Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

ΗΧΗΤΙΚΟ:Ο υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Κ. Χατζηδάκης μιλώντας στον realfm 97,8 και την Κάτια Μακρή αναφέρθηκε στα καυτά θέματα, του γάλακτος, των ταξί και των φαρμάκων..!

Χατζηδάκης: Δεν είμαι χωροφύλακας της συνείδησης συναδέλφων


Το μόνο το οποίο θα απομένει πια στον τόπο είναι να γίνει κίνημα υπέρ της ακρίβειας. Το μόνο που απομένει πια, που δεν το έχουμε δει, να το δούμε και αυτό. Δεν είμαι χωροφύλακας της συνείδησης συναδέλφων. Είμαι έτοιμος να συζητήσουμε κάθε άποψη». 

«Δεν διεκδικούμε το αλάθητο. Κανένας δεν το διεκδικεί, προσπαθούμε να εναρμονιστούμε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, να λάβουμε υπόψη μας και τις επαγγελματικές τάξεις οι οποίες πλήττονται –ως ένα βαθμό βεβαίως να λάβουμε υπόψη τα συμφέροντά τους- και να βρούμε μια ισορροπημένη λύση. Εγώ είμαι βέβαιος ότι όταν παρουσιαστεί το νομοσχέδιο στις λεπτομέρειές του και έχοντας κάνει στο μεταξύ και τις αναγκαίες κινήσεις στην κυβέρνηση, οι συνάδελφοι που για τον Α ή Β λόγο έχουν σήμερα μια ανησυχία, θα το κατανοήσουν διότι τους ξέρω χρόνια και ξέρω και την ευαισθησία τους και για την πατρίδα μας και για το συμφέρον του καταναλωτή», είπε.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΟΝ realfm 97,8 Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ κ. ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...