Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Η μόρφωση της Πέπης, ο κερατομεζές , η Ευγενία και ο αδελφός του Άδωνι..!

Η Πέπη Τσεσμελή είναι μια καλλιεργημένη γυναίκα, η οποία είναι παρεξηγημένη από αρκετούς αλλά όχι από τον Αλέξανδρο Γεωργιάδη.
Οι δυο τους γνωρίστηκαν με αφορμή
το βιβλίο μαγειρικής που ήθελε να εκδώσει η Πέπη και από την πρώτη στιγμή έγιναν αχώριστοι. Κατά καιρούς έχουν ακουστεί διάφορα για την σχέση τους, αλλά ο αδελφός του Άδωνι Γεωργιάδη, ο Αλέξανδρος ξεκαθαρίζει το τοπίο σε συνέντευξή του στην real. «Είναι πολύ όμορφη και μορφωμένη και αυτό μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Σπούδασε γαλλικά, πιάνο , δημοσιογραφία και μαγειρική», εξήγησε στην εφημερίδα. Μάλιστα, ο Αλέξανδρος δήλωσε ότι ποτέ δεν μάλωσε με τη νύφη του Ευγενία Μανωλίδου εξ'αιτίας της σχέσης τους με την Πέπη. «Δεν μάλωσα ποτέ με την Ευγενία για την Πέπη, αυτό είναι στη φαντασία κάποιων κακόβουλων. Η προσωπική μου ζωή είναι δική μου υπόθεση. Η οικογένειά μου μπορεί να με συμβουλεύει, αλλά οι αποφάσεις είναι δικές μου. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να βάζει όρια στην προσωπική μου ζωή, όπως εγώ δεν βάζω όρια στα αδέλφια μου». Επειδή όμως ο έρωτας περνάει από το στομάχι, η Πέπη έχει ήδη μαγειρέψει στον αγαπημένο της κάποιες από τις συνταγές που βρίσκονται στο βιβλίο της, το οποίο κυκλοφορεί την επόμενη εβδομάδα. Η Πέπη έχει επιλέξει εκκεντρικά ονόματα για τα φαγητά της όπως «Ο κυριούλης που ήθελε βράσιμο», «ο πιο άπιστος άντρας... ο Λαχανοντολμάς», «ο κερατομεζές», αλλά και άλλες «πικάντικες» συνταγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...