Μόντι, οι ταξιτζήδες λένε όχι στα δώρα προς τους οικονομικούς καρχαρίες!
Η απελευθέρωση είναι μια απάτη εις βάρος όλων μας, εργαζομένων και καταναλωτών!
Η απελευθέρωση είναι το μέσο με το οποίο ολόκληροι τομείς δίνονται στους οικονομικούς καρχαρίες!
Όταν για χρόνια τα πράγματα πήγαιναν άσχημα, οι οικονομικοί καρχαρίες που έλεγχαν την Ιταλία χρησιμοποιούσαν το δημόσιο χρήμα. Σήμερα που δεν υπάρχουν πλέον αυτά τα χρήματα, απαιτούν μέσω της εξάλειψης των κανόνων να είναι σε θέση να πάρουν στην κατοχή τους ολόκληρους κλάδους της οικονομίας!
Έχετε αναρωτηθεί γιατί η απελευθέρωση του εμπορίου έχει οδηγήσει στο θάνατο τόσα καταστήματα; Ή γιατί το πρώτο άνοιγμα των περιπτέρων οδήγησε σε μείωση της κυκλοφορίας περίπου της τάξης του 30%;
Οι «καθηγητές» απλά λένε ότι ρίχνοντας τις τιμές προσφέρονται περισσότερα. Γιατί λοιπόν τα αποτελέσματα της απελευθέρωσης είναι η αποτυχία που περιγράφεται παρακάτω; Μιλάνε για τη θεωρία ή για την πραγματικότητα;
Εξέλιξη των τιμών στους τομείς που έχουν απελευθερωθεί
Μεταβολή % στην τιμή/ποσοστό του πληθωρισμού στο διάστημα από το χρόνο απελευθέρωσης ως το 2011
Έτος απελευθέρωσης | Ποσοστιαία μεταβολή % στο τιμολόγιο | Ποσοστιαία μεταβολή πληθωρισμού | Αύξηση τιμών λόγω πληθωρισμού | |
Ασφαλιστικές υπηρεσίες σχετικές με τη μεταφορά | 1994 | +184,1 | +43,3 | +4,2 φορές |
Τραπεζικών/χρηματοοικονομικών | 1994 | +109,2 | +43,3 | +2,5 φορές |
Σιδηροδρομικές μεταφορές | 2000 | +53,2 | +27,1 | +2 φορές |
Διόδια | 1999 | +50,6 | +30,3 | +1,7 φορές |
Αεροπορικές μεταφορές | 1997 | +48,9 | +35,1 | +1,4 φορές |
Αέριο | 2003 | +33,5 | +17,5 | +1,9 φορές |
Ταχυδρομικές υπηρεσίες | 1999 | +30,6 | +30,3 | ίσο |
Αστικές συγκοινωνίες | 2009 | +7,9 | +4,1 | +1,9 φορές |
Ηλεκτρική ενέργεια | 2007 | +1,8 | +8,4 | μείωση |
Φαρμακευτικά προϊόντα | 1995 | -10,9 | +43,3 | μείωση |
Τηλεφωνικές υπηρεσίες | 1998 | -15,7 | +32,5 | μείωση |
Επεξεργασία τμήμα ερευνών του Mestre CGIA Istat πάνω στις πηγές των δεδομένων |
Εσείς λέτε ότι είμαστε λίγοι… ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ!!! | |||
Πόλη | Κάτοικοι | Ταξί | Ταξί ανά 1000 κατοίκους |
Δουβλίνο | 1186159 | 11299 | 9,5 |
Μιλάνο | 1336879 | 4900 | 3,7 |
Βαρκελώνη | 3047643 | 10482 | 3,4 |
Μαδρίτη | 4961732 | 15646 | 3,1 |
Λονδίνο | 7512400 | 21681 | 2,9 |
Ρώμη | 2774625 | 7800 | 2,8 |
Στοκχόλμη | 1949516 | 5300 | 2,7 |
Παρίσι | 6164238 | 15500 | 2,5 |
Ελσίνκι | 565138 | 1300 | 2,3 |
Βερολίνο | 3406780 | 6587 | 1,9 |
Κοπεγχάγη | 1145804 | 2200 | 1,9 |
Βρυξέλλες | 1067162 | 1248 | 1,2 |
ΈΝΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΛΟΜΠΙ;
Το λειτουργικό κόστος του ιταλικού ταξί είναι πιο αυξημένο σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο: το κόστος καυσίμων είναι 22% περισσότερο, το όχημα χωρίς το ΦΠΑ είναι 10% περισσότερο, οι φόροι είναι υψηλότεροι από το 15% (πηγή Ubs). Η δουλειά του οδηγού ταξί δεν θεωρείται σίγουρη, αν και σύμφωνα με μια μελέτη του Inps πρόκειται για μια από τις πιο επίπονες στον κόσμο, μετά από αυτή του οδηγού λεωφορείου. Καταγράφονται θάνατοι λόγω εμφράγματος άνω του μέσου όρου, καρκίνος του προστάτη, βλάβες ακοής και όρασης, βλάβες στην κίνηση της λεκάνης, φθορά μηνίσκου, προβλήματα στους ώμους και πόνοι στην πλάτη. Ο οδηγός δεν έχει ημέρες αναρρωτικής άδειας. Δεν πληρώνεται για υπερωρίες ούτε παίρνει μπόνους ενώ συνταξιοδοτείται στα 70 του χρόνια (φανταστείτε που έχουν φθάσει οι συνθήκες εργασίας), με 600-700 ευρώ το μήνα. Αυτά είναι τα προνόμια των οδηγών ταξί.
