστηρίζεται από τους συναδέλφους.
Με αφορμή όλα τα τελευταία γεγονότα , Τις δημοσιεύσεις και τα εκατομμύρια ευρό που προβλήθηκαν από ΤΑ ΜΜΕ καταθέσω δημόσια τις απόψεις μου αν και το ΈΧΩ ΚΑΝΕΙ πάρα πολλές φορές τα τελευταία χρόνια όπως επίσης τις έχω δημοσιεύσει στα προεκλογικά φυλλάδια της παράταξής μας ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΧΙ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ .
ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ. Στην ΑΤΤΙΚΗ σε σύνολο περίπου 13.500 αυτοκινήτων ΤΑΧΙ είναι ενταγμένα στα 25 ράδιο ταξί περίπου 5.000 αυτοκίνητα. Τα υπόλοιπα γυρίζουν αδέσποτα στους δρόμους και στις πλατείες και παίρνουν κλήσεις από την τροχαία, γιατί δεν έχουν που να σταθμεύσουν.
Με την απελευθέρωση της πληροφόρησης , στην κοινωνία ήρθαν οι ενδιαφερόμενοι και έχτισαν με τη βοήθεια τη δική μας και με τα δικά μας ΕΔΧ ΤΑΧΙ το προφίλ και την πελατεία τους . Ένας μεγάλος αριθμός συνάδελφων άγνωστο πόσος 3 έως 4,5 χιλιάδες αυτοκίνητα εντάχθηκαν στην ιδιωτική πλατφόρμα Τaxibeat. Το κεφάλαιο επένδυσης για την Τaxibeatελάχιστο. Εμείς οι μάγκες οι ιδιοκτήτες Ταξί δημιουργήσαμε και ετοιμάσαμε το πελατολόγιο και αυτοί εισπράττουν την προμήθεια 13% από τις εισπράξεις μας και το δικό μας έργο.
Αύριο δεν αποκλείεται να αλλάξουν και το θεσμικό πλαίσιο και αυτούς τους συναδέλφους που χρησιμοποιούν σήμερα και κερδίζουν από αυτούς 13% να τους πετάξουν στο δρόμο. Στην ουσία δεν θα πετάξουν αυτούς αλλά όλο τον κλάδο. Αυτά τα νούμερα που ακούγονται περί εκατομμυρίων ευρώ δεν είναι έτσι για πλάκα. Κάτι υπάρχει από πίσω και κάποια σχέδια σκοτεινά υπάρχουν. Δεν πετιούνται έτσι τα εκατομμύρια για πλάκα. Δηλαδή για να γίνω κατανοητός αν αύριο όλοι οι συνάδελφοι κλείσουν το τάμπλετ και το κινητό που έχουν και την εφαρμογή τι θα γίνει ?
 
Οι ευθύνες όλων μας ,όσοι εμπλέκονται με τον κλάδο είναι τεράστιες. Οι κλειστές πόρτες και το μεγάλο κόστος για την είσοδο στα ράδιο ταξί άφησε τεράστιο χώρο στην ιδιωτική εταιρεία διαμεσολάβησης και έτσι σηκώθηκε ο κολοσσός.Hπροσπάθεια που έκανε το ΣΑΤΑ για την λειτουργία εφαρμογής προς όφελος του κλάδου μαςδυστυχώς δεν υποστηρίζεται από τους συναδέλφους.
Επιβάλλεται άμεσα συζήτηση με όλους τους συναδέλφους που βρίσκονται μέσα σε αυτήν την εφαρμογή με την συμμετοχή ΣΑΤΑ και ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ. Ο Μόνος δρόμος είναι ένας. ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ και επιστροφή όλων στα ράδιο ταξί και στη δική μας εφαρμογή.
Επίσης κατά την άποψή μου χρειάζεταιΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ παρέμβασηκαι στην προμήθεια που μας παίρνουν οι διαμεσολαβητές με τις εφαρμογές τους . φαντασθείτε σε ένα τζίρο μικτό που θα γίνεται αποκλειστικά από το έργο που μας δίνει ο διαμεσολαβητής πχ 2000 ευρώ το μήνα η προμήθεια που πληρώνουμε σήμερα είναι από 250 έως 300 ευρώ το μήνα. ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ και πως θα επιβιώσουμε .

