Αλυσιδωτές αναμένεται να είναι τόσο στα Γιάννενα, όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα, οι αντιδράσεις των ιδιοκτητών ταξί, αλλά και
των ιδιοκτητών οχημάτων μαζικής μεταφοράς, καθώς η κυβέρνηση και το υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων ετοιμάζονται να φέρουν στο προσκήνιο το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στην αγορά των μεταφορών και συγκοινωνιών.
Το νομοσχέδιο είναι γνωστό, στο μεγαλύτερο μέρος του, στους ιδιοκτήτες ταξί, ωστόσο οι παρεμβάσεις του ΔΝΤ έχουν επηρεάσει καθοριστικά την κατάθεση του νομοσχεδίου που σύμφωνα με τη νεότερη ενημέρωση θα κατατεθεί προς ψήφιση μετά τις 22 Μαΐου.
Οι όποιες αντιδράσεις, έτσι όπως διαφαίνεται, θα έχουν να κάνουν και με το ότι τις τελευταίες ημέρες το φως της δημοσιότητας βλέπουν παράμετροι του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, με προφανή σκοπό όπως καταγγέλλουν οι επαγγελματίες να θιγούν τα δικά τους συμφέροντα και να ευνοηθούν διεθνείς εταιρείες μεταφορών, όπως η περίφημη Uber, η δράση της οποίας στον τομέα των μεταφορών έχει προκαλέσει ένα παγκόσμιο κύμα αντίδρασης του κλάδου.
Στο πλαίσιο αυτής της παρέμβασης τις τελευταίες ημέρες πληθαίνουν τα δημοσιεύματα σχετικά με μία υπουργική απόφαση του κ. Σπίρτζη που φέρεται να έχει στόχο την επιμήκυνση του χρόνου λειτουργίας των αυτοκινήτων ταξί από τα 20 χρόνια που είναι σήμερα, στα 22.
Τα δημοσιεύματα κάνουν λόγο για «περιβαλλοντική βόμβα» με ρυπογόνα Ι.Χ. αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες, τα οποία κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν αντικαθίστανται.
Διαφορετική ωστόσο είναι η άποψη του κλάδου με τον πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί «Ο Άγιος Γεώργιος» Μιχάλη Ψήνα να τονίζει πως όλα τα αυτοκίνητα περνούν από τον τεχνικό έλεγχο που αποδεικνύει εάν είναι ή όχι ρυπογόνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...