Στη Θεσσαλονίκη, οι ταξιτζήδες επιμένουν στη διατήρηση της έδρας, απευθύνοντας έκκληση να περιοριστεί ο αριθμός έκδοσης νέων αδειών προκειμένου να διασφαλίσουν το
εισόδημά τους, ενώ συνάδελφοί τους στην περιφέρεια ζητούν να ενταχθούν στην ενιαία έδρα, ώστε οι πολίτες να μην πληρώνουν διπλή ταρίφα.
Ο πόλεμος για την έδρα όμως, είναι ακόμα μεγαλύτερος στις γειτονικές με τη Θεσσαλονίκη περιφερειακές ενότητες, καθώς μερίδιο από την πίτα των πελατών στα κέντρα των κατά τόπους πόλεων, όπως τις Σέρρες, το Κιλκίς και της Χαλκιδικής, διεκδικούν ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί των χωριών και μεγαλύτερων δημοτικών διαμερισμάτων. Η κόντρα στους κόλπους των ταξιτζήδων εκδηλώθηκε και στη χθεσινή σύσκεψη στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπου συζητήθηκε ο καθορισμός των εδρών που προβλέπει ο νόμος, προκειμένου να σταλούν οι σχετικές αποφάσεις των κατά τόπους περιοχών στο αρμόδιο υπουργείο μέχρι τις 10 Ιουνίου.
Από την έδρα της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης, την οποία ο νόμος κατατάσσει στα αστικά κέντρα, εξαιρούνται τρεις περιοχές, ο Λαγκαδάς, η Χαλκηδόνα και η Βόλβη, όπου οι επιβάτες καλούνται να πληρώσουν διπλή ταρίφα. Αυτό όμως, έχει ως αποτέλεσμα τα ταξί να… φυτοζωούν, καθώς οι πολίτες αδυνατούν να πληρώσουν τόσο μεγάλα ποσά για να μετακινηθούν από και προς την πόλη της Θεσσαλονίκης.
50 ευρώ μέχρι το αεροδρόμιο
Ενοχλημένοι για την εξαίρεσή τους από την ενιαία έδρα της Θεσσαλονίκης, εμφανίστηκαν στη σύσκεψη οι ταξιτζήδες του Λαγκαδά υποστηρίζοντας, ότι τα «γκρι» ταξί, στην ουσία, βρίσκονται μόνιμα παρκαρισμένα στην πιάτσα, καθώς το κόστος μέχρι τη Θεσσαλονίκη, λόγω της διπλής ταρίφας, μπορεί να φτάσει τα 40 ευρώ και έως 50 για το αεροδρόμιο. Στο θέμα παρενέβη και ο δήμαρχος, Ιωάννης Αναστασιάδης λέγοντας, ότι «δεν είναι δυνατόν για μια απόσταση από τον Λαγκαδά μέχρι το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης να πληρώνει κανείς στο ταξί 50 ευρώ, όσο περίπου στοιχίζει ένα αεροπορικό εισιτήριο». Στις αντιδράσεις των ταξιτζήδων από Λαγκαδά, Βόλβη και Χαλκηδόνα, αρνήθηκε να πάρει θέση ο πρόεδρος του σωματείου ταξί Θεσσαλονίκης, Κώστας Γιαννακάκης, ο οποίος αρκέστηκε να υποστηρίξει ότι θα πρέπει να εκδοθεί περιορισμένος αριθμός νέων αδειών, καθώς έχει ήδη μειωθεί το εισόδημα των εν ενεργεία συναδέλφων του.
Σε ό,τι αφορά στις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας, εξετάστηκαν δύο ενδεχόμενα: είτε δηλ. με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων των ιδιοκτητών ταξί να ορίζεται μία ενιαία έδρα (όπως προωθείται στη Χαλκιδική), είτε η κατάσταση να παραμείνει ως έχει, δηλαδή να υπάρχει μία έδρα ταξί σε κάθε τοπικό διαμέρισμα, όπως αυτά διαμορφώνονταν πριν από τον Καλλικράτη.
http://www.newsnow.gr
εισόδημά τους, ενώ συνάδελφοί τους στην περιφέρεια ζητούν να ενταχθούν στην ενιαία έδρα, ώστε οι πολίτες να μην πληρώνουν διπλή ταρίφα.
