Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Η γκάμα των Mercedes-Benz Taxi εμπλουτίζεται..!

Με σύμμαχο την… πατροπαράδοτη κατασκευαστική αρτιότητα, τις κορυφαίες τεχνολογικές καινοτομίες αλλά και τις πρωτοποριακές υπηρεσίες πριν και μετά την πώληση που προσφέρει η Mercedes-Benz A.E.E., οι επιβατικές εκδόσεις (Crew Bus) των Citan και Vito, φιλοδοξούν να αποσπάσουν σεβαστά μερίδια αγοράς και στην κατηγορία των Taxi.

Η Mercedes-Benz ανέκαθεν διατηρούσε μια πολύ καλή επίδοση στις πωλήσεις και της ελληνικής αγοράς των Taxi χάρη στην κορυφαία ποιότητα κατασκευής, το υψηλότατο επίπεδο της εφαρμοσμένης τεχνολογίας αλλά και το… κύρος που προσέδιδαν τα μοντέλα της στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές. 

Ωστόσο οι εποχές αλλάζουν και πλέον, στη χώρα μας έχει ανοίξει ένα «παράθυρο» για την κατηγορία των Taxi που επιτρέπει την απόκτηση –πολυθέσιων- οχημάτων από τους επαγγελματίες. Φυσικά, μοντέλα όπως οι C-Class και E-Class δεν θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες απαιτήσεις μερίδας των αυτοκινητιστών ωστόσο, η Mercedes-Benz είναι σε θέση να τους ικανοποιήσει, χωρίς την παραμικρή έκπτωση σε ζητήματα ποιότητας, ασφάλειας και άνεσης. 

Αυτό ακριβώς είναι και το σκεπτικό πίσω από το λανσάρισμα των επιβατικών εκδόσεων των Citan και Vito στην ελληνική αγορά των Taxi (το Vito είναι το 3ο σε πωλήσεις μοντέλο για το 1ο 5μηνο του 2014). 


Βασικός εξοπλισμός Mercedes-Benz Vito Taxi
Ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας Adaptive ESP, Σύστημα πέδησης με ABS, ASR και EBV, δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς και υποβοήθηση πέδησης BAS, αερόσακος οδηγού-συνοδηγού, κλιματισμός Tempmatic, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ECO Start-Stop, ράδιο-CD MP3, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες κ.ά. 

Βασικός εξοπλισμός Mercedes-Benz Citan Taxi
Σύστημα ECO Start-Stop, ενιαία πίσω θύρα με παράθυρο και υαλοκαθαριστήρα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, A/C, ράδιο-CD MP3, αυτόματα φώτα ημέρας, ρυθμιζόμενο σε ύψος τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, μετωπικοί αερόσακοι, αερόσακοι πλευρικοί και –τύπου κουρτίνας- για τον οδηγό και το συνοδηγό, Adaptive ESP, ABS, BAS, ASR, EBV, κεντρικό κλείδωμα κ.ά. 


Πόσο κοστίζουν; 
Οι τιμές που ακολουθούν δεν περιλαμβάνουν τυχόν εκπτώσεις που προσφέρει η Mercedes-Benz A.E.E. ή τα οφέλη από Φ.Π.Α. ή/και το Ε.Τ.Τ. 

Εσωτερικός διάκοσμος: Ποιότητα και ευρυχωρία
Ένα από τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν αμφότερους τους εκπροσώπους της Mercedes-Benz είναι η κατασκευαστική αρτιότητα καθώς, τα καλής ποιότητας υλικά σε συνδυασμό με το εξαιρετικό φινίρισμα, εγγυώνται την μακρόχρονη απουσία πάσης φύσεως, ενοχλητικών τριγμών. 
Παράλληλα όμως, τόσο το Citan όσο και το Vito διακρίνονται για το κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας και άνεσης που προσφέρουν δεδομένου του πληρέστατου σχετικού εξοπλισμού. 

Σε θέματα εργονομίας, αμφότερα τα μοντέλα δεν επιδέχονται αρνητικής κριτικής ενώ και η πρόσβαση στο εσωτερικό τους είναι μια απλούστατη διαδικασία (ακόμη και στις εφταθέσιες εκδόσεις του Citan ή τις εννιαθέσιες εκδόσεις του Vito) χάρη στο μεγάλο άνοιγμα των πλευρικών θυρών και την αναδίπλωση των καθισμάτων της δεύτερης σειράς. 

Διαστάσεις - διαρρύθμιση: 7θέσιο το Citan, 9θέσιο το Vito
Στην ελληνική αγορά, τόσο το Citan όσο και το Vito προσφέρονται με τρία μήκη αμαξώματος και την δυνατότητα μεταφοράς 5 ή 7 επιβατών το πρώτο και έως 9 επιβατών το δεύτερο. 

Ανάλογα με το μήκος του αμαξώματος και του μεταξονίου, το Citan είναι διαθέσιμο με έως και τρεις σειρές καθισμάτων την ίδια στιγμή που ο χώρος για τις αποσκευές του έχει μήκος από 953 χλστ. και όγκο από 685 λτ. αντίστοιχα. 

Με την αναδίπλωση ή και αφαίρεση των καθισμάτων της 2ης και της 3ης σειράς, το συνολικό μήκος του ωφέλιμου χώρου φόρτωσης αυξάνεται ως και τα 1.753 χλστ. όπως αντίστοιχα και ο ωφέλιμος όγκος του στα 3,0κ.μ. αντίστοιχα. 

