Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Πέμπτη, 5 Μαΐου 2016

Του Θύμιου Λυμπερόπουλου, προέδρου της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. - ΟΙ ‘’ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ’’ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΔΗΜΕ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΜΗΡΙΑΣ..!

Ενώ όλοι έχουν αναγνωρίσει το πρόβλημα και δεσμεύτηκαν για την λύση του –που ακούει στο όνομα παράταση- στην ουσία
έχουν ανακαλέσει όλες τις άδειες καταλληλότητας των υπαρχόντων ΑΔΗΜΕ και θέλουν να παρατείνουν μόνο 3 τύπους από αυτές, με το σκεπτικό της μη παραβατικότητας.

Στα πλαίσια της ομόφωνης γνώμης του Κλαδικού Συμβουλίου και της απόφασης του έκτακτου Δ.Σ. αποφασίστηκε η 24ωρη απεργία στις 14/4/16. Στόχος μας ήταν να αναδείξουμε το ζήτημα των ΑΔΗΜΕ που προέκυψε, από την μη έγκαιρη αντιμετώπιση του θέματος από την πολιτεία, δηλώνοντας ότι δεν θα γίνουμε θύματα περίεργης αμέλειας συνδυαστικά με επιλεγμένες πολιτικές που εξοντώνουν τους αυτοαπασχολούμενους και τον ελληνικό λαό.

Έχουμε από την μία, την δέσμευση του Αρμόδιου Αναπληρωτή Υπουργού, τόσο στο Προεδρείο, όσο και στην Βουλή για άμεση λύση του ζητήματος των ΑΔΗΜΕ και από την άλλη την αδιαφορία των καθ’ υλην αρμοδίων-που συζητούν μόνο με τρεις κατακευαστές- εισαγωγείς ταξιμέτρων - για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλο και περισσότεροι συνάδελφοι ανά την Ελλάδα από την μη δυνατότητα εύρυθμης λειτουργίας των ταξί τους, χωρίς αυτοί να ευθύνονται.

Σε καθεστώς ομηρίας

Από τις 31/12/2015 έχουν λήξει όλες οι εγκρίσεις για τους διαθέσιμους φορολογικούς μηχανισμούς (ταμειακές μηχανές) με τους οποίους είναι εφοδιασμένα τα ταξί.

Αυτό σημαίνει ότι την συγκεκριμένη ημερομηνία η Πολιτεία (Υπουργείο Οικονομικών, Διεύθυνση Εσόδων κ.ο.κ.) θα έπρεπε να έχει διαθέσιμους νέους τύπους ταμειακών μηχανών ή να παρατείνει τους λήξαντες.

Σήμερα 20 Απριλίου: Η Πολιτεία
1) Δεν έχει πιέσει ως όφειλε τους κατασκευαστές - προμηθευτές ώστε να καταθέσουν τους σχετικούς φακέλους αδειοδότησης.
2) Οι κατασκευαστές – προμηθευτές σκόπιμα καθυστέρησαν και ακόμη καθυστερούν προκειμένου να εξαντλήσουν τα αποθέματα παλαιών ΦΗΜ που έχουν στις αποθήκες τους.
Για αυτούς τους δύο λόγους παρατηρείται από την αρχή του έτους καθημερινά, να ακινητοποιούνται αυτοκίνητα και να μην μπορούν να εργαστούν οι ιδιοκτήτες τους, εξ’ αιτίας των προβλημάτων, που το ίδιο το Υπουργείο Οικονομικών και οι υπηρεσίες του – όπως τόνισε και από το βήμα της Βουλής ο κ. Τρύφωνας Αλεξιάδης – δημιούργησε.

Και ενώ όλοι έχουν αναγνωρίσει το πρόβλημα και δεσμεύτηκαν για την λύση του –που ακούει στο όνομα παράταση- στην ουσία έχουν ανακαλέσει όλες τις άδειες καταλληλότητας των υπαρχόντων ΑΔΗΜΕ και θέλουν να παρατείνουν μόνο 3 τύπους από αυτές, με το σκεπτικό της μη παραβατικότητας.

Να υπενθυμίσουμε ότι αυτές που σήμερα θεωρούνται από την επιτροπή παραβατικές, πήραν έγκριση καταλληλότητας από την ίδια Επιτροπή. Η οποία και δεν προχώρησε ποτέ σε απόσυρση τους από την αγορά και δεν επέβαλλε κανένα πρόστιμο όταν έκρινε ότι είναι παραβατικές.

Επειδή πιστεύουμε ότι το θέμα των ΑΔΗΜΕ – ταξιμέτρων είναι απλά ενδεικτικό της πολιτικής διάθεσης για κεκαλυμένη απορρύθμιση των αγορών, καταγγέλουμε:

Tην πρόθεση –ορατή   πλέον- καρτελοποίησης του κλάδου των ταξί και την συγκέντρωση των αδειών σε λίγα χέρια. Αυτό δεν θα περάσει.

Ξεκινήσαμε με με 24ωρη Πανελλαδική Απεργία ζητώντας:
- Να μειωθεί ο ΦΠΑ στο 13%
- Να μειωθεί ο συντελεστής φορολόγησης 26% και ο αντίστοιχος προείσπραξης
- Να υπάρχει συμβατότητα εισφορών ΟΑΕΕ και εισοδήματος
- Αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ.
- Την παράταση των ταμειακών μηχανών μέχρι την έκδοση νέων ταμειακών και την ομαλοποίηση της αγοράς.

Με την κεκαλυμμένη απορρύθμιση που πάει να γίνει, μέσω αυτής της «περίεργης» απόφασης, σταδιακά οδηγούμαστε στην καρτελοποίηση του κλάδου με την «παρέμβαση» των μεγάλων που τον έχουν στοχεύσει αναγκάζοντας μας να παραδώσουμε τις άδειές μας. Η πολιτική αυτή έχει ξεκινήσερι από το 2010 εις βάρος του κλάδου μας, με σκοπό τον αφανισμό όλων των μικρομεσαίων ώστε να περάσουν τα σχέδια της Ε.Ε και της Διατλαντικής Εταιρικής Σχέσης Εμπορίου και Επενδύσεων, ή αλλιώς TTIP , για την καρτελοποίηση της αγοράς και την προώθηση των πολυεθνικών.

Δηλώνουμε ότι αυτό δεν θα περάσει

Αφού γίνουν όλα τα παραπάνω, και αν τελικά μας υποχρεώσουν να βάλουμε νέες ΦΗΜ, η κυβέρνηση πρέπει να εξασφαλίσει επιδότηση από το ΕΣΠΑ διότι ο κλάδος στην σημερινή εξαθλιωμένη οικονομική κατάσταση που βρίσκεται δεν μπορεί να σηκώσει το τεράστιο βάρος των 20.000.000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...