Ο πόλεμος για την έδρα όμως, είναι ακόμα μεγαλύτερος στις γειτονικές με τη Θεσσαλονίκη περιφερειακές ενότητες, καθώς μερίδιο από την πίτα των πελατών στα κέντρα των κατά τόπους πόλεων, όπως τις Σέρρες, το Κιλκίς και της Χαλκιδικής, διεκδικούν ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί των χωριών και μεγαλύτερων δημοτικών διαμερισμάτων. Η κόντρα στους κόλπους των ταξιτζήδων εκδηλώθηκε και στη χθεσινή σύσκεψη στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπου συζητήθηκε ο καθορισμός των εδρών που προβλέπει ο νόμος, προκειμένου να σταλούν οι σχετικές αποφάσεις των κατά τόπους περιοχών στο αρμόδιο υπουργείο μέχρι τις 10 Ιουνίου.
Από την έδρα της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης, την οποία ο νόμος κατατάσσει στα αστικά κέντρα, εξαιρούνται τρεις περιοχές, ο Λαγκαδάς, η Χαλκηδόνα και η Βόλβη, όπου οι επιβάτες καλούνται να πληρώσουν διπλή ταρίφα. Αυτό όμως, έχει ως αποτέλεσμα τα ταξί να… φυτοζωούν, καθώς οι πολίτες αδυνατούν να πληρώσουν τόσο μεγάλα ποσά για να μετακινηθούν από και προς την πόλη της Θεσσαλονίκης.
50 ευρώ μέχρι το αεροδρόμιο
Ενοχλημένοι για την εξαίρεσή τους από την ενιαία έδρα της Θεσσαλονίκης, εμφανίστηκαν στη σύσκεψη οι ταξιτζήδες του Λαγκαδά υποστηρίζοντας, ότι τα «γκρι» ταξί, στην ουσία, βρίσκονται μόνιμα παρκαρισμένα στην πιάτσα, καθώς το κόστος μέχρι τη Θεσσαλονίκη, λόγω της διπλής ταρίφας, μπορεί να φτάσει τα 40 ευρώ και έως 50 για το αεροδρόμιο. Στο θέμα παρενέβη και ο δήμαρχος, Ιωάννης Αναστασιάδης λέγοντας, ότι «δεν είναι δυνατόν για μια απόσταση από τον Λαγκαδά μέχρι το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης να πληρώνει κανείς στο ταξί 50 ευρώ, όσο περίπου στοιχίζει ένα αεροπορικό εισιτήριο». Στις αντιδράσεις των ταξιτζήδων από Λαγκαδά, Βόλβη και Χαλκηδόνα, αρνήθηκε να πάρει θέση ο πρόεδρος του σωματείου ταξί Θεσσαλονίκης, Κώστας Γιαννακάκης, ο οποίος αρκέστηκε να υποστηρίξει ότι θα πρέπει να εκδοθεί περιορισμένος αριθμός νέων αδειών, καθώς έχει ήδη μειωθεί το εισόδημα των εν ενεργεία συναδέλφων του.
Σε ό,τι αφορά στις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας, εξετάστηκαν δύο ενδεχόμενα: είτε δηλ. με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων των ιδιοκτητών ταξί να ορίζεται μία ενιαία έδρα (όπως προωθείται στη Χαλκιδική), είτε η κατάσταση να παραμείνει ως έχει, δηλαδή να υπάρχει μία έδρα ταξί σε κάθε τοπικό διαμέρισμα, όπως αυτά διαμορφώνονταν πριν από τον Καλλικράτη.
http://www.newsnow.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...