Η κατάσταση στον κλάδο των ταξί μόνο καλούς οιωνούς για το παρόν και το μέλλον του επαγγέλματος δεν μπορεί να
«εξασφαλίσει», αφού όπως αναφέρει στη «Σ» ο Πρόεδρος του Σωματείου Ραδιοταξί Αγρινίου Κώστας Βλάχος: «μεγαλώνει καθημερινά το χρέος των επαγγελματιών του κλάδου.
Το 10% των επαγγελματιών θα είχε αποχωρήσει από το επάγγελμα αν δεν ήταν «δεσμευμένοι. Όταν ένας οδηγός ταξί έχει χρέος δεν μπορεί να μεταβιβάσει το ταξί του και πολλοί συνάδελφοι χρωστάνε σε ασφαλιστικά ταμεία 20.000 και 30.000 ευρώ»!
blaxos-kostas
Ο Κώστας Βλάχος
Με την κατάσταση αυτή να επικρατεί και να «νοσεί» καθημερινά όλο και περισσότερο, με πρωτοβουλία του Αιτωλοακαρνάνα Διευθυντή του γραφείου του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Σταύρου Καραγκούνη, θα πραγματοποιηθεί σήμερα το μεσημέρι συνάντηση αντιπροσωπείας των Σωματείων Ταξί Αιτωλοακαρνανίας σχετικά με τα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Σωματείου Ραδιοταξί Αγρινίου Κώστα Βλάχο, εκ των βασικότερων ζητημάτων που θα τεθούν στην σύσκεψη είναι τα ταξίμετρα, οι ταμειακές μηχανές, η ηλικία των αυτοκινήτων, τα πειθαρχικά συμβούλια και οι αποφάσεις τους, η μεταφορά μαθητών κλπ.
Στο Υπουργείο Μεταφορών σήμερα το Σωματείο Ραδιοταξί Αγρινίου
Όπως επεσήμανε ο κ. Βλάχος: «οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές ζητούν να ληφθεί μια απόφαση σχετικά με τις ταμειακές και τα ταξίμετρα. Μέχρι σήμερα υπάρχουν στα ταξί, τόσο τα ταξίμετρα, όσο και οι ταμειακές μηχανές, αλλά έχουν λήξει και συνεχώς παίρνουν από το αρμόδιο υπουργείο παράταση. Αν ληφθεί η απόφαση και οριστούν λ.χ τα ταξίμετρα, τότε θα αποφευχθεί το κόστος των 800 με 1.000 ευρώ από τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές, οι οποίοι προμηθεύονται ταξίμετρο χωρίς να γνωρίζουν αν είναι εγκεκριμένο από το υπουργείο, ενώ από την πλευρά του το υπουργείο δεν έχει υποδείξει συγκεκριμένα ταξίμετρα. Συνεπώς, ανά πάσα στιγμή μπορεί κάποιος επαγγελματίας να πληρώσει 800 με 1.000 ευρώ, να τοποθετήσει ταξίμετρο στο αυτοκίνητό του και μετά το υπουργείο να επιλέξει διαφορετικό ταξίμετρο από αυτό που τοποθέτησε ο αυτοκινητιστής!
Σχετικά με τα επαγγελματικά τους αυτοκίνητα, το αίτημα που θα καταθέσουν προς συζήτηση στον κ. Καραγκούνη οι οδηγοί ταξί, είναι να επιτραπεί η αύξηση του ορίου ηλικίας των ταξί κατά 2 χρόνια. Ο λόγος του αιτήματος αυτού είναι διότι τα τελευταία χρόνια έχουν μειωθεί κατά πολύ τα χιλιόμετρα που εκτελούν τα ταξί, άρα δεν φθείρονται όπως παλαιότερα, ώστε να χρειάζονται αντικατάσταση. Στην περιοχή του Αγρινίου μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Βλάχο, η μείωση των χιλιομέτρων αγγίζει το 50%, άρα ζητούν από τα 20 χρόνια που είναι σήμερα, το ανώτατο όριο χρήσης ενός ταξί να επιμηκυνθεί κατά 2 χρόνια.
Το χρέος στα ασφαλιστικά ταμεία των αυτοκινητιστών της περιοχής αγγίζει τα 30.000 ευρώ, ενώ το 10% θα είχαν εγκαταλείψει το επάγγελμα αν δεν ήταν «δεσμευμένοι»
Σχετικά με τα πειθαρχικά συμβούλια, όπως σημείωσε θα ζητήσουν από την διοίκηση του υπουργείου να λαμβάνονται υπόψη οι αποφάσεις τους. Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τον κ. Βλάχο, σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνονται
ΠΗΓΗ: http://sinidisi.gr
«εξασφαλίσει», αφού όπως αναφέρει στη «Σ» ο Πρόεδρος του Σωματείου Ραδιοταξί Αγρινίου Κώστας Βλάχος: «μεγαλώνει καθημερινά το χρέος των επαγγελματιών του κλάδου.
