Εκτός λειτουργίας τέθηκαν χθες το πρωί για 2,5 ώρες περίπου, τα ραδιοταξί Βόλου και Ν. Ιωνίας, διότι κάποιος ασυνείδητος, σύμφωνα με καταγγελία του Συνδέσμου
Ιδιοκτητών Ραδιοταξί Βόλου, έκανε κατάληψη της ραδιοσυχνότητάς τους, παραλύοντας τη λειτουργία του δικτύου.
Ιδιοκτητών Ραδιοταξί Βόλου, έκανε κατάληψη της ραδιοσυχνότητάς τους, παραλύοντας τη λειτουργία του δικτύου.
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Αν. Δεμερτζής επισήμανε ότι «ζητάμε συγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία που υπέστη χθες το πρωί, διότι κάποιοι ασυνείδητοι έκαναν κατάληψη στη συχνότητα του τηλεφωνικού μας κέντρου. Έκαναν παρεμβολές, με αποτέλεσμα για 2,5 ώρες περίπου, να μην μπορεί να επικοινωνήσει η τηλεφωνήτρια με τα ταξί. Ταλαιπωρήθηκαν επιβάτες μας για έκτακτες ανάγκες. Θα τους εντοπίσουμε και θα τιμωρηθούν».
Ο κ. Δεμερτζής πρόσθεσε ότι οι παρεμβολές έγιναν σκόπιμα και δεν ακουγόταν τίποτα στη διάρκειά τους, ενώ διήρκησαν από τις 7.30 μέχρι τις 10 το πρωί. Οι παρεμβολές έχουν επαναληφθεί στο παρελθόν, ενώ ο Σύνδεσμος θα κάνει σχετική καταγγελία για έρευνα προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε από τα κινητά τηλέφωνα της διοίκησης του Συνδέσμου, αλλά σημειώθηκε καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση των επιβατών.
Σύμφωνα με το νόμο 3592/2007, η ΕΕΤΤ με αιτιολογημένη απόφασή της δύναται να ζητήσει τη διακοπή λειτουργίας σταθμού ραδιοεπικοινωνίας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
-Εφόσον διαπιστώνεται η μη τήρηση ή παραβίαση των όρων και των τεχνικών στοιχείων, δυνάμει των οποίων χορηγήθηκε το δικαίωμα χρήσης ραδιοσυχνότητας ή ο χορηγηθέν δίαυλος συχνοτήτων, προκειμένου να εξασφαλιστούν τα όρια ασφαλούς έκθεσης του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία, όπως εκάστοτε ισχύει.
-Αν η εκπομπή προκαλεί παρεμβολές σε ραδιοσυχνότητες, που διατίθενται για την εκπομπή ή τη λήψη μηνυμάτων ανάγκης ή κινδύνου ή για τη λειτουργία υπηρεσιών που υποστηρίζουν την αεροναυτιλία.
Ειδικότερα, με ειδικά αιτιολογημένη απόφασή της, η ΕΕΤΤ δύναται να επιβάλλει μία ή περισσότερες κυρώσεις, καθώς και αναστολή της γενικής τους αδείας, εφόσον ο διαχειριστής ή οι πάροχοι δικτύων προβούν σε σοβαρές ή και επανειλημμένες παραβάσεις. Ως τέτοιες θεωρούνται ιδίως:
-Η επαναλαμβανόμενη πρόκληση επιζήμιας παρεμβολής στα δίκτυα των εγκατεστημένων και
-η εμφάνιση επαναλαμβανόμενης παράνομης εκπομπής.
Σε περίπτωση που ο διαχειριστής ή οι πάροχοι δικτύων παρά την επιβολή της κύρωσης της αναστολής της γενικής τους αδείας εξακολουθούν να μην συμμορφώνονται προς τις διατάξεις του νόμου, επιβάλλεται σε αυτούς η διοικητική κύρωση της ανάκλησης της γενικής τους αδείας κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 63 του Ν. 3431/2006.
Αναφορικά με τις έδρες των ταξί και το νέο νόμο που τέθηκε σε ισχύ, ο κ. Δεμερτζής τόνισε ότι «παραμένουν ως έχουν, μέχρι να αποφασίσει το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας διαφορετικά. Πάντως, ορίζεται ότι μπορούν να συγχωνευθούν οι έδρες ταξί, που λειτουργούν σε όμορους Δήμους, που δεν έχουν σχέση με το σχεδιασμό του Καλλικράτη και αυτό όπου κριθεί απαραίτητο».
ΔΗΜΟ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...