Το Mercedes-Benz Vito CrewBus Taxi είναι διαθέσιμο με επίσης τρία μήκη αμαξώματος και ισάριθμα μεταξόνια. Στις 9θέσιες εκδόσεις, με όλα τα καθίσματα στη θέση τους, ο ωφέλιμος χώρος για τις αποσκευές των επιβατών έχει μήκος από 480 χλστ. και όγκο από 0,43 – 0,79 κ.μ. ανάλογα με το μήκος του αμαξώματος. Με την αφαίρεση ωστόσο των καθισμάτων, το μήκος του αυξάνεται έως και στα 2.897 χλστ. ενώ ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης ανέρχεται έως και στα 7,4κ.μ.! 

Εξαιρετική είναι η επίδοση των δύο μοντέλων αναφορικά και με το βάρος του φορτίου που μπορούν να υποστηρίξουν με το Citan να επιτρέπει την μεταφορά έως και 635 κιλών (100 κιλών στην οροφή του οχήματος) και το Vito να μπορεί να μεταφέρει έως και 1.240 κιλά αντίστοιχα (150 κιλά στην οροφή). Κατά την μεταφορά τρέιλερ, το Citan μπορεί να μεταφέρει φορτία με βάρος έως και 1.350 κιλών και το Vito έως και 2.000 κιλών αντίστοιχα. 
Επιπρόσθετα όμως, αμφότερα τα μοντέλα Taxi της Mercedes-Benz είναι σε θέση να υποστηρίξουν ένα σεβαστό μέγεθος και βάρος διάφορων μικροαντικειμένων στο εσωτερικό τους. Χαρακτηριστική είναι άλλωστε η ύπαρξη (στον προαιρετικό εξοπλισμό) χώρων στην οροφή του Citan που μπορούν να φιλοξενήσουν αντικείμενα με συνολικό όγκο έως και 36,8 λτ. ή οι δύο θέσεις στο δάπεδο μπροστά από τα καθίσματα της δεύτερης σειράς (2x6,6λτ.). 

Κινητήρες: Εκπομπές από 112 g/km και κατανάλωση από 4,3 λτ./100χλμ. 
Ένας από τους τομείς όπου τα μοντέλα της Mercedes-Benz κερδίζουν τις εντυπώσεις έναντι του ανταγωνισμού στις κατηγορίες τους είναι φυσικά η πληρέστατη γκάμα κινητήρων με τους οποίους είναι διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά. 

Το Citan προσφέρεται με τρεις επιλογές ενός 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει ισχύ από 75 – 110 ίππους και χάρη στο πακέτο αποδοτικότητας «BlueEfficiency» το οποίο μεταξύ άλλων προβλέπει και την ύπαρξη συστημάτων όπως το ECO Start-Stop για τον κινητήρα, εμφανίζει μέση κατανάλωση καυσίμου από 4,3λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων από 112 g/km. 

Μια απλή μαθηματική πράξη καθιστά σαφές άλλωστε πως, με το ρεζερβουάρ καυσίμου των 60 λτ., ένα Citan μπορεί να εμφανίσει αυτονομία αρκετά άνω των 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα. 
Αντίστοιχη είναι και η εικόνα του Mercedes-Benz Vito που είναι διαθέσιμο με τέσσερις επιλογές πετρελαιοκινητήρων (4 ή 6 κυλίνδρων) με ισχύ από 95 – 224 ίππους και έναν V6 βενζινοκινητήρα 3,5λτ. με απόδοση 258 ίππων. 
Και σε αυτήν την περίπτωση, οι εκδόσεις BlueEfficiency επιδεικνύουν μέση κατανάλωση καυσίμου που περιορίζεται έως και τα 6,9 λτ./100χλμ. καθώς και εκπομπές CO2 της τάξης των 182 g/km. 
Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως το Citan προσφέρεται με δύο μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ενώ, το Vito είναι διαθέσιμο με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή ένα αυτόματο 5 σχέσεων ανάλογα με την έκδοση του κινητήρα. 

Οδική συμπεριφορά: Η τεχνολογία στην υπηρεσία της ασφάλειας
Καταφέρνοντας να διατηρήσουν τους επιβάτες τους άνετους και ξεκούραστους ακόμη και στις πιο έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος και μετά από πολύωρες διαδρομές, τόσο το Citan Taxi όσο και το Vito Taxi επιδεικνύουν μια ουδέτερη και απόλυτα ελέγξιμη οδική συμπεριφορά κάτω από όλες τις συνθήκες. 

Χάρη στη προσεγμένη ρύθμιση της ανάρτησης (προαιρετικά το Vito προσφέρεται και με αερανάρτηση στον πίσω άξονα), επιτυγχάνεται μια υψηλή ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο ενώ, εντός της πόλης, τα ισχυρά φρένα και το μεγάλο «κόψιμο» του τιμονιού, ευνοούν την ευελιξία ακόμα και σε σημεία με περιορισμένους χώρους. 
Η ύπαρξη του Adaptive ESP σε αμφότερα τα μοντέλα σε συνδυασμό με επιπλέον προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα Brake Assist, ABS, ASR, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε έντονες ανωφέρειες κ.ά. διασφαλίζουν την απαραίτητη «χείρα βοηθείας» στον οδηγό όταν και όποτε αυτό απαιτηθεί.

Το Citan διακρίνεται για το ευρύτατο περιμετρικό οπτικό πεδίο που προσφέρει στον οδηγό την ίδια στιγμή που το Vito θα κερδίσει τις εντυπώσεις με την κατευθυντικότητα και τις προοδευτικές αντιδράσεις του ακόμη και όταν ο οδηγός θα επιλέξει να κινηθεί… στο όριο. 

Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως, για όσους το επιθυμούν, το Vito Crew Bus προσφέρεται και σε εκδόσεις με σύστημα 4κίνησης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...