Το 10% των επαγγελματιών θα είχε αποχωρήσει από το επάγγελμα αν δεν ήταν «δεσμευμένοι. Όταν ένας οδηγός ταξί έχει χρέος δεν μπορεί να μεταβιβάσει το ταξί του και πολλοί συνάδελφοι χρωστάνε σε ασφαλιστικά ταμεία 20.000 και 30.000 ευρώ»!
blaxos-kostas
Ο Κώστας Βλάχος
Με την κατάσταση αυτή να επικρατεί και να «νοσεί» καθημερινά όλο και περισσότερο, με πρωτοβουλία του Αιτωλοακαρνάνα Διευθυντή του γραφείου του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Σταύρου Καραγκούνη, θα πραγματοποιηθεί σήμερα το μεσημέρι συνάντηση αντιπροσωπείας των Σωματείων Ταξί Αιτωλοακαρνανίας σχετικά με τα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Σωματείου Ραδιοταξί Αγρινίου Κώστα Βλάχο, εκ των βασικότερων ζητημάτων που θα τεθούν στην σύσκεψη είναι τα ταξίμετρα, οι ταμειακές μηχανές, η ηλικία των αυτοκινήτων, τα πειθαρχικά συμβούλια και οι αποφάσεις τους, η μεταφορά μαθητών κλπ.
Στο Υπουργείο Μεταφορών σήμερα το Σωματείο Ραδιοταξί Αγρινίου
Όπως επεσήμανε ο κ. Βλάχος: «οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές ζητούν να ληφθεί μια απόφαση σχετικά με τις ταμειακές και τα ταξίμετρα. Μέχρι σήμερα υπάρχουν στα ταξί, τόσο τα ταξίμετρα, όσο και οι ταμειακές μηχανές, αλλά έχουν λήξει και συνεχώς παίρνουν από το αρμόδιο υπουργείο παράταση. Αν ληφθεί η απόφαση και οριστούν λ.χ τα ταξίμετρα, τότε θα αποφευχθεί το κόστος των 800 με 1.000 ευρώ από τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές, οι οποίοι προμηθεύονται ταξίμετρο χωρίς να γνωρίζουν αν είναι εγκεκριμένο από το υπουργείο, ενώ από την πλευρά του το υπουργείο δεν έχει υποδείξει συγκεκριμένα ταξίμετρα. Συνεπώς, ανά πάσα στιγμή μπορεί κάποιος επαγγελματίας να πληρώσει 800 με 1.000 ευρώ, να τοποθετήσει ταξίμετρο στο αυτοκίνητό του και μετά το υπουργείο να επιλέξει διαφορετικό ταξίμετρο από αυτό που τοποθέτησε ο αυτοκινητιστής!
Σχετικά με τα επαγγελματικά τους αυτοκίνητα, το αίτημα που θα καταθέσουν προς συζήτηση στον κ. Καραγκούνη οι οδηγοί ταξί, είναι να επιτραπεί η αύξηση του ορίου ηλικίας των ταξί κατά 2 χρόνια. Ο λόγος του αιτήματος αυτού είναι διότι τα τελευταία χρόνια έχουν μειωθεί κατά πολύ τα χιλιόμετρα που εκτελούν τα ταξί, άρα δεν φθείρονται όπως παλαιότερα, ώστε να χρειάζονται αντικατάσταση. Στην περιοχή του Αγρινίου μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Βλάχο, η μείωση των χιλιομέτρων αγγίζει το 50%, άρα ζητούν από τα 20 χρόνια που είναι σήμερα, το ανώτατο όριο χρήσης ενός ταξί να επιμηκυνθεί κατά 2 χρόνια.
Το χρέος στα ασφαλιστικά ταμεία των αυτοκινητιστών της περιοχής αγγίζει τα 30.000 ευρώ, ενώ το 10% θα είχαν εγκαταλείψει το επάγγελμα αν δεν ήταν «δεσμευμένοι»
Σχετικά με τα πειθαρχικά συμβούλια, όπως σημείωσε θα ζητήσουν από την διοίκηση του υπουργείου να λαμβάνονται υπόψη οι αποφάσεις τους. Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τον κ. Βλάχο, σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνονται
ΠΗΓΗ: http://sinidisi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...