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ.
ΙΧ- ΠΕΙΡΑΤΙΑ Uber και ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
Με την ψήφιση του Ν 4093 άνοιξε ο δρόμος για την είσοδο των ΕΙΧ στην επιβατική μεταφορά με νόμιμο τρόπο. Αντισταθήκαμε αλλά ο νόμος πέρασε. Φαινόταν ότι είναι μια υπηρεσία που απευθύνεται σε επιβάτες που θέλουν να μετακινηθούν διακριτά και όχι δημόσια η σε ανθρώπους που έχουν χοντρό πορτοφόλι. Αν έμενε εκεί το θέμα οι επιπτώσεις θα ήταν ελάχιστες έως ασήμαντες.
Δυστυχώς το πράγμα δεν έμεινε εκεί .
Η 12ΩΡΗ σύμβαση έγινε 6ωρη και δεν ξέρουμε που θα καταλήξει. Αυτήν την 6/ωρη σύμβαση την εκμεταλλεύονται πολλοί και έχει γεμίσει ο τόπος από τα ΕΙΧ. Σε όλη τη χώρα ανθίζει το redacar μετά οδηγού. Είναι η σύγχρονη μορφή μεταφοράς του τουριστικού προϊόντος. Το χειρότερο όλων είναι ότι μέσα από την ανυπαρξία ελέγχου εμφανίσθηκαν τα τέρατα που πίσω υπάρχουν εταιρείες κολοσσοί και φανερά κάνουν μεταφορές πόρτα πόρτα μέσω εφαρμογών όπως ακριβώς και το ΤΑΞΙ.
Το συνδικαλιστικό κίνημα , εμείς δηλαδή κάνουμε κάθε προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα και ότι μπορούμε.
Πως όμως να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα και ένα τόσο σοβαρό θέμα _ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΤΙΑΣ_ . Γιατί στην ουσία αυτό γίνεται , όταν πολιτικά στελέχη βγαίνουν και δηλώνουν ότι αυτό είναι ανάπτυξη και θα δώσει δουλειά στους νέους άνεργους ?
Αναμένουμε νομοθετική ρύθμιση . Κατά την άποψή μου χρειάζεται μια διάταξη η οποία να απαγορεύει στις εταιρείες Ενοικιάσεων ΕΙΧ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΎΝ ΚΑΤ΄ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ πόρτα πόρτα και να είναι διασκορπισμένα σε όλη την πόλη και να τα εντοπίσει ο πολίτης μέσα από την εφαρμογή.
Ο ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ . Στην περίπτωση ενοικίασης ΕΙΧ μετά οδηγού υπογράφεται σύμβαση μεταξύ του φυσικού προσώπου πελάτη δηλαδή και της εταιρείας που παρέχει το όχημα και επιδεικνύεται κατά τον έλεγχο.
Επίσης μαζί με το κλείσιμο του οχήματος καταβάλλεται το συμφωνηθέν τίμημα και εκδίδεται το ανάλογο παραστατικό ΤΠΥ η ΑΠΥ .
Η ΔΙΑΤΑΞΗ αυτή καταστρατηγείται και δεν εφαρμόζεται . Οι πειρατές Βάζουν τον πελάτη να υπογράψει πριν να επιβιβαστεί στο ΕΙΧ σε μια προεκτυπωμένη φόρμα και φυσικά ο οδηγός μισθωτός δεν εκδίδει κανένα παραστατικό γιατί δεν εισπράττει χρήματα. Τώρα πως το κράτος ανέχεται αυτή την κατάσταση αρμόδιοι είναι άλλοι να απαντήσουν και όχι εγώ. Εμείς ξέρουμε ένα πράγμα.
Τα ΕΙΧ όπως πάμε θα μας αφανίσουν.
Κατά την άποψη μου, η πολιτεία πρέπει να απαγορεύσει εφαρμογές που δίνουν τη δυνατότητα στον πολίτη , να εντοπίζει μέσα από το κινητό του τηλέφωνο ένα ΕΙΧ και να έρχεται άμμεσα σε επαφή με τον οδηγό του αυτοκινήτου. Εδώ γίνεται κατάφωρα πειρατεία και πρέπει να μπουν αυστηρότερες κυρώσεις και για αυτούς που έχουν ή χρησιμοποιούν τέτοιες εφαρμογές και για τον κάτοχο του ΕΙΧ οχήματος και για τον οδηγό του οχήματος. Ακόμα ακόμα κυρώσεις και για τον πολίτη, ο οποίος κάνει χρήση μιας παράνομης υπηρεσίας.

Εφ΄ όσον υπάρχει η πολιτική βούληση για την αντιμετώπιση του θέματος με μια τέτοια διάταξη περίπου κατά την άποψή μου ξηλώνεται και πατάσσεται το φαινόμενο της πειρατείας και επέρχεται η ηρεμία και η δικαιοσύνη.
Σε αναμονή για την δημοσιοποίηση του αναμενόμενου νομοσχεδίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...