Προς: Τα Μ. Μ. Ε.
Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας αισθάνεται την ανάγκη τόσο για την ενημέρωση του κοινού, όσο και των μελών της να δημοσιοποιήσει τα κάτωθι:
α. Γνωστοποίησε τους λόγους που οδήγησαν τον κλάδο στην πολυήμερη κινητοποίηση από 18/07 και ταυτόχρονα κατέθεσε στο Υ.Μ.Ε. (13/07) και στην κοινωνία μέσω των Μ.Μ.Ε. το περίγραμμα των θέσεων της.
β. Αποφάσισε για τους λόγους που αναφέρθηκαν στο δελτίο τύπου (05/08) την αναστολή της απεργίας εκτιμώντας την γενικότερη κατάσταση. Λαμβάνοντας υπ΄ όψιν εκτός των άλλων και το χρονοδιάγραμμα που έβαλε ο Υπουργός (τέλος Αυγούστου).
Η καλοπροαίρετη και σταθερή προσήλωση στον διάλογο από πλευρά μας έχει διαχρονικά αποδειχθεί.
Οι προκλήσεις απ΄ όπου και αν προέρχονται από τότε μέχρι και σήμερα δεν επηρεάζουν την σταθερή θέση μας. Ο κλάδος έχει πάρει τις αποφάσεις του και αναμένει το πλαίσιο που θα μας δώσει ο Υπουργός κος Ραγκούσης και φυσικά τον χρόνο για την απαραίτητη διαβούλευση.
Όσοι στο εσωτερικό του κλάδου παίρνοντας αφορμή από διάφορα δημοσιεύματα και πληροφορίες ζητούν να αλλάξει η αποφασισμένη πορεία μας, δεν υπηρετούν το συμφέρον του κλάδου και κινδυνεύουν να πέσουν στην "παγίδα".
Δεν θα παρασύρουν την Διοίκηση και το σύνολο των ιδιοκτητών ταξί.
Το πότε και το εάν ξαναπάμε σε απεργία είναι θέμα των θεσμικών οργάνων.
Μιλώντας για τα αυτονόητα τέλος, θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι τα Μ.Μ.Ε. (έντυπα και ηλεκτρονικά) έχουν όλο το δικαίωμα να επιλέγουν τον τρόπο που θα παρουσιάζουν τα θέματα και τις πηγές τους.
Το ίδιο αυτονόητο όμως είναι ότι όταν αυτά τα θέματα αφορούν κλάδους, καλό είναι να προβάλλονται και οι απόψεις της πλειοψηφίας του χώρου.
Στην ειδησεογραφία όλοι χρειάζονται, αρκεί έντεχνα οι έχοντες την ευθύνη της παρουσίασης των γεγονότων να μην μεροληπτούν, όπως έκαναν καθ’ όλη τη διάρκεια της απεργίας των ταξί συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης (ΕΘΝΟΣ, ΗΜΕΡΗΣΙΑ, ΣΚΑΙ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, MEGA) τα οποία εξυπηρετούν μόνο τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τους και όχι της κοινωνίας.
Αθήνα 24/08/2011
Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας αισθάνεται την ανάγκη τόσο για την ενημέρωση του κοινού, όσο και των μελών της να δημοσιοποιήσει τα κάτωθι:
α. Γνωστοποίησε τους λόγους που οδήγησαν τον κλάδο στην πολυήμερη κινητοποίηση από 18/07 και ταυτόχρονα κατέθεσε στο Υ.Μ.Ε. (13/07) και στην κοινωνία μέσω των Μ.Μ.Ε. το περίγραμμα των θέσεων της.
β. Αποφάσισε για τους λόγους που αναφέρθηκαν στο δελτίο τύπου (05/08) την αναστολή της απεργίας εκτιμώντας την γενικότερη κατάσταση. Λαμβάνοντας υπ΄ όψιν εκτός των άλλων και το χρονοδιάγραμμα που έβαλε ο Υπουργός (τέλος Αυγούστου).
Η καλοπροαίρετη και σταθερή προσήλωση στον διάλογο από πλευρά μας έχει διαχρονικά αποδειχθεί.
Οι προκλήσεις απ΄ όπου και αν προέρχονται από τότε μέχρι και σήμερα δεν επηρεάζουν την σταθερή θέση μας. Ο κλάδος έχει πάρει τις αποφάσεις του και αναμένει το πλαίσιο που θα μας δώσει ο Υπουργός κος Ραγκούσης και φυσικά τον χρόνο για την απαραίτητη διαβούλευση.
Όσοι στο εσωτερικό του κλάδου παίρνοντας αφορμή από διάφορα δημοσιεύματα και πληροφορίες ζητούν να αλλάξει η αποφασισμένη πορεία μας, δεν υπηρετούν το συμφέρον του κλάδου και κινδυνεύουν να πέσουν στην "παγίδα".
Δεν θα παρασύρουν την Διοίκηση και το σύνολο των ιδιοκτητών ταξί.
Το πότε και το εάν ξαναπάμε σε απεργία είναι θέμα των θεσμικών οργάνων.
Μιλώντας για τα αυτονόητα τέλος, θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι τα Μ.Μ.Ε. (έντυπα και ηλεκτρονικά) έχουν όλο το δικαίωμα να επιλέγουν τον τρόπο που θα παρουσιάζουν τα θέματα και τις πηγές τους.
Το ίδιο αυτονόητο όμως είναι ότι όταν αυτά τα θέματα αφορούν κλάδους, καλό είναι να προβάλλονται και οι απόψεις της πλειοψηφίας του χώρου.
Στην ειδησεογραφία όλοι χρειάζονται, αρκεί έντεχνα οι έχοντες την ευθύνη της παρουσίασης των γεγονότων να μην μεροληπτούν, όπως έκαναν καθ’ όλη τη διάρκεια της απεργίας των ταξί συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης (ΕΘΝΟΣ, ΗΜΕΡΗΣΙΑ, ΣΚΑΙ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, MEGA) τα οποία εξυπηρετούν μόνο τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τους και όχι της κοινωνίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...