Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Δήλωση: Τ. Τσιαπλέ για τα ταξί..!

Δήλωση του υποψηφίου αντιπεριφερειάρχη Λάρισας της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Τ. Τσιαπλέ
«Σε πολυνομοσχέδιο του υπουργείου οικονομικών, ετοιμάζεται να καταθέσει η
κυβέρνηση, ρύθμιση για την περαιτέρω «απελευθέρωση» στα ταξί, με την οποία εκχωρείται ακόμη περισσότερο έδαφος στους μεγαλοξενοδόχους, σε εταιρείες και τουριστικά γραφεία, σε βάρος των αυτοαπασχολούμενων του κλάδου. Πιο συγκεκριμένα:
– Θα επιτρέπεται στα τουριστικά γραφεία και στις επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων η εκμίσθωση ταξί για διάρκεια 6 ωρών αντί για 12 ώρες, που ισχύει σήμερα με τις διατάξεις του νόμου 4093/2012.
– Θα επιτρέπεται η εκμίσθωση ταξί και κάτω από 1.500 κ.ε., έναντι των οχημάτων μεγαλύτερου κυβισμού (πάνω από 1.500 κ.ε.) που προβλέπεται με την ισχύουσα ρύθμιση.
– Θα επιτρέπεται η ενοικίαση ταξί και για τις εταιρείες επιπλωμένων επαύλεων και κατοικιών καθώς και από άλλες κατηγορίες του τουριστικού κλάδου.
– Περαιτέρω «απελευθερώσεις» προβλέπονται και στα ΙΧ φορτηγά οχήματα. Σε αυτό το πλαίσιο καταργούνται οι περιορισμοί σε ό,τι αφορά τον αριθμό των αδειών και για τα μικρά φορτηγά με μεικτό βάρος κάτω από 4 τόνους.
Με βάση και το νόμο Βορίδη, οι μεγάλες εταιρείες χωρίς καμία επαγγελματικότητα θα έχουν στα χέρια τους πολλές άδειες, εκτοπίζοντας τους μικροεπαγγελματίες. Την «απελευθέρωση» του επαγγέλματος την πέτυχαν οι κυβερνήσεις ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, η Ε.Ε.
Ο ανταγωνισμός είναι άνισος, γιατί οι μεγάλοι καπιταλιστές είναι οργανωμένοι, έχουν χιλιάδες αυτοκίνητα για να ρίξουν στην αγορά, με υποδομές  παρκινγκ και ταυτόχρονα μπορεί πιο εύκολα να κλείσει όλη τη δουλειά σε αεροδρόμιο, λιμάνια, κρουαζιερόπλοια, τουρισμό, στη θέση των χιλιάδων ταξί που δουλεύουν σε αυτούς τους χώρους θα πάρουν τη θέση τους τα Rent a Car και τα αυτοκίνητα των τουριστικών γραφείων, άρα χιλιάδες αυτοκίνητα θα πέσουν στον πόλεμο, που σε συνδυασμό με την κρίση, με την αύξηση της ανεργίας, με την μείωση μισθών και συντάξεων, και την αύξηση του κόστους λειτουργίας, πολλοί μικροί θα εκδιωχθούν από το επάγγελμα, και θα έχουν να επιλέξουν ανεργία ή οδηγοί με το κομμάτι.
Η άποψη της πλειοψηφίας της πανελλαδικής συνδικαλιστικής ηγεσίας των Ταξιτζήδων, ότι μπορούν να ανταγωνιστούν τις μεγάλες εταιρείες με την μορφή της οργάνωσης στα νομικά πρόσωπα, είναι ουτοπική. Αυτή η οργάνωση χωράει το 10% του κλάδου που πιθανόν έχει τις προϋποθέσεις που χρειάζονται για να οργανωθεί. Πρέπει για παράδειγμα να έχει ανά πάσα στιγμή φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, πόσοι έχουν αυτή τη δυνατότητα: Πρέπει να συμβάλει στην Α.Ε. με 25.000 κεφάλαιο και στην ΕΠΕ 15.000 ευρώ κατατεθειμένα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, ο Λογιστής 450 ευρώ το μήνα, τα αυτοκίνητα θέλουν 2.000 ευρώ ασφάλεια ενώ τα Rent a Car ασήμαντα ποσά. Ποιος αυτοαπασχολούμενος στα ΤΑΞΙ, μπορεί να συμβάλλει οικονομικά σε υποδομές, συνεργεία, βενζινάδικα, παρκινγκ;  Σχεδόν κανείς!
Η Λαϊκή Συσπείρωση για την Περιφέρεια Θεσσαλίας, θεωρεί ότι αυτός ο δρόμος οδηγεί στο ξεκλήρισμα των αυτοαπασχολούμενων και μικρών ιδιοκτητών ΤΑΞΙ, γι’ αυτό είναι αντίθετη και καλεί σε αγωνιστική αντίδραση απέναντι στα σχέδια κυβέρνησης και Ε.Ε, τα οποία υπηρετούν τις μεγάλες εταιρείες.
Χρειάζεται αγώνας οργανωμένος από τα κάτω, για την μείωση του κόστους λειτουργίας, να παγώσουν τα χρέη στον ΟΑΕΕ και στις Τράπεζες, για την δημιουργία πιατσών για να σταματήσει το κυνηγητό της τροχαίας, να μειωθούν τα τέλη λειτουργίας στα Ράδιο Ταξί.»
ΠΗΓΗ:http://www.larissanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...