Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Γιατι τελικά αυτο το κράτος λειτουργεί εντελώς ανόητα;

Θέλω να μεταφέρω τη άποψή μου και το πρόβλημά μου για να μάθει κι ο πολύς κόσμος .....

Aυτός ο νομοθέτης άλλους έφτιαξε και
άλλους κατέστρεψε.
Μιλώ για τα παράθυρα όλων των νόμων στην περίπτωση του ΤΑΞΙ. Παρά πολλοί συνάδελφοι οταν αγόρασαν ΤΑΞΙ πήγαιναν εσπευσμένα και τα έγραφαν σε ανήλικα μέλη της οικογένειας τους για να γλιτώσουν τον ΟΑΕΕ (ΤΣΑ) ή τα έγραφαν σε ενήλικα παιδιά τους, που είχαν αλλο ασφαλιστικό φορέα .Φανταστείτε βέβαια ολοι οι συνάδελφοι να έκαναν το ίδιο.

Απο που θα εισέπραττε αυτο το έρημο κράτος που ευνοεί παντα τα λαμόγια και τους λίγους; Και μη μου πείτε πως οι μπαμπάδες που οδηγούν αυτα τα ΤΑΞΙ ή οι οδηγοί πληρώνουν 24 Ένσημα στο ΙΚΑ μηνιαίως; Γιατι σας απαντώ πως οι περισσότεροι δεν πληρώνουν τίποτα... Και αισθάνονται πολύ προνομιούχοι σε σχέση μενα που έχω ανήλικο παιδι και δεν το μεταβίβασα και, με εχει χρεώσει αυτή τη στιγμή ο ΟΑΕΕ (ΤΣΑ) 30.000 €
Εγω λοιπόν, αισθανόμουν πολύ έντιμος και δεν προχώρησα σε αυτή τη πράξη ενώ μπορούσα να το κανω πριν 5 χρονια Αλλα ακομα και τωρα... Γιατι τελικά αυτο το κράτος λειτουργεί εντελώς ανόητα. ΚΑΙ ΡΩΤΩ :Τωρα, οι μισοί πεντακοσιοι εχουν κανει αυτή τη πράξη για να μη πληρώνουν. Εγω που δε προχώρησα σε λαμογιές με κλείνει ,γιατι αυτο το χρέος που δημιουργήθηκε σε περίοδο κρίσης και συνεχίζεται, ειναι αδύνατον να ελεγχθεί.
Μήπως σε αυτο το κράτος πρεπει να γίνουμε ολοι λαμόγια και να τηρούμε τους νομούς που εξυπηρετούν μια μερίδα ανθρώπων για να επιβιώσουμε; Οταν στην ΕΛΛΑΔΑ ειναι τόσα ΤΑΞΙ και ολοι τα μεταβιβάσουν στα ανήλικα η μισθωτα παιδιά τους, πως θα επιβιώσει και το ταμείο, αφου αυτοί που έκαναν τη μεταβίβαση επιβαρυνθηκαν με 500 έως 1000 €. Το κράτος να εισπράτει μονο αυτα Και να χάνει π.χ σε διάστημα πέντε χρόνων της δικής μου περίπτωσης 30.000 € Απο καθε αμάξι. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ .Εγω και πολυ μεγάλος αριθμός συναδέλφων ανά την Ελλάδα που λειτουργήσαμε με το συναίσθημα
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ !
Κ.Γ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...