Λέτε ότι τα ιταλικά ταξί είναι τα πιο ακριβά στον κόσμο;
Ωστόσο διεθνείς μελέτες λένε ότι τα ιταλικά ταξί είναι από τα φθηνότερα στην Ευρώπη!
Ευρώτεστ 2011: οι τιμές που θα πληρώσει κανείς για το ταξί είναι στην…
Λισαβόνα | 7,98 ευρώ | Βρυξέλλες | 16,10 ευρώ |
Μαδρίτη | 10,64 ευρώ | Βερολίνο | 16,23 ευρώ |
Βαρκελώνη | 10,92 ευρώ | Μόναχο | 17,20 ευρώ |
Πράγα | 10,93 ευρώ | Λουξεμβούργο | 17,87 ευρώ |
Παρίσι | 11,18 ευρώ | Άμστερνταμ | 22,24 ευρώ |
Ρώμη | 11,22 ευρώ | Ρότερνταμ | 22,24 ευρώ |
Μιλάνο | 12,18 ευρώ | Όσλο | 25,56 ευρώ |
Βιέννη | 12,92 ευρώ | Ζυρίχη | 31,35 ευρώ |
Τιμές για μια διαδρομή απόστασης 7 χλμ περιλαμβανομένης πεντάλεπτης καθυστέρησης λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης και μιας αποσκευής |
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙ…
Στο Άμστερνταμ και το Ρότερνταμ όπου η τιμή του ταξί είναι από τις πιο ακριβές στον κόσμο η παροχή υπηρεσιών ταξί είναι απελευθερωμένη εδώ και χρόνια. Εξίσου στο Όσλο, και η μελέτη της τράπεζας της Ιταλίας «περιστασιακή εργασία» Ν.24 μας λέει: μετά την απελευθέρωση (δηλαδή την απελευθέρωση των τιμολογίων), «οι τοπικές αντιμονοπωλιακές αρχές ανέφεραν αύξηση των κομίστρων». Στο κείμενο που επιμελήθηκε ο καθηγητής Rossano και ο Δόκτορας Iaione του πανεπιστημίου της σοφίας” Η ρύθμιση των τοπικών δημόσιων μεταφορών” μιλάει για την απελευθέρωση που θα έχει ως αποτέλεσμα «μια αύξηση των τιμών στο Φοίνιξ, το Σαν Ντιέγκο και το Σιάτλ» και καταλήγει λέγοντας: «συνολικά η ποιότητα των υπηρεσιών επιδεινώνεται και όχι βελτιώνεται».
Η ιταλική οικονομία δεν χρειάζεται την αφαίρεση κανονισμών συνδυασμένη με την απελευθέρωση και δώρα στις τράπεζες, αλλά χρειάζεται αντιθέτως να υιοθετήσουν κανόνες που να μπορούν να δέσουν τα χέρια στους οικονομικούς παράγοντες που κυριαρχούν σήμερα στα πάντα και στους πάντες και αποτρέπουν την πραγματική ανάπτυξη της αληθινής οικονομίας! Το παράδοξο τώρα είναι ότι οι κυβερνήσεις των «καθηγητών» είναι οι ίδιες που δημιούργησαν την παγκόσμια οικονομική κρίση με τις συνταγές τους, και δημιούργησαν το ευρώ σαν ένα νομισματικό «εργαστήριο», καταδικασμένο να αποτύχει γιατί αδιαφορούσε για τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων. Γιατί η Αργεντινή, η Κίνα και η Ρωσία, που είναι οικονομίες που βλέπουν το μέλλον με σιγουριά, ξαναγύρισαν στην πολιτική του μεγάλου Αμερικανού προέδρου Φραγκλίνου Ρούσβελτ; Ο Ρούσβελτ απέτρεψε τον Ναζισμό και για πρώτη φορά έθεσε αυστηρούς κανονισμούς στους οικονομικούς καρχαρίες (νόμος Glass-Steagall και συμφωνίες του Bretton Woods). Εμείς όμως θέλετε να δώσουμε ολόκληρους οικονομικούς τομείς σε αδηφάγα αρπακτικά που ενορχηστρώνουν πόλεμο εναντίον των φτωχών… και ίσως και εναντίον άλλων λαών!
ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΑΞΙ
Έγγραφο που εκπονήθηκε από το κέντρο μελέτης Uritaxi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...